Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden lupauksesi 2025

Vierailija
27.12.2024 |

Voin aloittaa:

- pyrin olemaan järjestelmällisempi. Olenkin jo pitkin tätä vuotta laitellut kaapit järjestykseen laatikoihin - helpottaa, kun kaikki ei ole levällään ja tuntuu hyvältä avata kaapit, kun sieltä ei vyöry mitään päälle. Pitäisi vielä oppia pois siitä tavasta, ettei laske yhdelle pöydälle tavaroita / vaatteita. Se ärsyttää niin paljon, mutta aina kun tulen kotiin se tulee vaan tehtyä. 

- pyrin liikkumaan enemmän. Yritän syödä puhtaammin. 

- pyrin myymään ja hävittämään kaikkea mitä en tarvitse. 

- käyn läpi lasten piirustukset ja tärkeät paperit omiin kansioihinsa. Tämä toimi minulla melkein 4 vuotta, mutta sitten ruuhkavuodet iskivät päälle, avioero ja nyt kummankin lapsen piirustukset, vanhat tärkeät paperit ovat vaatehuoneen nurkassa odottamassa käsittelyä. 

- aion saattaa alakerran pienen vessan pintarempan valmiiksi itse ja tilata yläkertaan kilpailutuksella sauna / kylpyhuoneremontin.

- en osta yhtään huonolaatuista tuotetta, en vaikka se olisi kaunis tai halpa. Olen sen nyt oppinut. Viimeisin huonolaatuinen tuote oli Rustan paksut juomalasit, olivat kristallinnäköistä, toimivat pari vuotta ja sitten niistä lähti yläkulmasta jokin pinnoite?? Vaikka olivat tietojen mukaan ihan vaan lasia ilman pinnoitetta. Nyt niissä ihmeelliset renkaat yläreunassa ja heitän ne pian menemään. Tilasin 50 % alennuksella sitten ihan oikeat kristallilasit. Sama pätee huonolaatuisiin vaatteisiin, kaikessa katson tuotteen laatua. Tavaroiden pois heittäminen on minulle jotenkin inhottavaa, kun mietin mitä tuhlausta ympäristön ja kaiken, myös luonnon kannalta on että on ensinnäkin ostanut tuotteen, joka pitää heittää pois. Kirpparilta ostan tosi usein upeita löytöjä, tässä olen nostanut myös rimaa siihen, että tuotteen pitää oikeasti olla ajaton ja erittäin hyvistä materiaaleista valmistettu, kestää useita vuosia ja että se ei jää kaappiin seisomaan. 

- tilaan enemmän hävikkikaupoista ruokatarvikkeita, aloitin tämän jo tänä vuonna. Rahapussi ja ympäristö kiittää.

- luovun liiasta iholle laitettavasta kosmetiikka / kemikaalimäärästä. Nyt en ole meikannut 2 kuukauteen. Vartalolle käytän vain manteli- ja kookosöljyä, kasvoille korealaisen kosmetiikan kasvovesi, hieman kosteusvoidetta / etanageeliä silloin tällöin + manteliöljyä. Hiustenvärjäyksessä käytänkin jo kasvivärejä. Pari vuotta tuli ostettua vaikka minkälaista purnukkaa iholle, kun tarjoushaukkana ihan liian halvalla sai. Nyt en aio enää ostaa edes, jos halvalla saa ellei ole luonnonkosmetiikkaa / 100 % puhdasta esim. öljyt. 

- luen enemmän, kuuntelen enemmän äänikirjoja opiskelen uusia kieliä. 

- laitan robotti-imurin työskentelemään joka päivä. Pyyhin pöyjä useammin 😂 Inhokkihommaani.

- 2025 vuoden lopussa eräs erityinen haave, toivon, että olen saanut tehtyä tarpeeksi rahaa sen täyttymiseen. Se vaatii keskittymistä.

2025 on siis luonnollisuuden, keskittymisen, terveyden ja järjestelmällisyyden vuosi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan