Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Minulle soitti äsken USA:sta joku outo markkinamies

Vierailija
26.02.2007 |

Muistan, että olin vahingossa laittanut joskus internetissä osoitteeni ja puhelinnumeroni sellaiseen laatikkoon, missä oli " Congratulations, you have won a vacation..." jne. Nyt tuosta " firmasta" sitten soitettiin ja mies oli ihan ystävällinen jne., mutta kun hän rupesi kysymään luottokorttiani, että voivat verifikoida tuon " voittamani" matkan, silloin tulin epäluuloiseksi ja sanoin, etten voi antaa tietoja luottokorttiini liittyen. Sitten sanoin, että mieheni ei ole nyt paikalla, että hän voisi sanoa, koska hän on kieltänyt antamasta luottokorttitietojani.

Joka tapauksessa tuon jälkeen mies sanoi, ettemme voi edetä tässä " Bahama-saarten" matkasi käsittelyssä, ja hän soittelee sitten joskus uudelleen, kun mies on kotona.

Höh, tuli todella hölmistynyt olo, en antanut siis sille miehelle mitään tietoja, mutta tuli todella pelottava olo, että mitä ihmettä hän oikein halusi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen korostus kyllä vaikutti amerikanenglannilta, mutta en toki mene vannomaan. Apua, ihan kauhea tunne tuli, siis tuli mieleen vielä sekin, että jos vaikka hän yrittää minun nimelläni soittaa vaikka Luottokuntaan ja kysyä minun tietoja tms. tai vaikka esiintyä minuna. Soitan ehkä huomenna Luottokuntaan, että todella eivät saa antaa mitään tietoja.

Se boksi mihin joskus ihan vaan sen matkan innottamana laitoin nimeni, oli siis sellainen boksi joka välkkyy joskus netissä, kun menet johonkin sivulle. Sinne ei kannata laittaa nimiään, yleensä en ole laittanut, mutta ystävättäreni pisti ja hänen painostuksestaan laitoin itsekin, ajattelimme, että pääsisimme jonnekin matkalle. Täytyy kysyä, onko ystävättärelle tullut samaa puhelinsoittoa.

Vierailija
2/2 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin hetken ja löin luurin korvaan, eikä ole sen jälkeen kuulunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan