Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne, kun 46-v naisena et saa itsestäsi enää kauniita selfieitä

Vierailija
27.12.2024 |

Ei kiinnosta enää ottaa itsestään kuvia, kun ei näytä niissä hyvältä. Vaikka kuinka meikkaisi, kampaisi, kivat vaatteet, iloinen ilme ym. niin näyttää vain ihan kulahtaneelta, väsyneeltä, naamassa jokainen pienikin ryppy näkyy ja posket alkaa valahtaa. Kaikki alkoi mennä ulkoisesti alamäkeen, kun täytin 45. Nyt 46 ja pian jo 47. Jotain tapahtui ihan vuodessa parissa. Ja olen siis aina ollut kauniina pidetty ja saanut siitä kuulla. Kuvat onnistui aina hyvin ja näytin hyvältä niissä, tykkäyksiä satoja kuviin somessa. En kait nyt ihan hirviöltä näytä vieläkään, mutta kyllä selvästi jokin hehku ja kukoistus on auttamattomasti taakse jäänyttä. Joskus harvemmin joku sanoo kauniiksi, mutta suurimman osan aikaa on kuin näkymätön. Ei todellakaan mikään tärkein asia elämässä, mutta iso muutos entiseen kuitenkin, kun ennen huomattiin joka paikassa ja sai kuulla kehuja koko ajan. Miesten huomiota saa harvemmin ja todella iäkkäiltä. Apeaksi vetää välillä tämä ikääntymiseen totutteleminen.

Kommentit (4)

1/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hiekalle rakentaa 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ottaa videota ja siitä kuvakaappaus parhaimmasta ilmeestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen liiankin hyvin. Olen kuitenkin ottanut muutamia selfieitä ja panostanut hymyyn ja valaistukseen, jolloin olen saanut ihan kohtalaisia tuloksia. Kuitenkin tuo näkymättömäksi muuttuminen harmittaa. Oman peilikuvan näkeminen huolettaa: ilme on usein apea ja ryhti huono. Nyt onkin tavoitteena liikunnan lisääminen! Jospa se auttaisi ulkonäköön edes hitusen.

Tsemppiä kohtalotovereille! Ja hei vaikka tämä tuntuu pinnalliselta, saa omaan ulkonäköön panostaa vaikeinakin aikoina, kunhan muistaa myös syvemmät arvot.

Vierailija
4/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin 49 v. vuotiaana en ainakaan koe olevani selfie-sukupolvea. Eipä ole tullut otettua selfieitä ikinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä