Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko olla vain omissa oloissasi?

Vierailija
27.12.2024 |

Parasta. Aina kun mahdollista. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella olla yksin. Toki on mukava puoliso, yhteiseloa 30v. Mutta: ihan kiva, kun tuo lähtee golfaamaan tai moottoripyöräreissuun. Joku kyselee, miks et mee mukaan??? Miks ihmeessä menisin, en tahdo myöskään häntä mukaani viikon reissulle Sodankylän elokuvajuhlille... siis mennään paljon erikseen, mutta myös yhdessä. Sanotaan aina, että on laatuaikaa molemmille kun ollaan erossa. Hyvä näin.

Yks ystävä tykkäsi olla metsässä, yksin. Puoliso aina kyseli, miksi pitää mennä tai mitä jos lähtisin mukaan... arrrggghhh

Vierailija
22/24 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt  kun joulu vietetty, aattona siskon porukoilla ja poika lähti tapanina kotiinsa, niin nautin yksin olosta vuoden vaihteen, vietän pizzapäivän UV aattona jolloin mulla on  synttärit. 1.1.2025 jään eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt  kun joulu vietetty, aattona siskon porukoilla ja poika lähti tapanina kotiinsa, niin nautin yksin olosta vuoden vaihteen, vietän pizzapäivän UV aattona jolloin mulla on  synttärit. 1.1.2025 jään eläkkeelle.

Vaude, Sulla alkaa l a a t u a i k a

Vierailija
24/24 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Masennuin, kun jäin työttömäksi. Olen tässä vähän vältellyt ihmisiä. Mutta ei jatkuva yksin möllöttäminen tee hyvää, ja pakotan itseni olemaan sosiaalinen. Siitä on apua kyllä, kun oman navan ympärillä pyöriminen unohtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi