Nyt rahat taivaalle. Ihmiset ampuvat eurot taivaalle. Samaan aikaan valitetaan rahojen riittävyydestä.
Ei taida suomen väestö ollakaan niin huonossa jamassa mitä annettu ymmärtää. Ensin valitetaan kuinka leikataan joka paikasta ja veroja korotetaan. Uuden vuoden lähestyttyä niin raketteja aletaan ostamaan. Raketit ei mitään halpoja. Muutama sekuntti niin rahat taivaalle. Hallitus tekee kyllä oikeaa työtä kun raketteihin kyllä löytyy aina rahaa oli talouden tilanne mikä hyvänsä. Tällä perusteella hallitus jatkakoon samalla linjalla vaikka olenkin opposition puolella.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Luet kuin piru Raamattua.
Eli tulkitset, miten itsellesi sopii, et ajattele, mitä Jumala haluaa.
Lasten kaltaiseksi tuleminen tarkoittaa vilpittömyyttä, ei liity mitenkään räjähteisiin, jotka tuhoavat luontoa ja eläimiä.
Terv.
Neljä kaverustako siellä peukuttelemassa videota, mikä ei liity mitenkään mihinkään.
Kyllä se hymy siitä
Eihän ne ahdista, nehän ovat meriitti tällä palstalla, ja kertovat siitä, että joku kertoi vaihteeksi jotain tottakin täällä, kun alapeukutetaan epäuskottavan paljon.
Hallitus poisti ikäsidonnaisuudet työttömyystuista eli työkkärin ei enää tarvitse hommata työpaikkaa 57-vuotiaana irtisanotulle, josta kertyisi uusi ansiosidonnainen.
Vierailija kirjoitti:
No itse en ole raketteja koskaan ostanut. En myöskään käytä alkoholia, tupakkaa, kahvia, karkkia, tai matkustele, ostele Temusta tms, käy kahviloissa, elokuvissa jne. Silti ei pieni eläke riitä edes välttämättömään ja istuva hallitus kehtasi vielä leikata eläkkeensaajan asumistukea. Tuskinpa kukaan oikeasti köyhä noita raketteja ostelee, vaan keskiluokka, joka valittaa, kun rahat ovat vähissä, mutta sitä rahaa on sitten kuitenkin vähintään pariin etelänlomaan vuodessa.
Hienoa, että olet säästäväinen. Tästä voivat kaikki nuoret ottaa opiksi. Lähes kaikki elämän valinnat vaikuttavat eläkkeesi ja / tai säästöjesi suuruuteen. Vain hyvin pieni osa ihmisistä ei pysty itse vaikuttamaan omaan varallisuuteensa. Elämä on valintoja täynnä, joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin mulla rahat riittää, ei tarvi valittaa.
Ja sulla on kotivakuutukset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en ole raketteja koskaan ostanut. En myöskään käytä alkoholia, tupakkaa, kahvia, karkkia, tai matkustele, ostele Temusta tms, käy kahviloissa, elokuvissa jne. Silti ei pieni eläke riitä edes välttämättömään ja istuva hallitus kehtasi vielä leikata eläkkeensaajan asumistukea. Tuskinpa kukaan oikeasti köyhä noita raketteja ostelee, vaan keskiluokka, joka valittaa, kun rahat ovat vähissä, mutta sitä rahaa on sitten kuitenkin vähintään pariin etelänlomaan vuodessa.
Hienoa, että olet säästäväinen. Tästä voivat kaikki nuoret ottaa opiksi. Lähes kaikki elämän valinnat vaikuttavat eläkkeesi ja / tai säästöjesi suuruuteen. Vain hyvin pieni osa ihmisistä ei pysty itse vaikuttamaan omaan varallisuuteensa. Elämä on valintoja täynnä, joka päivä.
"Yli 24 prosenttia palkasta menee eläkkeisiin, ja se on enemmän kuin koskaan ennen.
Eläkerahoista vain noin viidennes tulee aiemmin maksetuista ja rahastoihin sijoitetuista rahoista.
Tänään eläkkeellä olevien ihmisten eläkkeistä pääosa rahoitetaan tänään työtä tekevien ihmisten ja heidän työnantajiensa työeläkemaksuilla. "
" Omaa eläkettä sulle kertyy 1,5 % vuosipalkasta. " https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta
"Eläkkeitä maksetaan 37,8 miljardia vuodessa."
https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
Vierailija kirjoitti:
Raketteja on hauska ampua kerran vuodessa. Mistä sitä tietää vaikka olisi huomenna kuollut. Suosittelen elämään täysillä ja pitämään hauskaa.
Pyrokratialta saa suht halvalla hyviä paukkuja.
Just hain kans heiltä erän. Osan ostin paikanpäältä, osa oli tilaamassani paketissa. Laatutavaraa heillä.
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu muistaakseni Hollannissa etta linuut TODELLA pelastyy kilometrienkin paassa raketeista ja menettavat suuntavaistonsa ja lentavat minne sattuu.
Ja monet koirat on kauhuissaan ym elaimet.
Mutta kun minulla on oikeus...ja kun lapset haluaa. No nayta yhden kuolleen linnun kuva niin lapsi kylla ymmartaa. Sina ehka et.
Mikäs metsästyskoira se semmonen on joka pauketta pelästyy ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raketteja on hauska ampua kerran vuodessa. Mistä sitä tietää vaikka olisi huomenna kuollut. Suosittelen elämään täysillä ja pitämään hauskaa.
Mitä täysillä elämistä ja hauskan pitämistä on se, että saa kuunnella muutaman sekunnin pauketta ja vielä maksaa siitä?
Ainoastaan juhlijoille kaiken ikäisille se on täysillä elämistä ja hauskanpitoa mihin ne rakettien ampuminen kuuluu. Ei ihmiset selvinpäin selviä uuteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan niistä pitää mutta en kyllä ymmärrä että aikuiset ihmiset niitä ostaa.
Äänestäähän jotkut sosialistejakin !
Ei mulla kulu rahat mihinkään, pakko oli laittaa taas tonni pommeihin. Ammutaan rannalla viiden kilometrin päässä taajamasta. Linnut eivät paukuttelusta piittaa, joka vuosi uusia lajeja tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täysillä elämistä ja hauskan pitämistä on se, että saa kuunnella muutaman sekunnin pauketta ja vielä maksaa siitä?
Niinpä.Viikon ruokarahat sekunnissa taivaalle ja sitten ihmetellään miten pärjätään loppukuu.
Hauskaa oli sekunti
Ilotulitteet ovat minulle kokonaisvaltaisen sielunnautinnon lähde, jonka suon itselleni kerran vuodessa. Olen ollut aina päihteetön ja rahaa jää näin säästöön. En arvostele muiden humalahakuista käytöstä ja toivoisin vastavuoroisesti suvaitsevampaa suhtautumista myös meihin jotka nautimme ilotulitteista. Jokaisella on omat tapansa rentoutua ja nauttia elämästä, ja on tärkeää, että kunnioitamme toistemme valintoja. Ilotulitteet tuovat minulle iloa ja juhlan tuntua, ja toivon, että voimme kaikki löytää omat tapamme kokea onnea ja rauhaa ilman tuomitsemista.
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: Yyhyy metsän eläimet pelästyy yyyhyy😩
Mitä niistä metsän eläimistä, kun meidän fifi ahdistuu ja saa traumoja!
Vierailija kirjoitti:
Ilotulitteet ovat minulle kokonaisvaltaisen sielunnautinnon lähde, jonka suon itselleni kerran vuodessa. Olen ollut aina päihteetön ja rahaa jää näin säästöön. En arvostele muiden humalahakuista käytöstä ja toivoisin vastavuoroisesti suvaitsevampaa suhtautumista myös meihin jotka nautimme ilotulitteista. Jokaisella on omat tapansa rentoutua ja nauttia elämästä, ja on tärkeää, että kunnioitamme toistemme valintoja. Ilotulitteet tuovat minulle iloa ja juhlan tuntua, ja toivon, että voimme kaikki löytää omat tapamme kokea onnea ja rauhaa ilman tuomitsemista.
Meillä on aivan samanlainen tilanne. Vaimoni rakastaa niitä ja päihteettömät ystävämme saapuvat merenrantamökillemme juhlistamaan niin Uutta Vuotta kuin Venetsialaisiakin. Emme halua nähdä kaupungilla tapahtuvaa örveltämistä johon yhä nuoremmat kansalaiset osallistuvat.
Niinpä. Lisäksi tässä maailmanajassa on harvinaisen typerää tukea kinkkejä millään tavalla ja sieltähän nuo raketitkin on suurimmaksi osaksi tuotu.
Ostakaa ennemmin vaikka jotain Suomessa valmistettua herkkua jos sitä rahaa on ihan pakko päästä tuhlaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lisäksi tässä maailmanajassa on harvinaisen typerää tukea kinkkejä millään tavalla ja sieltähän nuo raketitkin on suurimmaksi osaksi tuotu.
Ostakaa ennemmin vaikka jotain Suomessa valmistettua herkkua jos sitä rahaa on ihan pakko päästä tuhlaamaan.
Kaikki kulkuneuvojen varaosat valmistetaan nykyisin Kiinassa joten et sitten mene enää minkään mekaanisen laitteen kyytiin. Tarkista myös vaatteesi missä ne on valmistettu, kiinalaiset vaatteet pois, et voi pitää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ah, aivoton saastuttaja.
Ihan hyvin mulla rahat riittää, ei tarvi valittaa.