Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoo halin!

Vierailija
27.12.2024 |

Onko kukaan muu halin puutteessa, vai olenko ainut. Tarkoitan karhumaista hellää rutistusta ilman taka-ajatuksia 🥀

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin! 🥹

Vierailija
2/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä: 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella pahasti sen tarpeessa, mutta minulle kelpaa hali vain yhdeltä mieheltä

Vierailija
4/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todella pahasti sen tarpeessa, mutta minulle kelpaa hali vain yhdeltä mieheltä

Halataan kun nähdään seuraavan kerran. Sinun pitää tulla halaamaan, koska minä voin joutua halaamisesta nurkkahuoneeseen puhutteluun, jos satutkin olemaan käpynä.

Vierailija
5/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halataan kun nähdään seuraavan kerran. Sinun pitää tulla halaamaan, koska minä voin joutua halaamisesta nurkkahuoneeseen puhutteluun, jos satutkin olemaan käpynä.

En minä kehtaa halata

Vierailija
6/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan pillahtaisin itkuun, jos minua tultaisiin halaamaan. Niin kauan ollut ilman kosketusta.

m

Vierailija
7/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 💖

Vierailija
8/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan pillahtaisin itkuun, jos minua tultaisiin halaamaan. Niin kauan ollut ilman kosketusta.

m

💜

Vierailija
9/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsuudenkodissa saanut näyttää tunteita. Vanhempani olivat uraohjusihmisiä, joille vain materia merkitsi jotakin. Huusin kerran teini-iässä äidilleni, mikä siinä oikein on, että varsinkaan sinulta ei ikinä saa edes yhtä halausta? Hän katsoi vain ikkunasta ulos ja mietti ääneen, pitäisikö hänen ja isäsi hankkia vielä kolmaskin omistusasunto.

Vierailija
10/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Saanko koskettaa? Itsekin kaipaan ihmisen kosketusta.  Kunnon hali  - anteeksi jos aistin elinvoimaa hiustesi tuoksusta ja taipuvan selkärankasi aistillisuudesta.

Vierailija
11/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lapsuudenkodissa saanut näyttää tunteita. Vanhempani olivat uraohjusihmisiä, joille vain materia merkitsi jotakin. Huusin kerran teini-iässä äidilleni, mikä siinä oikein on, että varsinkaan sinulta ei ikinä saa edes yhtä halausta? Hän katsoi vain ikkunasta ulos ja mietti ääneen, pitäisikö hänen ja isäsi hankkia vielä kolmaskin omistusasunto.

Että ei halausta?

Vierailija
12/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 

Vierailija
13/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan sinussa itseni. Juhlatilaisuudessa mieheni isoäiti halasi, ja suoraan totesi, että minähän ihan jäykistyin. Niin, olihan se totta. Jostain syystä en sitten koskaan ole tykännyt, että minua oikeastaan halaa muut kuin lapseni ja mieheni. Muut toivoni mukaan pysyykin sen "käsivarren mitan" päässä.

Tuntui lämpimältä, kun kuopus (aikuinen) halasi jouluaattona. Rauhassa, eikä fiiliksellä "pois päiväjärjestyksestä". Mies on halannut jo monta vuotta harvemmin, ja silloinkin usein edellä kuvatulla tavalla.

Minua jollain tasolla yököttää pinnallinen muodon vuoksi halaaminen, mikä tuntuu olevan trendi puolituttujenkin välillä. Pidän sitä teatterina.

Ventovieraat romput vapaan liikkuvuuden nimissä esim. kauppojen parkkipaikoilla ansaintakeinona. "Ihana eurooppalainen tapa", ja kultaketjusi riipuksineen saa uuden haltijan.

Vierailija
14/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
15/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit!

Vierailija
16/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään jo kahdet halit. 

Vierailija
17/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
18/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään jo kahdet halit. 

Kivat sulle.

Vierailija
19/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa  vaihdetaan

paljon haleja ja poski/otsasuudelmia.

Suomessakin, mutta harkiten -

olemmehan paljon etäisempiä,

eikä meillä ole lainkaan smalltalk-kulttuuria,

kuten esimerkiksi Britanniassa.

[Platoninen ele kenties helposti

väärintulkitaan Suomessa].

Vierailija
20/42 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla erotessa viimeiseksi hali, tänään sitten tuli Dear John letter tekstarina. Halipula uhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi