IS Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa [KATSO KUVAT]
Jessi, 40, rakastaa olla alasti ja verhot auki nyt hän poseeraa upeissa nakukuvissa ja kertoo, miksi vaatteet ahdistavat
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010927264.html
Jessi haaveilee siitä, että vielä jonain päivänä olisi normaalia liikkua kaupungilla tai käydä töissä täysin alasti. Jessi riisuutui kameran edessä samalla, kun keskustelimme siitä, mikä häntä innostaa ja motivoi nakuiluun. Sensuroimattomat, upeat kuvat näet jutun sisältä.
Kommentit (470)
Tatuointiensa takia hänen alastomuuttaan luonnossa voidaan pitää ympäristörikoksena.
Aika sairasta, että aikuinen nainen haluaa olla itsensäpaljastaja ja se pitäisi myös muiden hyväksyä. Ei sekään ole ok, että joku ukko munasillaan vilauttelee lenkkipoluilla. Näin mt tapauksia alkaa olemaan vähän liikaa ja sitä normalisoidaan. Itsensä paljastelu, of, itsensä myyminen on muka normaalia. No ei ole, he voivat kotonaan ja privana tehdä mitä haluavat. Ei sitä tarvitse toisille jokapuolella väkisin tyrkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkipolulla vilauttelu täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit.
Vain jos kyseessä on mies tai ruma nainen. Jessi on kaunis nainen, joten se hänelle suotakoon. Jos palstan mammat kysyvät vielä nätisti Jessi voi ehkä antaa luvan koskettaa itseään🤗🤗
Ihan sama miltä toinen näyttää. Kuvottavaa itsensä paljastelua silti. Tuollaiset paljastelijat ovat todella kusipäisiä ja itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua.
Ilonpilaaja.
Ei kuulema ole oikeaa työtä ollenkaan eli menkää vain oikeisiin töihin eli valtiolle sihteeriksi, EU-hallintoon sihteeriksi tai politiikkaan ehdolle, vai mitä?
Wau <3 olisi kiva jos useampikin suominainen vilauttelisi tissejä julkisesti.
Ne oli hyviä aikoja kun iltalehdessä vielä oli iltatyttö.
Upeat rinnat, upeat tatuoinnit, upea nainen!
Vierailija kirjoitti:
Haaveiltkoot tuollaisesta. En tajua miksi muiden pitäisi katsella alastonta ihmistä vasten tahtoaan. Joo ei tarvitse vahdata ja katsee voi kääntää pois, mutta riittää se pienikin hetki kun ehtii katse osumaan tuollaiseen. Julkisilla paikoilla pidetään vaatteet päällä ja tuollaiset itsekkäät ääliöt opetelkoot tapoja.
Mäkäti mäkäti.
Sievä alaston nainen mutta tatskat ....lerp.
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten rumat tatuoinnit.
Sehän kuuluu kuvaan että halvalla h ut su lla on halvat tatskat.
Pitäähän sitä kaikille lihaksikkaille rikollisille jänniksille kuuluttaa että nyt ois sitä todella helppoa pilua tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmän
Koskeeko tämä sitten myös munmoasi, äitiäsi ja tyttäriäsi? Hehän ovat naisia.
Ja taas tämä sama klassikko. Kauhea mäkätys ja päkätys heti.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit naisella on merkki mt-ongelmista. Mitä enemmän niin sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuuluu kuvaan että halvalla h ut su lla on halvat tatskat.
Pitäähän sitä kaikille lihaksikkaille rikollisille jänniksille kuuluttaa että nyt ois sitä todella helppoa pilua tarjolla.
En ole kyllä yhtään rikollista nähnyt, joka olisi lihaksikas
Kaunis vartalo, minulla on samanlainen ja olen 42-vuotias kahden teinin äiti.
Tuolle on nimikin, nudismi ja sitä voi harrastaa samanhenkisten kesken rajatuissa paikoissa.
Itselläni on samaa taipumusta, tunnen vapauttavalta olla alasti. En silti halua itseäni esitellä muutakuin siihen luontevissa paikoissa kuten julkiset saunat tai uimahallit.
En missään nimessä väitä, että kyseinen nainen olisi portto, mutta ymmärrän hyvin niitä ihmisiä, jotka ajattelevat niin.
Vierailija kirjoitti:
JAHA.
SE KOKO JUTTU OLI TAAS JONKUN HALPISHUTSUN ONLYFANS MAINOS
Kiitti! Laitoin tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vartalo, minulla on samanlainen ja olen 42-vuotias kahden teinin äiti.
Tuolle on nimikin, nudismi ja sitä voi harrastaa samanhenkisten kesken rajatuissa paikoissa.
Itselläni on samaa taipumusta, tunnen vapauttavalta olla alasti. En silti halua itseäni esitellä muutakuin siihen luontevissa paikoissa kuten julkiset saunat tai uimahallit.
Emme usko, ellet näytä sitä samanlaisissa kuvissa kuin Jessi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit naisella on merkki mt-ongelmista. Mitä enemmän niin sitä enemmän.
No ei, mutta vessapalstalla ventovieraan ihmisen tatuoinneista mäkättäminen on 100 % merkki vakavasta mt-ongelmasta.
No, itse nainen esittelee kroppaansa iltapäivälehtien sivuilla ilman rihman kiertämää! Siitäkö ei saisi sitten mitään sanoa, miltä se näyttää?