Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet, haluatteko yhdynnässä naiselta eestaas-työntöjä vai napatanssijan lantion pyöritystä?

Vierailija
29.12.2024 |

Kumpi tuntuu paremmalta? Vaikuttaako asento asiaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet päällä, pyöritä, vetkuta, tee mitä lystäät. Mutta kun panen takaa niin tarjoa vaan itseäsi perse pystyssä ja anna minun hoitaa rytmitys. Onhan se vastaan työntely silloin tällöin kiihottavaakin mutta ärsyttää naiset jotka haluaa säädellä sitä panemisen rytmiä koko ajan ja jokaisessa asennossa

Niin naiset haluaa säädellä, jotta saisivat orgasminsa ja parhaan nautinnon. Sinua kiinnostaa vain oma nautintosi ja oma dominointi. Eikö pää kestä aktiivista naista? 

Minusta kyllä kuulostaa että nainen tässä kommentissaan vahvistaa oman itsekkyytensä, ei kiinnosta kumppani yhtään.

T: Eri

Vierailija
22/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet päällä, pyöritä, vetkuta, tee mitä lystäät. Mutta kun panen takaa niin tarjoa vaan itseäsi perse pystyssä ja anna minun hoitaa rytmitys. Onhan se vastaan työntely silloin tällöin kiihottavaakin mutta ärsyttää naiset jotka haluaa säädellä sitä panemisen rytmiä koko ajan ja jokaisessa asennossa

Niin naiset haluaa säädellä, jotta saisivat orgasminsa ja parhaan nautinnon. Sinua kiinnostaa vain oma nautintosi ja oma dominointi. Eikö pää kestä aktiivista naista? 

Minusta kyllä kuulostaa että nainen tässä kommentissaan vahvistaa oman itsekkyytensä, ei kiinnosta kumppani yhtään.

Paitsi, että olen mies. Itse mukautunut vaimon liikkeisiin koska vaimo sai ja otti siten aina orgasminsa. Ei olisi ollut mitään järkeä tapella tuulimyllyä vastaan. Tarkoitus oli saada vaimo sekaisin seksistä ja silloin hänestä tuli aktiivinen liikkuja joka määritteli miten yhdyntä eteni. Tämä myös tuotti hänelle varmiten  rajuimmat orgasmit mistä pääsin itsekin nauttimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että olen mies. Itse mukautunut vaimon liikkeisiin koska vaimo sai ja otti siten aina orgasminsa. Ei olisi ollut

https://urbaanisanakirja.com/word/cuck/

Vierailija
24/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun nainen ei liiku yhtään, vaan esittää nukkuvaa/tajutonta ja minä saan tehdä mitä haluan.

Toinen hyvä on, jos on muka hieman kuin pelosta halvaantunut ja korkeintaan vikisee hädissään olevasti. Japanilaisen hentaipoken tyyliin. Ja minä saan olla iso paha lonkerohirviö. :)

Mutta nämä menee kai kinkyilyn puolelle, eikä sovi kaikille.

Vierailija
25/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että olen mies. Itse mukautunut vaimon liikkeisiin koska vaim

https://urbaanisanakirja.com/word/cuck/

Paitsi ettei voisi olla kauempaa totuudesta. Olen saanut vaimoni sekaisin kiimasta ja aktiivisesti ottamaan orgasminsa kalullani. Toisin sanoen hallinnut hänen saamisiaan. Sitä paitsi  sen verran johtaja uros, ettei toista miestä tule meidän väliin ja samoille apajille. Ei ole tullut eikä tule. Egoni ja miehisyyteni on kestänyt sen, että vaimo saanut toteuttaa halujaan ja nauttia seksistä täysillä. Se ollut tarkoituskin ja suurin nautinto minulle. Sillä myös varmistanut että vaimo halunnut seksiä ja minua jatkossakin.

Vierailija
26/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt ratsastusasennosta? 

Muissa asennoissa miehen omilla liikkeillä on paljon enemmän merkitystä. Tärkeintä on vain että nainen osoittaa olevansa mukana hommassa. 

Vierailija
27/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa asennoissa miehen omilla liikkeillä on paljon enemmän merkitystä. Tärkeintä on vain että nainen osoittaa olevansa mukana hommassa. 

Kyllä se onnistuu lähärissäkin, kun nainen puristaa miehen itseään vasten tai mies työntyy tyveä myöten ja pitää siellä. Silloin nainen voi pyörittää tai vatkata lanteitaan ja hieroa klittaa voimalla miehen kullintyveä ja häpyä vastaan. Siten nainen saa parhaan paineen hävylleen ja klitalle. Saa itse säätää parhaimman kulman. Mitä kiimaisemmaksi nainen tulee sen rajumpaa vatkaamista ja sen paremmalta tuntuu kullissa. Edestakainen kullin liike ei tuota samaa painetta. Jos mies on vielä hyvin varustettu ei naisen tarvitse pelätä kivuliasta kovan kullin puhkomista tai kohdunkaulan kolistelua, jolloin nainen voi rentoutua nauttimaan. Naisen orgasmin jälkeen mies voi alkaa pumppaamaan jos ei ole vielä lauennut. 

Vierailija
28/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin periaatteessa mitä tahansa asentoa, ridaaminen, doggy style tai lähetyssaarnaaja, jne.

ap

Vierailija
29/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi, että kun on löydetty hyvä asento, nainen pitää itsensä lähtökohtaisesti paikallaan ja on pantavana.

No eipä ole tullut mieleenikään, että naisen pitäisi olla joku eloton esine, joka "on pantavana". Jos miehen halut ovat tuota tasoa, hänen sopii tyytyä vaikka reikään patjassa. 

Vierailija
30/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin penis tarvitsee sen pumppausliikkeen niin eestaas on parempi

Miksi tarvitsee?

Laura 59

Ei lähde muuten lastit liikkeelle

Sama. Pillu ei tunnu parhaimmaltaan siellä syvällä uumenissa, vaan pillunsuulla on se paras kohta. Periaatteessa riittää, että pelkkää terskaa lipsuttaa sisään ja ulos, mutta onhan se naisen voihkaisu tosi kiihottava kun junttaa sisään pohjia myöten niin, että häpyluut osuvat yhteen.

Vierailija
31/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee?

Laura 59

Riittääkö Lauralle että pitää sormea klitoriksella

Vierailija
32/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua, välillä ok mutta ei koko ajan

Vierailija
33/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee?

Laura 59

Ei lähde muuten lastit liikkeelle

Sama. Pillu ei tunnu parhaimmaltaan siellä syvällä uumenissa, vaan pillunsuulla on se paras kohta. Periaatteessa riittää, että pelkkää terskaa lipsuttaa sisään ja ulos, mutta onhan se naisen voihkaisu tosi kiihottava kun junttaa sisään pohjia myöten niin, että häpyluut osuvat yhteen.

Riippuu pillusta ja kullista. Jos pillu puristaa koko matkalta kalun vartta ja terskaa, niin tyveä myöten sisällä pitäminen tuntuu taivaalliselta naisen liikkuessa.å

Vierailija
34/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestakaisin. Se pyöritys ei tunnu oikein miltään tai huonolta. Ratsastaessa naisen pitäis kyykätä jaloilla suoraan ylös, ei olla polviensa varassa ja heiluttaa vain peppua. Tässä on suuri ero tuntumassa. 

Vierailija
35/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edestakaisin. Se pyöritys ei tunnu oikein miltään tai huonolta. Ratsastaessa naisen pitäis kyykätä jaloilla suoraan ylös, ei olla polviensa varassa ja heiluttaa vain peppua. Tässä on suuri ero tuntumassa. 

Ahaa, naisen pitäisi siis tässäkin ajatella vain miehen nautintoa.

Vierailija
36/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on ainakin mennyt aina niin, että vaimo ottanut itse kalullani orgasminsa. Tullut päälle pitkälleen,  laittanut jalat kupeilleni ja käsien varassa työntänyt itseään voimalla kulliani vasten, jolloin kulli mennyt viimeistä milliä myöten sisään. Sen jälkeen vatkannut lantiollaan ja lypsänyt kulliani niin kauan että saanut orgasmin. Harvemmin olen pystynyt olemaan laukeamatta, kun tuntunut niin jumalaisen hyvältä. Itse asiassa vaimo aina innostunut siinä vaiheessa kun huomannut, että kulli paisunut äärimmilleen ja multa ollut tulossa. Näin ollen vaimo on ajatellut sekä omaa, että minun nautintoa.

Vierailija
37/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on ainakin mennyt aina niin, että vaimo ottanut itse kalullani orgasminsa. Tullut päälle pitkälleen,  laittanut jalat kupeilleni ja käsien varassa työntänyt itseään voimalla kulliani vasten, jolloin kulli mennyt viimeistä milliä myöten sisään. Sen jälkeen vatkannut lantiollaan ja lypsänyt kulliani niin kauan että saanut orgasmin. Harvemmin olen pystynyt olemaan laukeamatta, kun tuntunut niin jumalaisen hyvältä. Itse asiassa vaimo aina innostunut siinä vaiheessa kun huomannut, että kulli paisunut äärimmilleen

Oon ollut pari viikkoa tällä palstalla, ja alkaa jo naurattaa tämä ukko, joka tulee joka ainoaan ketjuun kertomaan samaa juttua lypsävästä vaimostaan, pitkästä kovasta kullistaan ja miten vaimo ottaa orgasminsa 🤣 On kiva, että eläkeläisillä on edellään hyvää seksiä, mutta onko ihan pakko monta kertaa päivässä sitä mainostaa samoilla sanoilla? Etsi vaikka ystäviä joille puhua! 

Vierailija
38/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on ainakin mennyt aina niin, että vaimo ottanut itse kalullani orgasminsa. Tullut päälle pitkälleen,  laittanut jalat kupeilleni ja käsien varassa työntänyt itseään voimalla kulliani vasten, jolloin kulli mennyt viimeistä milliä myöten sisään. Sen jälkeen vatkannut lantiollaan ja lypsänyt kulliani niin kauan että saanut orgasmin. Harvemmin olen pystynyt olemaan laukeamatta, kun tuntunut niin jumalaisen hyvältä. Itse asiassa vaimo aina innostunut siinä vaiheess

😂 tämä on ollut täällä jo vuosia

Vierailija
39/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa? Älä puhu potaskaa koska en ole puhunut kullini koosta tai  pituudesta mitään ja silti otit sen esille.

Mutta ilmeisesti noin aktiiviset naiset on harvassa, jotka ottavat orgasmeja tai puristelevat pillulla kullia. Tulee epäsuhta kirjoituksiin, jos toiset ei edes ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
40/42 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kaunottaren olevan juuri sellainen sekä siten kuin hän luonteeltaan luonnostaan on. Näyttelevä nainen on pahin turn-off mitä maa päällään kantaa.