Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valtaosa ihmisistä on pienimielisiä, öykkäröiviä ja pahantahtoisia?

Vierailija
29.12.2024 |

Haluaisin uskoa, että se johtuu yksinkertaisesti sosiaalisesta piiristä johon/joihin olen syntynyt.

En ole koskaan nähnyt tai tavannut muunlaisia ihmisiä. Paikkakunta on tavallinen pieni kaupunki keski-Suomessa. Sukulaiset lounais/itä-Suomesta.

Olen tämän seurauksena syrjäytynyt ihnissuhteista totaalisesti, koska en halua puhua muista pahaa, mustamaalata toisia, pilkata tai haukkua tai käydä käsiksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä monet ovat pettyneet niihin oloihin mihin ovat syntyneet ja/tai  siihen elämään minkä ovat itselleen aikuistuttuaan järjestäneet.

Vierailija
22/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa on köyhiä, eli vihaisia.

Täytyy myöntää, että näin on. Itselläni on huomattava määrä varallisuutta ja sijoituksia, ja olen aina hyvällä tuulella

Itse taas olen köyhä, mutta kuulun niihin empaattisiin, hyväntahtoisiin ystävällisiin, joiden mielestä kaikkia täytyy kohdella hyvin. Eli ei päde tuo sääntönä. Sitäpaitsi kyllä niitä rikkaita, pahoja kiusaajia on, vrt poliitikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailma on pahan vallassa, kuten Raamattu sanoo! Kaikki ei-uskovat ovat täysin demoniriivattuja ja meno on sen mukaista!

Vain Jeesuksen elämäänsä pyytäneet ovat sen verran vapaita riivaajista, etteivät ole täysin niiden vietävissä, mutta kyllä näitä pahansuopaisia uskovaistenkin keskuudessa on. Mutta he eivät pyrikään elämään parannuksenteossa niinkuin tosiuskovat, jotka pyrkivät aina elämään ja tekemään oikein kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi