Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitteko nyt saunallisen asunnon?

Vierailija
28.12.2024 |

Minä ostin saunattoman kolmion. Taloyhtiön sauna on uusi ja moderni,  säästän sähkölaskussa. Luuovuin myös esukoneesta. Taloyhtiöllä on huippumoderni pesutupa. Säästän sähkölaskussa. Kokonaisuudessaan säästän sähkö ja vesilaskuissa lähes 200 euroa vuodessa. Ootko kade? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Asun mukavasti ok-talossani.

Vierailija
2/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo. Tosin vaihtaisin meidän kolmion saunan toiseen vessaan jos olis mahd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolhoosiasuminen ei todellakaan kiinnosta.

sauna kuuluu asuntoon ehdottomasti.

Vierailija
4/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enkä koskaan. En sauno ikinä, joten minun ei olisi mitään järkeä ostaa saunallista asuntoa.

Vierailija
5/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade, päinvastoin, mielestäni olit fiksu kun valitsit noin. Uusiin taloihin olisi syytä palata vanhaan hyvään käytäntöön: isot pesutuvat ja kuivaushuoneet takaisin. Samoin taloyhtiön saunavuorot.

Vierailija
6/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lämmitän oman saunan joka viikko. Halvemmaksi se tulee kuin taloyhtiön saunavuoro.

Vierailija
7/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkurahasta puutetta niin on varaa ostaa ihan kunnollinen asunto kaikilla mukavuuksilla. Saa mennä saunaan silloin kun huvittaa ja pestä pyykkiä silloin kun huvittaa. En vaihtaisi vapautta mihinkään kämäseen 200 euroon.

Vierailija
8/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi asuntoa koska ei voi tietää milloin sota alkaa. Ei jää pennoset kiinni seiniin. 

Vierailija
9/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää yhteissaunaa. Nyt on kolmas asunto peräkkäin missä on oma sauna ja ei enää ikinä muuta - kaksi edellistä oli vuokralla ihan sattumalta saunallisia ja omaan oli ehtona sauna ja autokatos, ne saatiin. Täällä on maksuton pesutupa ja kuivaushuone. Kuivaushuonetta käytän joskus mattojen kuivatukseen, mutta pesutupaa en ikinä. Pitäisi mennä ulkokautta ja siellä haisee kamalan voimakkaat pesuaineet. 

Vierailija
10/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lämmitän oman saunan joka viikko. Halvemmaksi se tulee kuin taloyhtiön saunavuoro.

Sama. Ei edes maksa paljoa, lämmitän saunan 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
11/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen on sen verran tärkeää itselleni, etten koskaan ostaisi saunatonta asuntoa.

Vierailija
12/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä saunominen maksa juuri mitään.puut omasta metsästä ja vesi omasta kaivosta.

Vierailija
13/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Käyn talviuinnissa jossa saan saunoa ja pääsen järveen. Kesällä toki sieltä myös. 

Vierailija
14/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole kade. Päinvastoin. Asun itsekin saunattomassa asunnossa (taloyhtiössä sauna) ja käytän taloyhtiön pesutupaan (ei ole omaa pesukonetta). Olen päättänyt, että seuraavaan asuntooni tulee todellakin molemmat omina. Haluan pestä pyykkiä ja saunoa silloin, kun minusta siltä tuntuu. Minulla on rahaa siihen eikä tarvitse kytätä sähkölaskuja. Oletko kade?

Vierailija
15/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi enkä edes vuokraisi. En tarvitse saunaa, joten sen turhat neliöt ovat hukkainvestointi.

Vierailija
16/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas asumme saunassa, jossa on kolme huonetta ja keittiö.

Vierailija
17/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä enää yhteissaunaa. Nyt on kolmas asunto peräkkäin missä on oma sauna ja ei enää ikinä muuta - kaksi edellistä oli vuokralla ihan sattumalta saunallisia ja omaan oli ehtona sauna ja autokatos, ne saatiin. Täällä on maksuton pesutupa ja kuivaushuone. Kuivaushuonetta käytän joskus mattojen kuivatukseen, mutta pesutupaa en ikinä. Pitäisi mennä ulkokautta ja siellä haisee kamalan voimakkaat pesuaineet. 

Mattojen kuivatus kuivaushuoneissa on ehdottomasti kiellettyä, kaikkialla.

Vierailija
18/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät 200 euroa vuodessa? 

no hoitaishan sillä yhdet ruokaostokset.

Vierailija
19/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa vuodessa on aika mitätön summa. Miksi minä olisin kateellinen siitä, että sinulla on rahasta niin tiukkaa? 

Vierailija
20/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, kun en pidä saunomisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän