Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit siitä, että vanhempasi eivät kutsu sinua koskaan kylään?

Vierailija
28.12.2024 |

Mutta muita sisaruksia kyllä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat ilmeisesti Jehovan todistajia, ja sinut on erotettu siitä uskonlahkosta. Siksi vanhempasikin karttavat sinua eivätkä kutsu kylään.

Vierailija
2/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain tyytyväinen,  ei mitään tarvetta nähdä vanhempia. Minä en odota heiltä mitään, eikä hekään minulta. Vanhemmat ovat tyytyväisiä, että pystyvät esittämään täydellistä perhettä sisarukseni kanssa ja unohtamaan olemassaoloni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi ovat ilmeisesti Jehovan todistajia, ja sinut on erotettu siitä uskonlahkosta. Siksi vanhempasikin karttavat sinua eivätkä kutsu kylään.

Ei tarvitse olla erotettu. Sekin riittää karttamiseksi, että itse eroaa mistä tahansa syystä jehovantodistajista.

Vierailija
4/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo voi kun ovat jo kuolleet.

Vierailija
5/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.

Ap

Vierailija
6/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla erotettu. Sekin riittää karttamiseksi, että itse eroaa mistä tahansa syystä jehovantodistajista.

Järkyttävää! Ja hirvittävän julmaa!

Vierailija
7/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin melko hämmentynyt koska he ovat kuolleet.

Vierailija
8/8 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus valkeni siinä vaiheessa, kun äidin mies kuoli. Siihen saakka olin luullut, että sen miehen vuoksi ei halua minua perheineni kylään. Kun hän jäi yksin, niin sama juttu. Ei liittynyt millään tavalla uskontoon, äitini ei vaan halunnut olla tekemisissä minun ja perheeni kanssa yhtään enempää kuin hyvät tavat edellyttivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän