Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta että ihmiset katselee ikkunoista kun kävelet pihalla`?

Vierailija
29.12.2024 |

tai meet esim. pihavarastoon hakemaan tai viemään tavaroita? Minun pitäisi mennä varastolle mutta tuntuu että ihmiset katsoo.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen. Pienikokoinen. Sen verran saanut häirintää kokea entisessä naapurustossa yhden ällön, semivaaralliselta vaikuttaneen nisti?äijän toimesta että siitä vaan jäi varuillaanolo kun vien roskia tms. Tosi iso taloyhtiö ja eiköhän täälläkin vähintään muutama sekopää asu

Vierailija
22/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin terveeltä tuollainen. Kun joku tyttö-/poikaporukka nauraa, uskotko että nauravat juuri sinulle?

Vähänpä elämästä ja ihmispsyykkeestä ymmärrät, mutta vittuilupalstahan tämä onkin. 🙂

Ihan yleinen vainoharhan oirehan tuo on, että kaikki satunnaiset kulkijat tuijottavat, arvioivat, kuiskuttelevat juuri sinua ja sinusta. Lokit ovat todellisuudessa valvontakameroita ja naapurin avainten helistely on koodia salaisille agenteille jotka tarkkailevat sinua... Muista peittää puhelimen kamerat ja vuorata ikkunat foliolla. 

Täytyypä muistaa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katson ikkunasta ja ulkona kulkee joku, saatan katsoa kulkijaa, vähän samaan tapaan kuin katson ulkona olevia puita, jäniksiä, variksia jne. En usko että minun ulkona kulkiessani kukaan on sen kiinnostuneempi juuri minusta - kunhan satun olemaan osa maisemaa.

Ulkona leikkiviä lapsia saatan pienen hetken seurata ilokseni.

Vierailija
24/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Jos katsoisivat, niin mitä väliä sillä olisi?

Vierailija
25/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

Lähin naapurini asuu vajaan kilometrin päässä ja näköyhteyttä ei ole. Käppäilen usein alasti pihallani vailla huolen häivää.

Vierailija
26/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu.

Mitä jos joku naapuri ei pitäisi ihmisestä ja voisi ajatella vaikka mitä kamalaa ikkunasta katsoessa. Juoruaisi. Ja osa ei ajattelisi mitään erityistä. Osa arvostelisi pukeutumista ja osa ihmettelisi miksi se tuijottaa taivaalle 15 minuuttia pihassa.

Vierailija
27/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katson ikkunasta ja ulkona kulkee joku, saatan katsoa kulkijaa, vähän samaan tapaan kuin katson ulkona olevia puita, jäniksiä, variksia jne. En usko että minun ulkona kulkiessani kukaan on sen kiinnostuneempi juuri minusta - kunhan satun olemaan osa maisemaa.

Ulkona leikkiviä lapsia saatan pienen hetken seurata ilokseni.

Eikö teitä häiritse peevot ukot ikkunoissa. Ja juoruakat.

Vierailija
28/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu. Voi johtua siitä että olen vieras mies ja piha on heidän.

Vierailija
29/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pelkästään tuntemus vaan ihan tosiasia, että katsotaan esim kävelytyyliä. Meidän naapurin eukko esitti kuinka puolisoni kävelee, ja sen penska esitti minulle kuinka minä kävelen.

Tuota puolison kävelytyyliä on kommentoinut toinenkin naapuri. Tuo eukkohan esitti myös kuinka heidän alakerran emäntä hölkkää.

Vierailija
30/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu.

Mitä jos joku naapuri ei pitäisi ihmisestä ja voisi ajatella vaikka mitä kamalaa ikkunasta katsoessa. Juoruaisi. Ja osa ei ajattelisi mitään erityistä. Osa arvostelisi pukeutumista ja osa ihmettelisi miksi se tuijottaa taivaalle 15 minuuttia pihassa.

Entä sitten? Hulluillakin on tilaa maailmassa - valitettavasti. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä naapurit sinusta ajattelevat tai puhuvat?

Vierailija
31/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissanne olette? 

Vierailija
32/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän ajattelen asiaa kulkiessani ulkona, ottaen huomioon sen, että itse olen paljon ikkunan edessä ja seuraan ihmisten kulkua niin kauan kunnes häviävät näkyvistä. Joskus kommentoinkin jotain heihin liittyvää miehelleni, jos huomaan vaikka jotain outoa tai huvittavaa.

Vierailija
33/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Kerran oli tunne, että jokin tuijottaa. Lämpökameralla havaitsin rusakon. Maalla ollaan.

-Kylmis

Vierailija
34/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen maailman päähahmo ja kaikki keskittyvät minuun. Kävelen lähiön läpi ja jokaisessa ikkunassa ollaan katsomassa, jopa ihailemassa. 

Todellisuudessa ketään ei kiinnosta. 

Ei varmaan kiinnosta,  ellet ole gang stalkingin kohde ollut. Minä en ole. ollut etkä sinä varmaankaan, mutta tiedän 100% varmuudella tuollaista järjestetyn erään henkilön ympärillä. Tuo oli hilpeää! Henkilö ei siitä pahastunut, mutta ihmetteli Lyllä,  miten joku voi lähteä maalittamaan jotain ihmistä käskystä metsätielle, kaduille ja kauppoihin. Somessa ja netistä haettiin aina sijainti jossain ryhmissä. Ei taida olla laillistakasn tuollainen järjestettynä?

Itseasiassa tuollaisessahan tapauksesssa se kohde on maailman tai kylän napa?

En ymmärrä minäkään tuollaista ja en olisi ikinä ollut mukana tuollaisessa. Tuohon hommaan liittyi kyllä paljon ällöttäviä rikoksiakin, mistä nuo tomppelit laskuttajat maslittsjst tienneet mitään. Luulivat kyseessä olleen joku kampanja Mä kuulin toisenlaisia huhuja. Mutta tosiaan hiippareita liikkui kyllä vuosikausia. Mitäköhän niiden päässä liikkui? Näin tuota toimintaa itsekin. Aika ilmeistä oli.

Saahan sitä toki lähteä kauppaan kun Miko tai Mari menee sinne. Mutta se että sijainti jaetaan tarkkaan ilman asianomaisten lupaa,on laitonta ja typerää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme