Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautausmaat pimeällä

Vierailija
27.12.2024 |

Tunnelmoin hautausmaalla auringonlaskusta auringonnousuun. Kaunista. Kynttilämeri toi tunnelmaan lisää eteeristä kauneutta. Sielua rauhoittava tapahtuma

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ja paljon. Mm. Mary Shelly kirjoitti Frankensteinin hirviön hautausmaalla, eli sai inspiraation siellä. Jos teille tämä ei sano mitään, minulle sanoo ja olenkin vihdoin viimein ymmärtänyt että esim. kauhukirjallisuus on aina vihollisen inspiroimaa. Eikä vainajien haudoilla (ainakaan öisin) usein juokseminen ole mitenkään erityisen kristillistä.. Luukas 9:60

Oikeasti; et ap ymmärrä mitään demoneista, jotka nimen omaan aiheuttaa tällaista pakonomaista toimintaa joka tuntuu hyvältä, mutta mikä ei ole hyväksi ja inspiraation minkä ihminen ei edes ymmärrä tulevan persoonasta joka on toinen/toiset..

Vierailija
22/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä ja paljon. Mm. Mary Shelly kirjoitti Frankensteinin hirviön hautausmaalla, eli sai inspiraation siellä. Jos teille tämä ei sano mitään, minulle sanoo ja olenkin vihdoin viimein ymmärtänyt että esim. kauhukirjallisuus on aina vihollisen inspiroimaa. Eikä vainajien haudoilla (ainakaan öisin) usein juokseminen ole mitenkään erityisen kristillistä.. Luukas 9:60

Oikeasti; et ap ymmärrä mitään demoneista, jotka nimen omaan aiheuttaa tällaista pakonomaista toimintaa joka tuntuu hyvältä, mutta mikä ei ole hyväksi ja inspiraation minkä ihminen ei edes ymmärrä tulevan persoonasta joka on toinen/toiset..

Nautin hautausmaiden hiljaisuudesta ja levollisesta ilmapiiristä. Ne antavat minulle sisäistä rauhaa. Tunnen olevani levollisempi näiden käyntien jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi kiehtoa tuollainen rentoutumiskeino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi