Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyykö teillä keittiön pöytä siistinä?

Vierailija
28.12.2024 |

Pysyykö teillä keittiön pöytä siistinä, vai kerääntyykö siihen rojua? Miten pöytä pysyisi siistinä, mutta käytännöllisenä?

Lehdissä on ihania kuvia seesteistä keittiönpöydistä. Esim. jouluna ihana koristelu. Meillä pöytä ei arkena ole siisti. Pöydällä on kirkasvalolamppu, kännykkätelineitä, tabletti, latureita ja välillä postia. Kaikkea näitä tarvitaan pöydällä. Ei siis kannata minnekään kauas raijata. Eikä se laturikasa sivupöydällä olisi sen nätimpi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistavathan he, jotka sanovat latureiden olevan makkareissa, että kännykkää ei saa lasata sängyn vieressä tai nukkuessa. Tulipaloriski.

Ei se laturi tiedä nukutko vai oletko hereillä.

Vierailija
22/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöytä pysyy siistinä, jos minä sitä siivoilen. Jos en tee mitään, on siinä muropaketteja, likaisia astioita jne.

Työtasoilla on aina jonkun verran tavaraa, varsinkin tiskipöydällä. Tähän pätee se sama, mikä ruokapöydänkin kanssa 

Yhdellä sivupöydällä lojuu ärsyttävästi laturin johtoja yms. Kaikki miehen jättämiä. Ja hänen miekestään hän on siisti, muut sotkuisia, minä mukaan lukien..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiön pöytä pysyy siistinä. Puuttuu myös perhe sen ympäriltä ilakoimasta😪

Vierailija
24/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä. Paitsi juuri tällä hetkellä lapset ovat viikanneet pöydälle monta kasaa puhtaita vaatteita. 😅

Vierailija
25/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niksin!!

edellisessä kämpässäni pöydälle ei kasaantunut mitään, koska keittiö oli isohko ja pöytä oli keskellä lattiaa eikä seinien vieressä

nykyisessä kämpässä pöydälle kerääntyy paperipinoja ja muuta roinaa, koska pöydän yksi kulma on kiinni seinässä ja näin ollen tavarat ei tipu maahan 

ihminen on niin hölmö 

Vierailija
26/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy. Mulla on siinä kanssa kirkasvalolamppu ja sitten hedelmiä kaikenlaisissa pusseissaan.  Lapsi kuljettaa siihen myös kaikki askartelunsa. Joskus on vaikea löytää tilaa lautaselle.

Vierailija
27/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy siistinä. Inhoan tavarakasoja. Jotain siihen voi kertyä esim posti, mutta joka ilta keittiö siistitään ja tasot tyhjäksi. 

Vierailija
28/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kotini on siisti. Aina.

Vierailija
29/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri ja älypuhelin aina olkkarin lasipöydällä. Näkyy Treffi-ilmoitukset, Tinderit, Grinderit, joukkopanosessiotapahtumat, kus.em.iisku.vat pi.l.l.llusta suuhun, pe.r.ss.panot ja ky.r.va.nns.olat.

Enimmäkseen kuitenkin m-m pääkaupunkiseutu ja uimahallit.

Vaimo ihmettelee.

Olen kaapissa. M60 v.

Vierailija
30/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän keittiön pöytä pysyy siistinä. Puuttuu myös perhe sen ympäriltä ilakoimasta😪

Såää ja sun pojkvän. 🌹😱🖕

Vierailija
31/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon mainosjakelut, jokunen kahvimuki ja puolet työkalupakin sisällöstä sun muuta sekalaista roinaa siinä yleensä pyörii 😃

Vierailija
32/32 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistavathan he, jotka sanovat latureiden olevan makkareissa, että kännykkää ei saa lasata sängyn vieressä tai nukkuessa. Tulipaloriski.

Lataan sellaisella levyllä, en suoraan puhelinta. Ei kuumene yhtään. Tosin mulla ei ole kännykkää vaan älypuhelin.

Sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi