Mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (12)
Mitä annoitte ja saitte? Menikö plussalle vai miinukselle ?
En antanut enkä saanut, jotenka meni nappiinsa. 😁
Olen yksineläjä joten en saa lahjoja suvulta enkä kumppanilta. Lähiomaisten kanssa on sovittu jo kymmeniä v sitten ettei lahjoja osteta.
Työnantajalta sain jouluisia elintarvikkeita sisältävän paketin, siis mikä jaettiin kaikille firman työntekijöille. Kivan joulukukka-asetelman sain alaisiltani. Se lämmitti erityisesti koska kukaan muu kollegani ei saanut lahjoja omilta alaisiltaan eikä mekään ostettu mitään omalle pomollemme.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea roskaa mitä äitini ostaa cittarin alelaatikoista ihan vaan ostamisen ilosta että hän saa siitä itse ostosta hetken onnen sen sijaan että antaisi mulle mitään mistä tykkään.
Saa taas tänäkin vuonna heittää ne roskiin.
Johan on tyhmää. Kierrätä ne jollekkin. Vie vaikka äidillesi ne takaisin jos hän kierrättää ne. Ulkomaalaiset ottavat mielellään kierrätystavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea roskaa mitä äitini ostaa cittarin alelaatikoista ihan vaan ostamisen ilosta että hän saa siitä itse ostosta hetken onnen sen sijaan että antaisi mulle mitään mistä tykkään.
Johan on tyhmää. Kierrätä ne jollekkin. Vie vaikka äidillesi ne takaisin jos hän kierrättää ne. Ulkomaalaiset ottavat mielellään kierrätystavaraa.
Aikoinaan kierrätin mutten jaksa enää. Monta kertaa sanonut että lopeta niiden roskien osto mutta ei.
Olen lapseton ja parisuhteeton n 54v. Olin koko joulun yksin, mitä nyt muutamaa ystävää näin pikaisesti tai soiteltiin. Joten ei lahjoja puolin eikä toisin.
Siskon perheelle ja iäkkäälle äidilleni laitoin kortin, kummaltakaan ei tullut korttia, ei kiitosta, ei edes millään viestillä toivottanut joulua. Siskolta kysyin yhtä muuta asiaa viestillä, vastasi, ei toivottanut hyvää joulua. Mutsille soitin aattona, hän ei edes maininnut saamastaan kortista, mutta toivotti hyvää joulua siinä lomassa kun kertoi miten minun kannattaa ilta viettää.
Muutamat ystävät jolta oisin toivonut henk koht toivotuksen, kumpikaan ei laittanut mitään. En minäkään sitten niin tehnyt, unohdin koko asian tv:tä tuijottaessani suklaarasia edessä.
Harmillinen suuntaus. Onko ihmisiltä katoamassa hyvät tavat, kaikki keskittyy vaan itseensä.
En saanut kuin suklaata omasta toiveestani. Mutta ostin nyt alennuksesta itselleni muutamankin joululahjan. Ne tekee minut onnelliseksi. Näin on siis sovittu, koska kukaan ei halua mitään turhaa tavaraa. Annoin itsekin käsin tehtyjä konvehteja. Mukava joulu oli. :)