Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina pettävät kaveriani parisuhteessa?

Vierailija
29.12.2024 |

En ymmärrä. Voiko oikeasti olla vain huonoa tuuria? Hänellä takana jo neljäs suhde jossa tulee petetyksi. Muutenkin naiset kohdelleet tosi epäkunnioittavasti. 

Kaverini on tosi kiltti ja mukava mies ja suhteessa pyrkii aina miellyttämään toista. Ei koskaan korota ääntään tai haasta riitaa. 

Mikä voi olla vialla? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kyselet?

Vierailija
22/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee jännänaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on todella yleistä ja neljä on lopulta aika pieni otanta. Voi olla muitakin syitä, mutta myös pelkkå huono arpaonni voi aiheuttaa tuon.

Vierailija
24/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voi olla liian tukahduttava suhteessa, tai muuten vaikea tavalla joka ei ole ilmeinen muille. Itse en ole pettänyt kumppaneitani, mutta nykyistä kumppania ovat kaikki entiset pettäneet. Hän on luonteeltaan vaikea tulla toimeen ja ei osaa itsenäisesti ajatella toisen näkökulmasta, vaan kaikki pitää vääntää rautalangasta pitkän kaavan kautta ja silloinkaan ei välttämättä tajua ennenkuin pitkän ajan kuluessa. Hyvien puolien takia olemme vielä yhdessä, mutta vain tämän kumppanin kanssa on käynyt mielessä että hän kyllä melkein ansaitsisi tulla petetyksi, enkä sitä niin kauheasti ihmettele jos entiset kumppanit ovat niin tehneet, jos olivat jo valmiiksi siihen yhtään taipuvaisia.

Eikö silloin erota jos toinen ei ole sitä mitä haluaa? Eihän se tilanne pettämisellä mihinkään muutu.

Vierailija
25/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti, on sopiva mies hyväksikäytettäväksi. Kukaan ei kunnioita kynnysmattoa.

Olin nuorena samanlainen, aina auttamassa ja tukemassa puoliosa, ja sattuneista syistä ne ensimmäiset puolisot olivat enemmän tai vähemmän rikkinäisiä, oli lapsuuden tai nuoruuden traumoja.

Siedin ja hyväksyin huonoa kohtelua ja käytöstä, enkä juurikaan laittanut vastaan. En edes jättänyt niitä kun ne petti, vaan yritin ymmärtää niitä. Ajattelin koko ajan, että ajan kanssa kaikki tasaantuu, ja meillä voi olla hyvä, tasapainoinen ja turvallinen parisuhde.  

Mulla oli tosi turvallinen lapsuus, ja tavallaan elin kuplassa. Aikuistuessani olin vaan liian sinisilmäinen - en voinut kuvitella että nainen jota rakastan voi kohdella minua kun paskaa.

Ei se ole se, että on liian kiltti vaan se, että itse valitsee vääränlaisia naisia. Sinäkin tunsit vetoa rikkinäisiin ihmisiin, joita halusit korjata. Jos aina tulee petetyksi, niin syy löytyy katsomalla peiliin. Miksi valita sellainen kumppani, jolla on eri arvot kuin itsellä?

Vierailija
26/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on sellainen elämäntapa että siihen kannattaa ryhtyä VAIN jos osaa olla itsekäs ja vaativa. Kilteille ihmisille parisuhde on rikkova helvetti. Toinen TULEE käyttämään hyväkseen ja se on taattu fakta se. Kiltteydessä ei ole mitään väärää eikä pahaa, tietenkään, mutta parisuhteeseen ei kiltteys sovi.

Vierailija
27/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nainen ei kunnioita miestä niin sitten se pettää.

Been there...

Niin käännetäänpä tämä toisinpäin:

Pettääkö nainen miestä jota tämä kunnioittaa?

Ei.

Vierailija
28/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse ihastuu sellaisiin naisiin, jotka ovat impulsiivisia ja joilla on taipumus pettää. 

Olen impulsiivinen. enkä ole koskaan pettänyt ketään. Ei ole edes tehnyt mieli.

Nuo ovat sitäpaitsi olleet varmaan aika tuoreita suhteita. On vähän outoa, jos heti alkuhuumassa toiset mielessä. 

Tämä, impulsiivisuus luonteenpiirteenä ei tarkoita että haluaisi pettää kumppaniaan. Pettämiseen tarvitsee jo monta päätöstä ja sen toteuttaminen ja peitteleminen vaatii jopa suunnittelmallisuutta, joten yksi impulsiivinen ajatus ei siihen johda. Oma kumppani on impulsiivinen, mutta todella omistautuva eikä ole ainakaan jäänyt kiinni pettämisestä. Ei se mahdotonta ole, mutta olisin hieman yllättynyt jos hän olisi onnistunut sellaisen teon pystynyt perustelemaan itselleen ja piilottamaan minulta.

Vierailija
29/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on sellainen elämäntapa että siihen kannattaa ryhtyä VAIN jos osaa olla itsekäs ja vaativa. Kilteille ihmisille parisuhde on rikkova helvetti. Toinen TULEE käyttämään hyväkseen ja se on taattu fakta se. Kiltteydessä ei ole mitään väärää eikä pahaa, tietenkään, mutta parisuhteeseen ei kiltteys sovi.

Sopii, jos molemmat ovat yhtä kilttejä.

Vierailija
30/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi valitsee petollisia naisia? Jos jokaisessa suhteessa on sama ongelma, vika löytyy peilistä. Hänen pitää selvittää miksi tuntee vetoa juuri tietynlaisiin naisiin ja oppia valitsemaan paremmin.  

Vierailija
31/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain valinnut huonoja naisia.

Vierailija
32/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden miehen, jolla on huono itsetunto ja hän yrittää aina löytää naisen joka antaisi hänelle pillua helposti. On näin suoraan kertonut. Käy strippareilla ja on sitä mieltä, että kaikki naiset haluavat vain rikkaan miehen. No, ne hänen naisystävänsä ovat sitten sellaisia kevytkenkäisiä, jotka jakavat tavaraansa kaikille. Nämä naiset myös juoksevat vain rahan perässä. Eli sellaisia naisia on saanut kuin on etsinyt. Yllätys!

Vierailija
33/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti, on sopiva mies hyväksikäytettäväksi. Kukaan ei kunnioita kynnysmattoa.

Olin nuorena samanlainen, aina auttamassa ja tukemassa puoliosa, ja sattuneista syistä ne ensimmäiset puolisot olivat enemmän tai vähemmän rikkinäisiä, oli lapsuuden tai nuoruuden traumoja.

Siedin ja hyväksyin huonoa kohtelua ja käytöstä, enkä juurikaan laittanut vastaan. En edes jättänyt niitä kun ne petti, vaan yritin ymmärtää niitä. Ajattelin koko ajan, että ajan kanssa kaikki tasaantuu, ja meillä voi olla hyvä, tasapainoinen ja turvallinen parisuhde.  

Mulla oli tosi turvallinen lapsuus, ja tavallaan elin kuplassa. Aikuistuessani olin vaan liian sinisilmäinen - en voinut kuvitella että nainen jota rakastan voi kohdella minua kun paskaa.

Ei se ole se, että on liian kiltti vaan se, että itse valitsee vääränlaisia naisia. Sinäkin tun

En sinänsä valinnut niitä, vaan "otin" ne naiset, jolle kelpasin. Olin tietyllä tapaa näkymätön tytöille / naisille nuorena, ja yleensä olin se *tosi-hyvä-tyyppi-mutta* Rikkinäisille kelpasin, joten niillä mentiin.

Jossain vaiheessa ajatus muuttui siihen etten "kelpaa" naisille tai en ole poikaystävä- / aviomiesmateriaalia. Luovutin naisten suhteen muutamaksi vuodeksi, ja keskityin itseeni. Tällä hetkellä elämä on ihan jees, vaikka sinkkuna olenkin edelleen. Suhteita on ollut, mutta enää en siedä huonoa kohtelua. 

Vierailija
34/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän voi olla liian tukahduttava suhteessa, tai muuten vaikea tavalla joka ei ole ilmeinen muille. Itse en ole pettänyt kumppaneitani, mutta nykyistä kumppania ovat kaikki entiset pettäneet. Hän on luonteeltaan vaikea tulla toimeen ja ei osaa itsenäisesti ajatella toisen näkökulmasta, vaan kaikki pitää vääntää rautalangasta pitkän kaavan kautta ja silloinkaan ei välttämättä tajua ennenkuin pitkän ajan kuluessa. Hyvien puolien takia olemme vielä yhdessä, mutta vain tämän kumppanin kanssa on käynyt mielessä että hän kyllä melkein ansaitsisi tulla petetyksi, enkä sitä niin kauheasti ihmettele jos entiset kumppanit ovat niin tehneet, jos olivat jo valmiiksi siihen yhtään taipuvaisia.

Eikö silloin erota jos toinen ei ole sitä mitä haluaa? Eihän se tilanne pettämisellä mihinkään muutu.

Enhän mä ole pettänyt enkä eronnut, enkä sanonut että kumppani ei ole sitä mitä haluan. Sen lisäksi mitä haluan, hän on vaikea ihminen. Noiden toisten kumppaneiden kohdalla en voi tietää miksi pettivät eivätkä eronneet.

Vierailija
35/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun tapailee vain jännis-naisia.

Vierailija
36/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinänsä valinnut niitä, vaan "otin" ne naiset, jolle kelpasin. Olin tietyllä tapaa näkymätön tytöille / naisille nuorena, ja yleensä olin se *tosi-hyvä-tyyppi-mutta* Rikkinäisille kelpasin, joten niillä mentiin.

Jossain vaiheessa ajatus muuttui siihen etten "kelpaa" naisille tai en ole poikaystävä- / aviomiesmateriaalia. Luovutin naisten suhteen muutamaksi vuodeksi, ja keskityin itseeni. Tällä hetkellä elämä on ihan jees, vaikka sinkkuna olenkin edelleen. Suhteita on ollut, mutta enää en siedä huonoa kohtelua. 

Hyvä, ettet enää siedä huonoa kohtelua. Itselläni on sama ihmisenä kasvun prosessi meneillään. 

Harmillisesti se, että on ollut suhteissa yksi toisensa jälkeen erilaisten epämääräisten ihmisten kanssa, voi vaikuttaa siihen millaiset ihmiset jatkossa lähestyvät ja kokevat potentiaalisena kumppanina. Naisena sitä herkästi profiloituu päihdeongelmaisten renttujen naiseksi tms, ja se ei ole kovin vetovoimaista kunnollisten miesten silmissä. 

Vierailija
37/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea samaistua. Jos ei ole lapsia, niin miksi ei vain lähde pois? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi