Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini petti vaimoaan ja nyt se rotta kusetti myös minua

Vierailija
27.12.2024 |

Olen todistanut vierestä kun kaverini pettää vaimoaan enkä ole sitä mitenkään innoissani katsonut. Tunnen tämän vaimonsa ja hän on mukava ihminen. Mutta asiahan ei minulle kuulu, joten en ole halunnut olla asian kanssa missään tekemisissä. Mieleen jäi vain sellainen epäilys, että jos pettää vaimoaan, voi pettää myös kaverinsa jossakin vaiheessa. Ja niin siinä sitten kävi.

Tämä paska valehteli minulle päin naamaa raha-asioissa ja sai aikaan huomattavia vaikeuksia Hän oli harkitusti valehdellut jo pidemmän aikaa ja päin näköäni, ilman että ilmekään värähti. Summat eivät ole mahdottomia, mutta kohtuullisia kuitenkin. En avaa tarkemmin, mutta meillä oli yhteisiä virityksiä liiketoiminnassa. Olisi pitänyt luottaa intuitiooni, koska se valehtelu mitä hän teki vaimonsa suhteen ennakoi vaikeuksia. Oma mokani tietysti.

Harmi kun pettäminen vaimolleen on jo paljastunut. Menetin sen paljastamisen ilon. Mutta pari asiaa minulla vielä on, jotka paljastan. Ja niihin loppuu bisnesten teko tältä jätkältä, jota pidin kaverinani.

Opetus: jos pettää akkaansa, pettää myös kaverinsa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoaan voi pettää mutta miehet on rehtejä keskenään. Bros before hoes jne.

Joopa joo.

Ihan samalla tavalla ne kusettaa kaveriaan jos voivat. Kusettajilla on kusettajien luonne. Usein vain väkivallan uhka estää heitä menemästä liian pitkälle. Ei mikään veljeys.

Vierailija
2/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että tuo on totta - siis että jos pettää jonkun voi pettää muitakin. Tunnen samanlaisen tyypin - pettää kyllä vaimoaan - ja on tosi itsekeskeinen ja pitää itseään kaikkia muita ylempänä, että varmasti uskoo että hänellä on oikeus pettää muitakin jos se vain tuo hänelle itselleen jotain hyötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pettäminen ole suomeksi oma etu menee muiden edun edelle. Miksi se jäisi vain ihmissuhdetasolle.

Vierailija
4/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 🥸😎🤩

Vierailija
5/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pettäjissä ärsyttää se, että olettavat muiden valehtelevan puolestaan. Kävin kaksi reissua ulkomailla tuttavan kanssa ja molemmilla reissuilla etsi jonkun panokaverin. Odotti sitten, että peittelen hänen jälkiään. Toisen reissun jälkeen katkaisin välit. Itse reissaan useita kertoja vuodessa, mutta ei tulis mieleenkään pettää puolisoa.

Vierailija
6/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini petti yttöystäväänsä ja sitten myöhemmin vaimoaan. Kyseessä ei ole ollut mikään hetkellinen kännisekoilu, vaan harkittu pettäminen tarkoin suunniteltuine aikatauluineen ja ihan selvinpäin. Eniten minua ihmetytti se miten hän pystyi esittämään niin sulavasti ja valehteli ilmeenkään värähtämättä asioistaan. Hän tuli esim suoraan vaimonsa synttäreille ravintolaan oltuaan ensin panemassa hoitoaan. Ja esitti niin taidokkaasti, oli lahjat ja juhlapuhekin. Tiesin asioiden todellisen tilan ja tunsin siitä huonoa omaatuntoa, mutta en halunnut sotkeutua asiaan. Kuitenkin mietin että onko hänen persoonallisuudessaan psykopaattisia piirteitä, koska normaalilla ihmisellä tulisi kammottavan huono omatunto eikä voisi esittää noin. Muuten hän oli kyllä muuten ihan asiallinen tyyppi ja hyvä kaverikin.

Vierailija
8/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pettäjissä ärsyttää se, että olettavat muiden valehtelevan puolestaan. Kävin kaksi reissua ulkomailla tuttavan kanssa ja molemmilla reissuilla etsi jonkun panokaverin. Odotti sitten, että peittelen hänen jälkiään. Toisen reissun jälkeen katkaisin välit. Itse reissaan useita kertoja vuodessa, mutta ei tulis mieleenkään pettää puolisoa.

Sama juttu. Olen mies enkä katsele hyvällä noita pettämisiä. Ihan paskapuhetta että "kaikki miehet pettää". Ei todellakaan petä. Ja ärsyttää juuri tuo että tehdään rikoskumppani väkisin ja oletetaan että se pettäminen on jees muille miehille. No ei ole.

Vierailija
9/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät pettää. En huolisi omaan kaveripiiriin. 

Vierailija
10/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

v Bros before hoes MIKSI sönkkäät englantia suomenkielisessä keskustelussa. Typerää, lapsellista ja syö asiaasi!

Vierailija
11/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini petti yttöystäväänsä ja sitten myöhemmin vaimoaan. Kyseessä ei ole ollut mikään hetkellinen kännisekoilu, vaan harkittu pettäminen tarkoin suunniteltuine aikatauluineen ja ihan selvinpäin. Eniten minua ihmetytti se miten hän pystyi esittämään niin sulavasti ja valehteli ilmeenkään värähtämättä asioistaan. Hän tuli esim suoraan vaimonsa synttäreille ravintolaan oltuaan ensin panemassa hoitoaan. Ja esitti niin taidokkaasti, oli lahjat ja juhlapuhekin. Tiesin asioiden todellisen tilan ja tunsin siitä huonoa omaatuntoa, mutta en halunnut sotkeutua asiaan. Kuitenkin mietin että onko hänen persoonallisuudessaan psykopaattisia piirteitä, koska normaalilla ihmisellä tulisi kammottavan huono omatunto eikä voisi esittää noin. Muuten hän oli kyllä muuten ihan asiallinen tyyppi ja hyvä kaverikin.

No hyi olkoon. Ei varmasti ollut "asiallinen tyyppi", eikä hyvä kaveri. Noin pystyy toimimaan vain täysi sosiopaatti. Mistä tiedät kuinka monesta asiasta valehteli sinulle ja mitä paskaa puhui selkäsi takana? Ei se käärme miksikään muutu.

Vierailija
12/12 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on epärehellinen muissakin suhteissaan. Ei ole mulla luottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä