Paljonko teillä on rahaa tilillä juuri ennen tilipäivää?
Kommentit (52)
En tiedä, ei ole tarvetta seurata tilin saldoa. Siellä on aina ollut rahaa tarpeeksi.
Yleensä kaksi tonnia, jotka siirrän heti säästötilille, kun palkka tulee tilille. Kaksi tonnia menee säätöön kuukausittain ja sitten sielät laitan sijoituksiin.
Yleensä onneksi enemmän, nyt 7€, eli vkonlopun pitää käyttää visaa.
1931e näytti olevan. Yleensä en päästä alle 2 tonniin. Tilipäivä tulevana maanantaina.
Katsoin äsken tilinsaldon ja käyttötilillä on 1564,17 €. Joustotilejä on neljä, mutta en kehtaa sanoa saldoja, koska ette kumminkaan uskoisi. Olen tavan työssäkäyvä duunari ja olen tyytyväinen nykyhallitukseen, enkä muuta äänestyskäyttäytymistäni seuraavissakaan vaaleissa.
En seuraa, joku nelinumeroinen.
Pankinjohtajani pyytää anteeksi jos jotain toimenpiteitä tarvitaan.
Enemmän kuin ennen edellistä tilipäivää, jos liikaa kasautuu niin joutuu siirtämään parempaan talteen ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kaksi vuotta ollut yli 100t€ rahaa tilillä.
Et se säkään osaa talouttasi kummosesti suunnitella, jos tuommoisia rahoja lojuuttaa käyttötilillä.
Sehän on minun ongelmani ja olen ihan ok sen kanssa.
Korjaus: kyseessä ei ole ongelmasi vaan unelmasi.
On ollut vuosia n. 2 500 euroa pohjasaldoa tilillä ennen palkanmaksupäivää. Työttömyys tuli uuden vuoden lahjana, joten nähtäväksi jää, miten jatkossa on tuota rahaa. Ainakin tässä kuussa tulee vielä palkka.
No nyt on n 400 ylimääräidtä mitä ei tarvitse käyttää.
En ole töissä, olen työeläkkeellä ja tilejä ei tule paljon katseltua.