TRADENOMI - mikä on palkkasi??
Siis bruttopalkka (sisältäen siis luontoisedut)??
Mainitse myös paikkakunta/seutu, ikäsi, ja valmistumisvuosi.
Omat:
3655 eur
pk-seutu
33 v.
valm. 2002
(Mietityttää vaan se, että tilastojen mukaan joku reilu 2500 eur on muka tradenomien keskipalkka. Ja jos nyt jään työttömäksi, niin onhan se hirveää jos joudun mennä töihin 1000 eur pienemmällä palkalla. Johan mä saa liitosta sen verran ettei kannattaisi mennä.)
Kommentit (22)
ja kääks, yhtäkkiä ei enää samaa hyvää paikkaa johon edes palata
ap
5850 eur + bonukset
pk-seutu
41 v.
valm. 2000
myös opistotasoisia opintoja.
Eli ei kai siihen putoa, jos kerran työkokemusta on.
Pitäisköhän vaihtaa alaa ja opiskella
niin sieltä tulee tuo TOTEUMA keskiarvo n. 2500 eur. :-(
Mutta siis koko maan kattava tutkimus, en nyt muista pk-seudun keskiarvoa mutta kyllä melkein kaikki tähän kysymykseen tähän mennessä vastanneet on varmaan siellä parhaan 10 % kvartiilin joukossa kaikkien muuttujien mukaan.
Siis sen tutkimuksen mukaan luokiteltuna.
Vai eikö muut viitsi vastata joilla huonompi palkka? Vai oisko se tutkimus vaan huono?
ap
meidänkin alalla, joiden palkka on 2400 - 2800 ja työpaikat ovat pk-seudulla.
Luulisin, että jos vaihdat alaa, niin lähtöpalkka on päälle 2000 euroa. Jos taas muuten vaan ap on saneerattu pihalle, mutta saat omalta alalta uuden duunin, niin tuskin se palkka hirveästi muuttuu. Jokusen euron voi tietenkin joutua tinkimään. Riippuu paikasta ja millainen " maine" sinulla on alallasi.
Kesätyökseni sain paikan, jossa bruttopalkka 1800 ¿ / kk plus lounas- ja liikuntasetelit. Eiköhän sitä valmistuneena tienaa enemmän?
olen nyt hoitovapaalla mutta töihin palatessa palkka on vain noin 2000e/kk. Pitää varmaan vaihtaa pankkialalta muihin hommiin.....
palkka 1650¿
toimistosihteeri kaupungin leivissä
2670 egee 80% työajalla
Pirkanmaa
37 v.
valm. 2006
Paremmin palkattua kun minä, olen KTM ja toimin opetustehtävissä ja palkka 2400kk
1800 ¿/kk
Pohjois-Pohjanmaa
29-vuotta
valmistunut 2003
Palkka on persiistä, mutta töitä ei ole :(
Mitä te isopalkkaiset teette?
Ja nautitko koko kesän kestävästä lomasta ja muista syys- ja hiihtolomista?
Valmistunut 2004, mutta valtion leivissä ja se leipä on totutusti pitkä ja kapea. Aino asia mistä iloitsen, on että paikka on varma ja palli ei katoa alta tulevaisuudessakaan.
ja koulutetaan edelleenkin aivan liikaa ja moni on työttömänä tai tekee muita hommia tai aloittanut uuden opiskelun. Mutta näistä ketjuista saa ihan väärän kuvan, kun tähänkin vastaa vain sellaisia tradenomeja, joilla työtä ja monilla hyvä palkkakin. Samoin esim. onko sinulla ulkomaalainen mies ketjuun vastaa joka toinen, että on, vaikka eihän näin ole. Yksinkertaisesti sellaiset vastaa joilla asia lähellä omaa elämää. Eli älkää nyt tästä vetäkö mitään johtopäätöksiä, että kaikki tradenomit hyväpalkkaisia.
Vierailija:
Eli älkää nyt tästä vetäkö mitään johtopäätöksiä, että kaikki tradenomit hyväpalkkaisia.
Tosin toi on vasta mun aloituspalkka uudessa työpaikassa, joka tosin on logistiikka.
Oon myyjä ja palkka on 1600e.
Koska työkokemusta ei ole, saa nähdä, saanko ikinä oman alan töitä. Epäilen. Ei vaan uudelleenkouluttaminenkaan paljon kiinostais, kun on asuntolainat yms. maksettavana. Milläs niitä opintotuesta makselet.
Olkaa tyytyväisiä, että on noin hyvät palkat.
Palkka 3225
pk-seutu
31 v
valmistunut 2003
Arvaa miltä tuntuu kotihoidontuki, kun on tottunut vähän erilaiseen kulutukseen!?