Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotteko potentialiselle uudelle (seksi)kumppanille, jos teillä on joskus ollut huuliherpesrakkula??

Vierailija
27.12.2024 |

Kysymys otsikossa. 

Pohdin nimittäin sitä, että jos meinaa harrastaa suuseksiä, niin sehän on sama, kuin jos jättäisi kertomatta alakerrassa olevasta taudista. Yhtälailla sitä kantaa aina huulessakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tartu, jos ei ole aktiivinen. Aika monella naisella se on ollut ja puhjennut kun ollut jännät paikat. Itselle sitä ei ole koskaan tullut. Ehkä siksi, että vältelty pussailua silloin, tai sitten olen immuuni.

Vierailija
2/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt tuota tarttumista. Itsellä ei oo ikinä ollut, mutta tiedän monta kellä on. Ja tiiän yhen nuoren naisen kellä on ja se on huoleton seksissä, panee ja muuttaa huoletta ilman kumia. Mut jos se ei tartu ilman rakkuloita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kyllä tarttua, vaikka ei olisi rakkuloita, vaikka huomattavasti paremmin tarttuu silloin kun on. Ja monilla se on aina oireeton, mutta tarttuu.

Ei olekaan kyllä ikinä kukaan huuliherpeskantaja maininnut asiasta treffailun alkaessa. Kerran yksi henkilö on ennen seksiä kertonut alakerran herpeksestään. Mutta sitä mietin, että sama tautihan se on, joka tarttuu huulesta sukuelimiin. 

Mutta onkohan sitten yleinen näkemys, ettei toiselle kerrota? Oli se sitten huulessa tai jalkojen välissä?

Ap

Vierailija
4/4 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

herpes ok

mutt syöpäpillu inhottaa

ehdittiin tapailla lyhyen aikaa, sitt naisystävälle tuli, hänellä ollut liikaa suojaamatonta seksiä

eipä kiinostanut enää

nyt jo ex