Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~3-kuumeilijat viikko 38~~

14.09.2008 |

~Kaikille plussarikasta viikkoa~

Pimenevien ja kylmentyvien iltojen takia on mukava laittaa kynttilöitä palamaan ja kietoutua oman kullan kainaloon.

Lapseni 4 ja 6 vee kun ovat kyselleet että miten vauvat menee mahaan niin olen vastannut että äiti ja isä kun rakastavat toisiaan todella paljon niin sitten se vauva tulee mahaan.

Tuntuu että meillä tämä km on lähentänyt minua ja miestä. Me ei olla juurikaan puhuttu asiasta, mutta mieskin eli varsin pitkällä tulevaisuudessa kun suunnitteli jo auton vaihtamista. Käsi mahan päällä iltaisin katsottiin telkkaria ja mieheni kysyi vitsillään että joko potkii.

Jotenkin sitä eli niin haave maailmassa ja oli niin onnellinen. Nyt pelkään etten raskaudu uudestaan.

ISO Kiitos kaikille muistamisesta kirjoituksissa.

Nyt on niiiin hermoja raastavaa aikaa, kun toivoisi raskautuvan nopeaan, mutta ei mitään käsitystä milloin menkat voisi olla, ei tietoa milloin ovista bongailis ja jos raskautuisikin ennen kuin ensimmäiset menkat km jälkeen niin milloin testa... Apuva.

Lääkäri sanoi että olisi hyvä odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä, mutta kyllä tässä on pupuiltu ilman ehkäsyä jo.... Käsittääkseni mikään ei estä raskauden yrittämist heti perään. olen käsittänyt että yhdet menkat olisi hyvä olla jotta raskauden keston määrittäminen olisi helpompaa. olen jostain myös lukenut että on jopa kehoitettu heti aloittamaan uutta yritystä. Ei paljon kyllä kiinnostaisi kumien kanssa ruveta soheltamaan.

ehkä jos olisi useampi km takana niin kropan olisi hyvä palautua ennen uutta yritystä.

Mietin raskaus oireitani joita mulla oli niin päänsärkyä, epävakaa olo - ihan kuin olisi ollut jossain huvipuistolaitteessa ja keinuttaisi edelleen, hikoilu, rinnat kasvoivat parissa päivässä pari kuppikokoa, olivat pirun kipeät. onneksi kaikki turvotus tisseistäni ei ole kadonnut. Tietenkään kahvi ei maistunut, hajut ällötti, etenkin suolapähkinät ja metwursti. kaikesta näistä oireista kärsin np-ultraan asti ja pah....

olin jo huokaissut helpotuksesta että kaikki menisi hyvin kun näin pitkälle oli päästy. pari äitiyspaitaakin olin jo tilannut, tulevat sitte kun tulevat.. odottakoot kaapissa mahdollista käyttöä.

vielä loppuun

O N N E A plussanneille ja tarrasukkia matkaan!

piinailijoille zemppiä odotuksen odotus on hermoja raastavinta, koittakaamme jaksaa odotella.

Terveisin piristynyt mimosakukka kp ???/28-32

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistikkuun nimittäin tänä aamuna. Eli ovis on sitten viikonlopun aikana jos oiekin arvoin! =) Jes! Eilen tuli jo puuhailtua. Ja olokin on jo parempi. Ja muutenkin tuntuu, että tänään on tosi hyvä päivä. :)

Mutta eilen löytyi 3-vuotiaan päästä täi! :/ Yöks! Päivkodista on tullut. Ja viime yönä 2-vuotias raapi päätään. Vein tänä aamuna kaikki lakant ym. saunaan, kun kuumassa täit kuolee. Kiva suursiivous siis tulossa tänään.

Tosi kiva kuulla mp73 ettei ne ollutkaan vaihdevuodet! :) Kovasti tsemppistä sinulle! :))

Ja kiitos tsempeistä mannaryyni. Eiköhän tässä vielä puuhailla viikonloppuna. ;-) Vaikka hiiva meinasi tulla oikein kunnolla. Ostin apteekinsta Lactali ja laitoin sitä eilen. Toivottavasti ehtii auttaa.

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä!! :) +++

kp 13/26-30

Vierailija
22/35 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin eilen tuloksista.

Palataan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahiljaisuuteni ehkä puhui puolestani eli tiistaina täti kurvasi paikalle, parin päivän ajan ehti tulla välillä tuhrua, sitten alkoi ihan norm. menkat, ei edes erityisen runsaat. Tosi kova pettymys oli ja vannoin, etten ikinä enää usko mihinkään oireisiin tätiä odotellessa. Ja sen kun näkis ;)

Nyt mieli on ihan hyvä jo, menkat edelleen, loppumaisillaan kuitenkin. Pari viime kiertoakin olleet aika tasaisesti 29-30, mikä on helpotus. Kesäkuuhun suuntaan jo ajatukset, silloin la olis lähes sama kuin esikoiselta oli.

Pihlajankukalle tervetuloa. Kovia olette kokoneet, voimia tulevaan. Hienoa, että olet saanut jo elämästä kiinni <3

Hienoja uutisia MP73 ja 2poj@näidillä :) Nyt vain yritystä.

Mukavaa alkavaa viikonloppua,

Bamboe kp4/29-35 yk 6

Vierailija
24/35 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydäntä <3 ei näemmä onnistunut.

Vierailija
25/35 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aika masentava päivä; kokoperhe alkavassa flunssassa (?), räkää valuu ja mieli on maassa.. Työviikon rankin päivä ja aamulla menin vielä tekemään The testin, joka arvatenkin näytti negaa (dpo 11 tänään), plää.

Oireita on vaikka muille jakaa, selvimpinä kamala palelu ja maha sekaisin. päätä särkee ja pissahätä on koko ajan. Mutta kun tuo räkätauti tulossa kanssa..

Sori omanapaisuuteni, toivon niita plussia teille kaikille! Jospa huomenna olis taas parempi päivä ja jaksaisin hiukan enemmän kommentoida... :-P

Lounis kp 22/30-63, mutta kuitenkin dpo 11

Vierailija
26/35 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tälle palstalle ole kyllä mitään kirjoitellut, kun olen luullut että mahdollinen LA olisi toukokuun viimeisimpiä päiviä mutta oletetusti olen kai laskenut väärien kiertopäivien mukaan.

Eli testasin tänään selvän plussan ja olo on niin epätodellinen! Ei tätä oikeen tajua että ekalla tärppäs! Mut oon niin onnellinen samalla :) :)

La olisi vissiinkin 1.6. jos mun laskut nyt yhtään pitää paikkansa :)

Plussatuulta kaikille!! :)

Vierailija
27/35 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olekaan ennen kirjoitellut tänne mitään, paitsi tuonne esittelypinoon kävin itseni lisäämässä.

Mä taidan olla hiukan outo kuumeilija, kun käytämme vielä ehkäisyä mieheni kanssa.

Mä olen jotenkin kovin varma, että yksi lapsi meille vielä kuuluisi, mutta mulla iski kuitenkin paniikki, kun mieheni näytti yritykselle vihreää valoa. MIten teillä muilla?

Odotatteko vain innoissanne raskautumista, vailla huolen häivää vai kaihertaako mielessä pieni epäilys?

Mä en oikein osaa kunnolla selittää, mitä tarkoitan tai mitä oikein pelkään... Välillä tuntuu, että tulen hulluksi näiden ajatuksieni keskellä. Ajattelen jo elämää eteenpäin ja mietin itseäni kolmen lapsen äitinä, mutta kuitenkaan en saa noita pillereitä jätettyä poissa...

Hiukan sekavaa, mutta jos joku edes hiukan ymmärtäisi :)

Vierailija
28/35 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvih: Onnittelut plussasta, toivottavasti tapaat vielä monet meistä tuolla toisella puolella!

Lounis: Tuo flunssa on kyllä inhottava ja varsinkin jos iskee koko perheeseen samalla kertaa. Meillä vältyttiin tällä kertaa kovalta kuumeelta, oli aika yskä voittoinen flunssa. Tosin esikoinen sai vielä päälle kunnon räkätaudin ja silmätulehduksen :(

2poj@näiti: Toivottelen touhurikasta viikoloppua!

Bamboe: Tutulta kuulostaa tuo "turha oireilu". Olen itsekkin hyvä kuvittelemaan kaikenlaisia oireita ja hyvällä tuurilla kun oikein uskon ja kuvittelen ja toivon menkatkin saattavat kiitettävästi myöhästyä. Monesti on käynyt niin että ovat alkaneet sitten kun testi on näyttänyt negaa ja turha haaveilu loppunut.

ON: Tuosta oireilusta siis.. eilen illalla meinasin kohtauksen saada kun valkkis olikin ihan hitusen punertavaa. Ryntäsin hädissäni kalenterille laskemaan päiviä ja tarkistamaan onko nyt laskut menneet pieleen. Monta kertaa laskin ennen kuin välähti, eilen oli siis kp 15 on siis mahdollista että tuo punehtava valkkis johtuisi kiinnittymisestä. Kakkosta odottaessa noihin aikoihin tuli parina päivänä hieman enemmänkin "veristä" vuotoa.

Nyt sitten vasta pää sekoaakin, että voisiko se olla vai eikö ole kumminkaan. Ja odotukset ovat tooooosi korkealla. Eli jos nega tulee tullaan kyllä todella kovaa ja erittäin korkealta, oikein pelottaa.

Mutta nyt pitää rauhoittua ja yrittää vaan pitää näppinsä erossa noista testeistä mahdollisimman kauan. (ajattelin ensi vkon sunnuntaina testailla)

Pihlajankukka yk 1 kp 16/24-30(21-37)

Vierailija
29/35 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista :) mutta krhm kirjoitin aikaisemman viestin väärälle palstalle! Ihmettelinkin kun en meinannut löytää viestiäni. En suinkaan kuumeile kolmatta lasta! Olenhan kohta vasta 20 vuotias :DD heh. Piti kirjoittaa kesäkuisten vk 38 pinoon.. ;) Anteeksi.

Vierailija
30/35 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten ovistestin vahvempi viiva on hyödynetty. Siis tänä aamuna vahvempi viiva testiin. Mutta ei ole kovin leveä niinkun yleensä Fertestissä, mutta kaipa sekin "kelpaa". Huomenna pitäisi varmaan sitten vielä uusia yritys, mutta kun tuntuu ettei jaksa enää. No, katsoo sitten huomenna.

Minua kun on vaivannut antibioottikuurin takia aika paha hiiva ja jätin kuurin sen takia kesken... tyhmä minä (oli ihan pakko). Mutta lääkekuuri osui juuri loppuviikkoon. Ja ostin apteekista Lactal nimistä maitohappobakteerigeeliä, jota laitetaan tuonne "alakertaan". No, olen käyttänyt sitä sitten kahtena päivänä ja vasta tänään luin, että sitä ei kannattaisi käyttää silloin kun on vauvayritys päällä. Siis jos on aikeita tulla raskaaksi. No voihan... :/ Se voi aiheuttaa sen ettei siittiöt pääse liikkumaan hyvin. No, näin on nyt päässyt jo käymään, joten ei auta kun odotella, mutta kyllä ottaa pattiin kun en tajunnut lukea ohjetta aikaisemmin. Sitä siis tässä vaan mietin.

Onko teillä muilla oviksen aikaan herkempi hajuaisti? Minä olen nyt huomannut tällaisen. Jotkut hajut oikein ärsyttää.

Hyvää lauantaita! =)

Kp 14/26-30

Vierailija
31/35 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

Peukkuja pidän 2Poj@näidille.

Hiiva on niin kurja. Mullakin oli viime kierrossa ja oli pakko lääkitä, sitten tietysti miettii, että oliko siitä haittaa, mutta sitähän ei koskaan tiedä.

Omppu0406; varmasti kaikki hermoilee. Näin raskautta yrittäessä olen itse ihan rauhallisin mielin, mikään ei erityisemmin huolestuta. Mutta samantien, kun edes kuvittelen olevani raskaana eli piinaviikoilla, alan miettiä kaikenlaista. Eniten mielessä pyörii keskenmeno, lapsen terveys/sairaus, menetys, mahd. ongelmat. Taloudellisetkin asiat mietityttävät.

Mutta silti haluaisin meille sen pienen tuhisijan. Nykyään olen huomannut haaveilevani jopa neljästä lapsesta, mutta mies tuntuu olevan ehdottomasti sillä kannalla, että kolme on maksimi. Sama mies oli joku aika sitten sitä mieltä, että kaksi on ihan riittävästi ;)

Plussaonnea!

Vierailija
32/35 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos peukutksista Bamboe. :) Onnea tässä tosiaan nyt tarvitaan.

Tervetuloa uudet mukaan. :)

Olen muuten huomannut, että kirjoitan tänne enemmän kun esim. noihin kuukausipinoihin. Olen jo yli vuoden noissa kuukaudesta toiseen vaihtanut pinoa, niin siina vaihtuu ihemiset niin tiuhaa tahtia ettei meinaa pysyä perässä. Joten täällä on ns. "tuttuja" enemmän ja on kivempi kirjoitella. Tietysti kaikille toivon, ettei kovin kauan tarvitsisi täällä roikkua ja päästäisiin tuonne odotuspuolelle. :)

ON: Nyt on puuhailut puuhailtu. Mieheltä ainakin loppui jo kunto, heh. Minä kyllä ehkä olisin vielä jaksanutkin. Mutta onkohan tarpeenkaan enää.. Tänäänkin tuli vielä vähän vahvempi viiva ovistestiin, joten luulen, että ovis on tänään. Tai sitten huomenna. Nyt on puuhailtu kp 8, 12, 14 ja 15, joten eiköhän tuon pitäisi jo riittää. :) Mies on tosiaan kyllä ollut kipeänä jo kaksi viikkoa, joten epäilen, että onko siittiiöt ehtineet siinä ajassa huonontua. Ja minullakin vielä korva ja kurkku kipeänä. Mutta ei auta kun vaan taas odottaa ja vaan toivoa parasta. jospa tiensä perille löytäisi joku sitkeä sissi (siittiö). :)

Kaikille tsemppiä! :) Ja mukavaa sunnuntaita!

Kp 15/26-30

Vierailija
33/35 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten testasin ihan saadakseni poissulkea sen että ei olisi ollut oireetonta ovista laskennallisesti oikeaan aikaan. Negaahan se näytti, joten hyvä niin; eipä tarvi epäillä.

Eli mulla nyt kp 29. Normaalikierron mukaan laskien ovis olisi ollut joskus kp 14-16, mutta silloin en tuntenut yhtään mitään ovisoireita, vaikka normaalisti tunnen ne erittäin hyvin. Oireita (joskin lievempiä kun yleensä) tuli vasta kp20 ja silloin (+sitä ennen) pupuiltiin ahkerasti ;)

Joten nyt oviksesta on sitten 9 päivää ja jos on onnistunut niin vielä sen ei pitäisikään näkyä. Tuolla testauksella vaan halusin poissulkea sen oireettoman oviksen -vaihtoehdon. Nyt jos tärppää niin voin neuvolasakin sanoa että eivät laske aikanaan 30 päivän kierron mukaan mitään laskettua aikaa ;) Heh, pitkälle olen jo suunnitellut kaiken ;)

Oireita kehitin tähänkin kieroon taas tietty, vaikka piti muka yrittää ottaa rennosti.

Pari päivää oviksen jälkeen kp22 rinnat tulivat tosi kipeiksi yhdeksi päiväksi, sitten se meni ohi mutta rinnanpäät jäivät kummallisen valkoisiksi ja ovat sitä yhä. Ja ylipäätään tissit tuntuvat painavilta.

Lisäksi koko viikon on närästänyt, ihan tolkuttomasti ja tänään meinasi jo tulla oksennus kun nousi niin ylös ruokatorvessa kärvistelyt. Ihan pientä lämpöäkin on koko ajan ja väsyttää tolkuttomasti.

Voi kun tää nyt olisi sitä itteään!! Testailla aion vasta loppuviikosta että saadaan se 14 päivää oviksesta.. eli jossei menkat tuu niin pe tai la-aamuna testaan :)

Terkuin Mannis kp 29 / 30-31 (viime kierto 38 ja nytkin on pidempi tulossa)

Vierailija
34/35 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska kirjoittelin viimeksi, taisi olla pari viikkoa sitten, kun kävin toteamassa, ettei meille vauvaa tule. Sen jälkeen on ollut isoja suruja ja kirjoittaminen on jäänyt.

Vauva-asiassa ollaan siirrytty tjot-linjalle, joka on nyt surujen myötä pysynyt aika hyvin. Kyllä sellainen pieni nukkatukka kuitenkin kainaloon sopisi paremmin kuin hyvin, joten vaikea välttää toivomasta. Taitaa kuitenkin jäädä oviskin käyttämättä, koska miehellä on työreissua ensi viikon. Ja ensi viikolla ovis olisi, jos samoissa mentäisiin viime kierron kanssa. Se huono puoli muuten on siinä, ettei ovista tikuta, että vaikka luulisi sen menneen ohi yrityksen kannalta, saattaa mielessään kuitenkin ajatella, että jos se ovis olikin jo aiemmin. Ehkä pitäisi kaivaa ne tikut esiin. Johan tässä pari viikkoa oltiin tjot-tyylillä. No ei, kyllä minä tämän kierron pidättäydyn tikuista. Eihän sitä koskaan silti tiedä.

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille. Peukut pystyssä jokaiselle!

MammaMia kp 16/n.30, yk3

Vierailija
35/35 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Nyt uskaltaudun tunnustaa itseni kolmannen kuumeilijaksi. Meillä on kaksi poikaa (2v ja 10 kk). Raskaus ei tällä hetkellä ole vielä mahdollinen, koska imetän ja tämän vuoksi hormonitoiminta/kuukautiskierto ei ole vielä käynnistynyt edellisen synnytyksen jäljiltä. Kovasti uusi raskaus ja uusi vauva on kuitenkin alkanut pyöriä ajatuksissa. Aktiivista yritystä meillä ei siis vielä tällä hetkellä ole. Josko kuitenkin vuoden 2009 aikana uusi vauva saataisiin taloon?! Mikään ei tosin ole varmaa sillä meillä on takana pitkä lapsettomuus, jonka jälkeen saimme ivf lapsen ja heti perään myös luomulapsen. Onko muilla kolmannen kuumeilijoilla pienet ikäerot tulossa lapsille?

Onnea kaikille yritykseen

sisu