Perjantai-dokkari: Kodittomien majapaikka
Kai jätti kahdet vuokrat maksamatta - tuli häätö. Teemu on nukkunut roskalaatikoissa, ja Leo suree yksinäisyyttä. Asunnottomien ensisuoja kätkee sisäänsä raastavia ihmiskohtaloita.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin tämän. Ihmetyttää tämä Iina jolla on pieni lapsi... Miksi hän ei oikeasti tahdo ottaa itseään niskasta kiinni ja pysy erossa huumeista.
Iina on oikeasti aika luonnon kaunis/söpön näköinen. Todella hyvin säilynyt huumeista huolimatta. Saisi varmasti hyvän miehen itselleen, jos vaan yrittäisi.
Totta. Voittaa helposti kaikki instapimut ym. meikatut sekä erilaiset täytteet ottaneet naiset. Iinasta hehkuu aito kauneus, jota ei tarvitse peitellä millään meikillä. Iso plussa siitä Iinalle 👍🏻.
Plussaa ulkonäöstä?! Koita keskittyä asiaan.
Pitäisi passittaa heidät töihin tienaamaan "huumerahat", vaikka roskia keräämällä.
Ällöttävä ohjelma. En tunne mitään myötätuntoa henkisesti teinin tasolle jääneisiin, päänsä pehmentäneisiin ja kaikesta yhteiskuntaa ja muita syyttäviin, keskaria näytteleviin narkkeihin. Itse ovat ongelmansa aiheuttaneet ja ylimielinen käytös ei herätä mitään sympatiaa. Kaikki hyysäys ja tuki näiltä pois ja nekin varat esim. vanhuksille.
Voisi se Kieksikin alkaa keksimään uusia aiheita tai tuoda jotain uutta näkökulmaa näistä ihmisistä ja ongelmista. Samat stroorit joka kerta. Naamat vain vaihtuvat.
Iinan ulkonäkö ei mikään erityinen. Ihan tavis pyöreä naama. Olen itse kauniimpi.
Päät aivan pehmeät näillä kaikilla. Aivot pilalla. Hirveää katsottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta olemme menettäneet yhden sukupolven ja siihen kuuluu nuoria aikuisia, kodittomia, päihteidenkäyttäjiä, joita kohtaan ei ole ihmisillä minkäänlaista myötätuntoa. Sanotaanko näin, että 90-luvun lopullakin oli nuorille erilaisia työpajoja ym. toimintaa, joiden kautta jotkut nuoret pääsivät takaisin elämään kiinni ja eivät kaikki ajautuneet huonoihin valintoihin. Kova mentaliteetti ja armottomuus näkyy ja kuuluu joka paikassa. Jos joku alkaa haukkumaan tähän, niin se on odotettavissa.
Ehkä niistä työpajoista sun muista päänsilityksistä opittiin, että kyllä ne huumeet vie. Ei siinä työpajat paljoa kiinnostele kun saa hyvää tavaraa suoneen.
Jokainen valitsee itse ja kestää seuraukset myös.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin tämän. Ihmetyttää tämä Iina jolla on pieni lapsi... Miksi hän ei oikeasti tahdo ottaa itseään niskasta kiinni ja pysy erossa huumeista.
Iina on oikeasti aika luonnon kaunis/söpön näköinen. Todella hyvin säilynyt huumeista huolimatta. Saisi varmasti hyvän miehen itselleen, jos vaan yrittäisi.
Totta. Voittaa helposti kaikki instapimut ym. meikatut sekä erilaiset täytteet ottaneet naiset. Iinasta hehkuu aito kauneus, jota ei tarvitse peitellä millään meikillä. Iso plussa siitä Iinalle 👍🏻.
Odota pari vuotta niin sillä ei ole hampaita enää.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Voisi se Kieksikin alkaa keksimään uusia aiheita tai tuoda jotain uutta näkökulmaa näistä ihmisistä ja ongelmista. Samat stroorit joka kerta. Naamat vain vaihtuvat.
Näitä pitäisi näyttää lapsille koulussa. Jos joku jättäisi ne huumeet kokeilematta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Iinan ulkonäkö ei mikään erityinen. Ihan tavis pyöreä naama. Olen itse kauniimpi.
Niinhän ne kaikki naiset sanoo! Todellisuudessa et ole Iinaa kauniimpi.
No jos se huumeiden aloitus ei ole oma valinta niin mitäpä ne valistuksetkaan auttavat!? Sitähän aina jankataan ettei ole valintoja vaan ajautuvat käyttämään huumeita ja lääkitsemään traumoja ja pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi passittaa heidät töihin tienaamaan "huumerahat", vaikka roskia keräämällä.
Naiset tienaa helposti omat huumerahat jakamalla itseään.
Eläköön miten haluaa, eikä ole multa pois.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi kaikille työttömille tämä roskien kerääminen rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi helsinkiläisiä.
Taitaa olla turkulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eläköön miten haluaa, eikä ole multa pois.
On se siinä mielessä kaikilta pois, jos miettii paljonko näiden aiheuttamat rikokset, terveydenhoito, oikeuslaitoksen kulut, poliisi, sossutuet ja huostaanotot maksaa yhteiskunnalle. Eli ei ole ihan oma asia.
🇺🇦🇮🇱
Mutta Iinalle tuskin kelpaa mikään tavis duunari tai edes insinööri, ellei ole komean näköinen tai salaperäinen linnakundi.