Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaisi seurustelurahaa ja suuttui kun ehdotin mistä voisin maksaa

Vierailija
29.12.2024 |

Minulla on siis todella hyväpalkkainen työ ja naisystäväni on kirjastonhoitaja. Nainen on sitä mieltä, että koska hän tekee meidän suhteessa enemmän kotitöitä, niin minä voisin hyvittää sen hänelle "seurustelurahana".

Itse totesin etti minua haittaa sotkuinen kämppä ja ruokaakin voi aina tilata kotiin, jos tulee nälkä. En minä sinulle kotitöistä viitsi maksaa, mutta erilaisista seksipalveluista voisin kyllä antaa ilomielin, kun hän vain tekee siitä hinnaston. Minä sitten katson kuinka paljon minulla on varaa kuukaudessa sitten käyttää niitä.

Nyt se sitten on mykkäkoulussa, kun pitäisi sopia nää jutut. Ei naisia voi ymmärtää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen trolli. Miksi pitää esittämällä tyhmää miestä viestittää että miehet ovat tyhmiä. 

Vierailija
2/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellanen trolli. Miksi pitää esittämällä tyhmää miestä viestittää että miehet ovat tyhmiä. 

Jos miehet vaan on tyhmiä? Mieshän ajattelee tossa hyvin käytännöllisesti sitä, että mistä hän voisi maksaa. Kuinka monta miestä tiedät, jotka ovat vaikka tilanneet siivouksen kotiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte yhdessä, on ihan tavallista, että kuluja jaetaan tulojen mukaan. Jos ette asu yhdessä, miksi hän sinun luonasi siivoaa ja laittaa ruokaa?

Vierailija
4/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei liene kyse siitä että kumpi ostaa enemmän ruokaa kaupasta tai uuden siivousliinan. Ratkaise asia tilaamalla siivous kerran viikossa joltain yritykseltä. Näin ollen otat varmasti yhtä paljon osaa siivoamiseen. Sitten kun sinulla on varmasti auto ja puolisolla ei niin ehdota että nyt voidaan mennä jonnekin vastavuoroisesti taksilla jonka hän maksaa. 

Vierailija
5/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ahne nainen. 

Vierailija
6/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei liene kyse siitä että kumpi ostaa enemmän ruokaa kaupasta tai uuden siivousliinan. Ratkaise asia tilaamalla siivous kerran viikossa joltain yritykseltä. Näin ollen otat varmasti yhtä paljon osaa siivoamiseen. Sitten kun sinulla on varmasti auto ja puolisolla ei niin ehdota että nyt voidaan mennä jonnekin vastavuoroisesti taksilla jonka hän maksaa. 

Luulen että olet asian ytimessä. Ei tässä ole kyse rahasta eikä jostain siivoamisesta tai taksimatkoista. Miehen pitäisi nyt vain ovelasti saada selvitettyä, että mistä kiikastaa ja sitten ratkaista ongelma. Jotain yhteistä tekemistä se nainen todennäköisesti kinuaa.

Vierailija
7/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ap ihan oikein ja kyllähän autotkin koeajetaan, laukea vaikka nieluun ja sitten mietit oliko niin hyvä, että ensikerralla maksat.

Vierailija
8/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas uliulilla tänään erikoiset fantasiat. 

Vierailija
9/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pistänyt pystyyn perinteisen hyväksikäyttösuhteen, jossa kulut menee 50/50 ja nainen tekee kaiken? Ei se ole silloin 50/50 hyvä ap, vaan 25/75-suhde, jossa sinä olet lokki. 

Vierailija
10/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata haaveilla mistään maksuista ennenkuin oppii kunnolla panemaan!

Vierailija
11/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata haaveilla mistään maksuista ennenkuin oppii kunnolla panemaan!

Kyllä se nainen varmaan on ihan hyvä panemaan, jos mies on ihan suorilta käsin valmis maksamaan niin paljon ettei ole varma riittääkö rahat siihen.

Vierailija
12/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä yhdistää raha mitenkään parisuhteeseen ja seksiin. Tai korkeintaan pelkkään seksiin. Tuossa tilanteessa nainen on outo ku vaatii rahaa. Mieheltä outoa tarjota rahaa seksistä vakisuhteessa. Mut jos vain seksisuhde on ok sopia järjestelyitä.

Vierailija
13/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä yhdistää raha mitenkään parisuhteeseen ja seksiin. Tai korkeintaan pelkkään seksiin. Tuossa tilanteessa nainen on outo ku vaatii rahaa. Mieheltä outoa tarjota rahaa seksistä vakisuhteessa. Mut jos vain seksisuhde on ok sopia järjestelyitä.

Se vasta outoa on, että jos asutaan toisen omistamassa kämpässä, niin toiselta pyydetään vuokraa. Sellaisestakin olen kuullut.

Vierailija
14/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vasta outoa on, että jos asutaan toisen omistamassa kämpässä, niin toiselta pyydetään vuokraa. Sellaisestakin olen kuullut.

Ei siinä mitään outoa ole koska siinä jaetaan vain kustannuksia. Vai meinaatko että kumppanin pitää heti hakea lainaa ja lunastaa puolet asunnosta. Ai niin tietysti ajattelet että sinähän maksat kun annat pillua. 

Vierailija
15/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään outoa ole koska siinä jaetaan vain kustannuksia. Vai meinaatko että kumppanin pitää heti hakea lainaa ja lunastaa puolet asunnosta. Ai niin tietysti ajattelet että sinähän maksat kun annat pillua. 

Mikäli alkaa pyytämään jotain rahaa kämpästä, missä asuisi muutenkin ihan samoilla kuluilla, niin suosittelen ettei kannata muuttaa tuollaisen kitupiikin ja saivartelijan luokse.

Vierailija
16/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli alkaa pyytämään jotain rahaa kämpästä, missä asuisi muutenkin ihan samoilla kuluilla, niin suosittelen ettei kannata muutt

Haluan nähdä naisen josta ei aiheudu kustannuksia. Pahimmat huutavat tasa-arvoa ja sitten kun pitää jakaa myös menot tasan niin tasa-arvolla ei ole mitään väliä. Onneksi mulla on oikeasti tasa-arvoinen kumppani. Siivoamme yhdessä, no minä teen enemmän ruokaa, viime lumisateen jälkeen lapioimme pihalla kaksin. Mun velaton talo ja pienet menot puoliksi. 

Vierailija
17/20 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kumppanisi kantasuomalainen.

Vierailija
18/20 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ajatteli rationaalisesti, että kun toinen tienaa hyvin, niin hän voi pyytää rahaa jos kokkaa ja siivoaa. Mieskin ajatteli rationaalisesti, että hänellä on varaa maksaa, mutta hän ei tarvitse kokkausta ja siivousta, mutta seksistä voisi maksaa.

Tämä on juuri näitä ongelmia, kun rehellisesti puhutaan mitä ajatellaan. Parisuhteessa ei kannata olla noin rehellinen, tai muuten käy juuri noin, että toinen mököttää. Tai vaihtoehtoisesti itse niin mielensä pahoittaa.kun nainen pyytääkin niin paljon rahaa siitä mitä on aikaisemmin omasta halusta antanut ilmaiseksi.

Vierailija
19/20 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen ja kulujen laskeminen, kulujen puolittamiset ja osittamiset... tämä ei kuulu hyvään parisuhteeseen, saatika avioliittoon. Se maksaa jolla rahaa on. Tässä esimerkissä kun kumpikin käy töissä, kummallakin on rahaa.

Kun löytyy hyvä puoliso, niin naimisiin ja sitten sen jälkeen: yhteinen talous, yhteiset rahat. Laajat käyttöoikeudet kummallekin kaikkiin perheen tileihin. Toimii hyvin, meillä toiminut jo yli 20 vuotta.

Vierailija
20/20 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen alkaisi vaatia minulta rahaa, niin sanoisin etten seurustele hu#*#n kanssa. Osa naisista on todella ahneita. Tuo esimerkke että tekee enemmän kotitöitä on naurettava, koska hän tekee niitä omasta halustaan. Me käydään moottoripyörällä ajelemassa, niin pitäisikö minunkin pyytää kuljettajan palkka? Kyseenalaistan naisen älykkyysosamäärän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi