Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin

Vierailija
28.12.2024 |

Kuulin mieheni puhuvan puhelimessa kaverilleen. Kuuntelin uteliaana, kunnes tajusin hänen mainitsevan sukupuolitaudin. Ja sen saaneensa toisen kaverin kanssa kylpyläreissulta. Sydämeni alkoi takoa kovempaa ja adrenaliini virtasi suonissani.

En voinut uskoa korviani - oliko tämä totta? Olin aivan järkyttynyt ja pelästynyt. Miten tämä oli voinut tapahtua? Mies lopetti puhelun ja kääntyi kohti minua. Hänen katseensa oli syyllinen ja häveten hän kertoi minulle totuuden. Joku sairas ihminen oli ilmeisesti mennyt kylpyyn tietäen levittävänsä klamydiaa. En tiennyt mitä tehdä. Tuntui kuin maailmani olisi romahtanut ympärilläni. Olin huolissani omasta terveydestäni ja tunsin meidät petetyksi. Mieheni lupasi mennä lääkäriin ja hoitaa tilanteen kuntoon. Hän on onneksi kunnon mies. Olen vihainen, että joku on ollut noin törkeä ja sairastuttanut muut. Olkaa varovaisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olla

Vierailija
2/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Yritä edes vähän ap, tämä ei nyt mene läpi millään seulalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä viitsi keksiä näitä typeriä aloituksia. Sinulla ei ole miestä, tuskin joskaan edes saatkaan.

Vierailija
4/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N**kerisankkeri on tosi paha tauti. Tästä ei saa puhua.

Vierailija
5/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolainen puhelu.

Vierailija
6/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudeista öyhötetään suomessa ihan liikaa.. Ainakin miehenä on todella vaikea saada mitään vakavaa tautia seksistä naisen kanssa. Jos joku tulee, niin siitä pääsee eroon parilla pillerillä nykyisin. Muistan kun terveystiedon tunneilla näillä koitettiin pelotella nuoria, mutta asia ei ole niin vakava kuin he antoivat ymmärtää. Olen harrastanut suojaamatonta seksiä eri puolilla maailmaa maksullisten naisten kanssa kymmeniä kertoja ja aina sieltä on jotain tuliaisia tullut kotiin mutta yhden lääkärikäynnin jälkeen taas parantunut.

M33

Vierailija
7/7 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha palstahullu saanut chatgptn aloituksilleen