Onnellisen avioliiton salaisuus
Se on yksinkertaisesti taito valita oikeanlainen puoliso. Siihen tarvitaan tunteiden lisäksi järkeäkin, jo pariutumisvaiheessa.
Tämä fakta on palstalla kielletty, pariutumistahan ei saisi ajatella kuin tunteiden kannalta. Mutta näin vanhempana, vuosikymmenet onnellisessa avioliitossa olleena naisena alkaa vähän tuntea miehiäkin, poistattelijat sen sijaan haluavat pysyä omassa kuplassaan.
Tämänkin viestin poistattelijafeministit onnistuvat poistamaan, mutta sitä miten maailma toimii ei valitettavasti voi omalla päätöksellä poistaa. Joten suotakoon heille poistamisen ilo, kun se kerran niin paljon iloa tuottaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pimpsoo kun saa riittävästi niin siinä se salaisuus
Mihin siinä siis naista tarvitaan? Pimpsoo suap tuolta noinnii:
Temu.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mihinköhän aloitukseen sun piti itseäs ylistävä kommenttis laittaa?
Se on varmaan postattu jokaikiseen aloitukseen tällä sivustolla, sopi aiheeseen tai ei. P.S. Kuka mies(oletettu) muka käyttää sanaa "masu"? LOL!!!
Aivan perustavaa laatua oleva asia on löytää puoliso, joka ei ole persoonallisuushäiriöinen. Valitettavasti rakastumisen järjettömyys vaikeuttaa tätä valintaa. Mutta sitten jääkin vielä iso kysymys, jos ajatellaan, että kaikki "normaalit" onnistuvat nämä välttämään; mistä persoonallisuushäiriöiset löytävät onnen vai onko heidät tuomittu hankalaan elämään, voisiko kahdesta persoonallisuushäiriöisestä tulla onnellinen pari. Joka tapauksessa en toivo kenenkään joutuvan esim. narsistin ansaan.
Omalle kohdalle tuli johdatus.Umpirakastunut edelleenkin.Aviovuosia 50.
Vierailija kirjoitti:
Aivan perustavaa laatua oleva asia on löytää puoliso, joka ei ole persoonallisuushäiriöinen. Valitettavasti rakastumisen järjettömyys vaikeuttaa tätä valintaa. Mutta sitten jääkin vielä iso kysymys, jos ajatellaan, että kaikki "normaalit" onnistuvat nämä välttämään; mistä persoonallisuushäiriöiset löytävät onnen vai onko heidät tuomittu hankalaan elämään, voisiko kahdesta persoonallisuushäiriöisestä tulla onnellinen pari. Joka tapauksessa en toivo kenenkään joutuvan esim. narsistin ansaan.
Pers.häiriöiden esiintyvyys väestössä on 5-15 prosenttia. Juuri siksi järjen käyttö on tärkeää, että tunnistaisi erikoisen käytöksen jo aluksi ja osaisi jättää suhteen siihen. Ap
Yhteensopiva äly, huumori ja arvot. Yhdessä yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet miehiä (monikossa), koska olet ollut yhden kanssa vuosikymmeniä naimisissa?
Olen tullut aina hyvin miesten kanssa juttuun ja olen kiinnostunut heidän ajatuksistaan. Olen siis ottanut opikseni ja myös seurannut monien elämänkulkua jo vuosikymmenten ajan. Merkit siitä, ettei liitto kestä ovat olleet selvät usein jo liiton alusta saakka. Ap
Jälkiviisaus onkin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet miehiä (monikossa), koska olet ollut yhden kanssa vuosikymmeniä naimisissa?
Olen tullut aina hyvin miesten kanssa juttuun ja olen kiinnostunut heidän ajatuksistaan. Olen siis ottanut opikseni ja myös seurannut monien elämänkulkua jo vuosikymmenten ajan. Merkit siitä, ettei liitto kestä ovat olleet selvät usein jo liiton alusta saakka. Ap
Jälkiviisaus onkin helppoa.
Totta, en itsekään parikymppisenä osannut ajatella esimerkiksi miehen koulutusta tai varallisuutta ja se että on saanut hyvää kohtelua lapsena, auttaa näissä asioissa ratkaisevan paljon. Ajattelin nuorena vain "yhteensopivuutta" ja sitä kohdellaanko minua hyvin. Ei kohdeltu huonosti, mutta kaksi edeltävää poikaystävää olivat "liian erilaisia" (kuten sitä silloin ajattelin). Nyt näen, että taustat olivat liian erilaiset, jotta siitä olisi tullut mitään. Ap
Olen tuntenut mieheni 47 vuotta, naimisissa kesäkuussa 45 vuotta. Aiotaan viettää safiirihäät ja hääkuvat paikkakunnan lehtiin ja hesariin.
Tavatessamme olimme playboy ja playgirl. Meistä tuli pari kun molemmat halusimme jotain muuta elämällemme. Olimme leikkineet tarpeeksi.
Tyhjin käsin aloitimme elämämme. Mitään perintöjä ei ole tullut ja minä jopa jouduin ostamaan perintönä (maatila) markkinahintaan. Vanhempieni talo myytiin purkukuintoisena.
Mieheni kutsuu minua vieläkin rakkaaksi ja minä käytän antamaani lempinimeä hänestä.
Elämä ei ole aina kohdellut meitä hellin käsin, olen kahdesti ollut vakavasti sairas, hoidettu teholla 10 vrk synnytyksen jälkeisten komplikaatioiden vuoksi ja toisella kertaa malign kasvain poistettu vatsalaukusta.
Olemme nyt 70 vuotta, taloudellisesti varakkaita kovan työn jälkeen. On kiinteistöt, rahaa pankissa ja mieheni yrityksessä ja muuta maallista.
Mieheni sanoo usein että tehdään sitä ja tehdään tätä, mehän emme täällä enää kuitenkaan kauaa elä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut mieheni 47 vuotta, naimisissa kesäkuussa 45 vuotta. Aiotaan viettää safiirihäät ja hääkuvat paikkakunnan lehtiin ja hesariin.
Tavatessamme olimme playboy ja playgirl. Meistä tuli pari kun molemmat halusimme jotain muuta elämällemme. Olimme leikkineet tarpeeksi.
Tyhjin käsin aloitimme elämämme. Mitään perintöjä ei ole tullut ja minä jopa jouduin ostamaan perintönä (maatila) markkinahintaan. Vanhempieni talo myytiin purkukuintoisena.
Mieheni kutsuu minua vieläkin rakkaaksi ja minä käytän antamaani lempinimeä hänestä.Elämä ei ole aina kohdellut meitä hellin käsin, olen kahdesti ollut vakavasti sairas, hoidettu teholla 10 vrk synnytyksen jälkeisten komplikaatioiden vuoksi ja toisella kertaa malign kasvain poistettu vatsalaukusta.
Olemme nyt 70 vuotta, taloudellisesti varakkaita kovan työn jälkeen. On kiinteistöt, rahaa pankissa ja mieheni yr
Toivottavasti teillä on vielä monta vuotta yhdessä edessä. Omat vanhempani ovat olleet lähes 60 vuotta yhdessä, henkisesti molemmat täysin vireitä ja hoitavat kaikki asiansa itse, vaikka pieniä kremppoja jo on. Ap
Kiitos Ap lämpimistä sanoista.
Jotenkin sitä kuitenkin on varauduttava siihen että jompikumpi voi poistua ja jää yksin. Siitä ollaan puhuttu. Mieheni sanoo että hankkii koiran.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä kuitenkin on varauduttava siihen että jompikumpi voi poistua ja jää yksin. Siitä ollaan puhuttu. Mieheni sanoo että hankkii koiran.
Tuttu puheenaihe. Minä toivoisin, että mieheni löytäisi uuden vaimon, mielellään nuoremman, kauniin ja sopuisan ja eiköhän sellainen löydy. Hyville miehille on ottajia.
Jokainen avioliitto päättyy joskus, viimeistään toisen kuolemaan. Kolme vuotta sitten läheinen ystävä kuoli, 40v. kestänyt liitto päättyi. Ja leski löysi melkein heti uuden puolison lähipiiristä. Niin se usein menee, mutta onhan koirakin hyvä seuralainen. Kahden senkin hoitaminen on mukavampaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu puheenaihe. Minä toivoisin, että mieheni löytäisi uuden vaimon, mielellään nuoremman, kauniin ja sopuisan ja eiköhän sellainen löydy. Hyville miehille on ottajia.
Jokainen avioliitto päättyy joskus, viimeistään toisen kuolemaan. Kolme vuotta sitten läheinen ystävä kuoli, 40v. kestänyt liitto päättyi. Ja leski löysi melkein heti uuden puolison lähipiiristä. Niin se usein menee, mutta onhan koirakin hyvä seuralainen. Kahden senkin hoitaminen on mukavampaa. Ap
Ei se mikään yllätys olisi jos uuden seuralaisen löytäisinkin, jos mieheni poistuisi. Olen kuitenkin itsenäinen ja pärjään yksinkin. Haluan kuitenkin saada elää. Mieheni ei ole suomalainen (= pohjoismaalainen). En usko että ottaisin suomalaista miestä koskaan. Sain heihin yksi toisensa jälkeen niin pettyä, seksiinkin nähden ottivat vaan omansa. Olen ehkä sen verran erilainen ja eksoottinenkin että moni pelkäsi minua.
Jos nyt saan unelmaseikkailla niin luulen että pohjoismaalainen, saksalainen tai engelsmanni.
Mutta nämä nyt ovat näitä minun juttujani, näitä ei tarvi kenenkään todeksi ottaa.
Missäpä mummot voisi roikkupyllyillään päteä kuin vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mummo onkin rikas ?
Ulkoisesti ja sisäisesti kaunis nainen. Olemme olleet yhdessä 18 vuotiaista asti eli nyt muutaman vuoden yli 40 vuotta. Hän pitää itsestään ja läheisistään huolta. Ei ole koskaan valittanut mistään, näkee ympärillään hyvyyttä, ei ole katkera eikä kyyninen, ei tuo itseään esille. Kotimme (2 kpl) ovat aina tiptop järjestyksessä, leipoo ja laitamme yhdessä ruokaa, olemme aina kulkeneet puhtaissa vaatteissa. Kolmella lapsellamme on ylempi korkeakoulututkinto ja hän on rakastava mummi lasten lapsillemme. Pitää vartalostaan huolta harrastamalla monta kertaa viikossa kestävyyslajeja (sopivasti rääkkäämättä itseään), kuten on tehnyt 15 vuotiaasta lähtien. Edelleen uskomaton rakastaja. Viisas, mutta myös sopivan älykäs ja taiteellisesti lahjakas, omistautunut työlleen lasten parissa. Rakastan häntä.
On hyvä pitää mielessä se tosiasia ettei ikuista rakkautta ole oikeasti olemassakaan. Kukaan meistä ei ole korvaamaton kumppani. Täällä ei voi luottaa kuin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ei taas! Lopeta nyt jo helevetissä tämä jorina. Itserakkaudella ei näköjään ole rajoja. Olisko kuudes kerta, kun löydän tämän täältä, enkä notku täällä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se roikkupalli vikisee?
Totta, se on yksi salaisuuksista. Mutta se edellyttää, että valinta on tehty hyvin, että puoliso herättää haluja niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ap