Exä levitteli yksityisasiani eteenpäin eron jälkeen, millainen ihminen tekee noin?
todella todella henkilökohtaiset asiat.. en tiedä mitä tehdä. maineeni on pilattu.
Kommentit (35)
Olikohan hän ex kaverini. Teki samoin.
Periaatteessa kumppanille / puolisollekaan ei kannattaisi kertoa mitään huomattavaa mainehaittaa aiheuttavaa asiaa, jos on mahdollista olla kertomatta, siltä varalta että levitttää jälkikäteen.
Vastuu jää kuulijalle, mitä uskoo.
Paljon puhutaan pa**aa. En kerro salaisuuksia eteenpäin oli kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kumppanille / puolisollekaan ei kannattaisi kertoa mitään huomattavaa mainehaittaa aiheuttavaa asiaa, jos on mahdollista olla kertomatta, siltä varalta että levitttää jälkikäteen.
Mikä parisuhde se sit on
Mun exä levitteli ja liioitteli ne sosiaaliviranomaisille, terveydenhuoltoon, lapsen kouluun, kaikkialle. Lisäksi levitteli puhtaita valheita. Sekosi jotenkin, kun halusin tavata lasta 50/50. Halusi hänet kokonaan itselle ja rankaista mua. Nyt seitsemän vuoden jälkeen rauhoittumaan päin, mutta lapsi oireilee nyt.
Ei ole huono asia varoittaa muita ihmisiä ap:n sairastamasta psykoottisesta masennuksesta ja siihen liittyvistä talousrikoksista.
Ap:n exä
Sellainen, joka kyllästyi suojelemaan mainettasi oman hyvinvointinsa kustannuksella ja peittelemään harjoittamaasi henkistä väkivaltaa ja muita narsistisia piirteitäsi.
Olen pahoillani puolestasi. Minulle kävi samoin. Ahdisti asia paljon, mutta loppupeleissä löytyikin ymmärtäviä ihmisiä, jotka eivät eksäni solvaamiseen mukaan lähteneet.
Seiso vain rohkeasti omilla jaloillasi. Mustamaalavat eksät ovat hulluja ja kaikki normaalit ihmiset sen ymmärtävät.
Minunkin eksäni teki noin. No vieläkö joku ihmettelee miksi halusin koko miehestä eroon. Luonnevikainen oli.
Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on rikos. Tarpeen vaatiessa voit tehdä rikosilmoituksen. Vaikka eksäsi levittämät tiedot olisivatkin totta, hänellä ei ole lupaa niitä levittää, jos tästä aiheutuu sinulle mainehaittaa.
Kostonhimoinen ja impulsiivinen. Toimii ennen kun miettii seurauksia.
Munkin levitteli ja keksi ihan oman tarinansa niihin. Ei pidä paikkaansa suurin osa. Soitti työnantajalle ja terveyskeskukseen.
Mitä jankkaat? Eiköhän niitä ole.