Haluaisin miehestäni poliisin mutta
on liian myöhäistä, ikä tulee vastaan ja hän on kyllä nuhteeton ja kunto hyvä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poliisi on parempi ja ne haalarit pitkän vartalon päällä on komeat
Niitä on sitten kiva pestä kotona, kun ovat täynnä verta, kusea ja paskaa. Voin kertoa, että lemu on hirveä.
Minun miehestäni tulee tutkiva ylempi komisario joka ei koske rahvaaseen. Hänessä voi olla hiukan hienomman yhteiskuntaluokan jättämiä hajuvesien tai mallasviskin tuoksuja kun hän tutkii heidän rikoksiaan. Jotka on tietenkin tehty hienostuneimmilla tavoilla kuin rahvaan tekemät vulgäärit teot.
Jaa. No sitten on sinun miehesi haalarissa hienomman yhteiskuntaluokan kusta ja paskaa ja verta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lapsesta saakka ollut kiusaaja ja nyt on ollut poliisin työssä monta vuotta.
-poliisin vaimo
Kiitos viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poliisi on parempi ja ne haalarit pitkän vartalon päällä on komeat
Niitä on sitten kiva pestä kotona, kun ovat täynnä verta, kusea ja paskaa. Voin kertoa, että lemu on hirveä.
Minun miehestäni tulee tutkiva ylempi komisario joka ei koske rahvaaseen. Hänessä voi olla hiukan hienomman yhteiskuntaluokan jättämiä hajuvesien tai mallasviskin tuoksuja kun hän tutkii heidän rikoksiaan. Jotka on tietenkin tehty hienostuneimmilla tavoilla kuin rahvaan tekemät vulgäärit teot.
Jaa. No sitten on sinun miehesi haalarissa hienomman yhteiskuntaluokan kusta ja paskaa ja verta.
Ei ole. Noita ällöttäviä eritteitä ei ylemmissä piireissä tule yleisesti näkyville. Ehkä näkyy tillkanen verta jos murhatulla on valkoinen paita tai jos nuoren neidin huulille kirpoaa pieni veri tilkka kun hän on juonut syanidia sisältävää teetä.
Poliisilla on surkea paskapalkka. Ei jumalauta oikeasti. Brutto 2500 ja parikytä pinnaa henkilisää. Jos ei tee vuorotyötä, niin haittalisiäkään ei tulee. Insinöörinä olen nyt 3 vuoden jälkeen työpaikkaa vaihtamalla päässyt noin viiden tonnin kuukausiliksalle.
Jos on yhtään enemmän lahjakkaampi matemaattis-loogisesti, niin ei poliisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks haluaisit kolmivuorotyötä tekevän poliisin, joka kuskaa humalaisia putkaan?
En tiedä yhtäkään poliisia, joka tekisi kolmevuorotyötä. Ja tunnen poliiseja lähes sata.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla on surkea paskapalkka. Ei jumalauta oikeasti. Brutto 2500 ja parikytä pinnaa henkilisää. Jos ei tee vuorotyötä, niin haittalisiäkään ei tulee. Insinöörinä olen nyt 3 vuoden jälkeen työpaikkaa vaihtamalla päässyt noin viiden tonnin kuukausiliksalle.
Mun mies tienaa poliisina yli 70 000€/vuosi...
Verkosta voi ostaa kumisia poliisi asuja. Helppo puhdistaa leikkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Seisoo sitten tienvarressa kumisaappaat jalassa ja tutka kädessä sakottamassa ja puhalluttamassa huumekuskeja. Sen jälkeen kuskaa ördääviä ja oksentelevia teinejä putkaan. Yöllä käy rauhoittelemassa väkivaltaiseksi yltyneitä perheriitoja. Hieno homma.
Ja jokakerta saa pelätä että kai se kotiin tulee eikä satu pahempia. Onneksi oma ukko ei oo kyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin silloin voi tienata jos on komisario tai ylikomisario. Mutta ne hommat vaativat joko poliisin päällystötutkinnon tai ylemmän korkeakoulututkinnon. Hallintotieteiden tai oikeustieteiden maistereita on paljon noissa hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tienaa rosmona yli 170 000€/vuosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tienaa rosmona yli 170 000€/vuosi
Mun mies on rosvo ja poliisi. Se tienaa tuplaten!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin silloin voi tienata jos on komisario tai ylikomisario. Mutta ne hommat vaativat joko poliisin päällystötutkinnon tai ylemmän korkeakoulututkinnon. Hallintotieteiden tai oikeustieteiden maistereita on paljon noissa hommissa.
On ylikonstaapeli. Ja tosiaan vuosiansiot yli 70 000€. Komisariolla olisi paljon enemmän.