Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö facebook-sivun omistaja, ketkä kaikki on siellä käyneet (vaikka eivät olisi kirjoittaneet mitään tai tykänneet yms)?

Vierailija
26.12.2024 |

??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saattaa näkyä siinä kaveriehdotuksissa.

Siihen toki vaikuttaa moni muukin asia. Yhteiset tutut, asuinpaikkakunta, ryhmät. Useimmiten ehdottaa aivan randomisti.

Vierailija
42/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkavereita kaveriehdotuksena vaikka kenenkään somea en ole katsonut

He on käyneet katsomassa sinun profiiliasi ja siksi tulevat sinulle kaveriehdotuksina nyt. 

Kannattaa muistaa, että jos käyt stalkkaamassa jotakin, vaikkapa entistä koulukiusaajaasi, se sinun profiilisi menee hänelle näkyviin kaveriehdotuksena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkavereita kaveriehdotuksena vaikka kenenkään somea en ole katsonut

He on käyneet katsomassa sinun profiiliasi ja siksi tulevat sinulle kaveriehdotuksina nyt. 

Kannattaa muistaa, että jos käyt stalkkaamassa jotakin, vaikkapa entistä koulukiusaajaasi, se sinun profiilisi menee hänelle näkyviin kaveriehdotuksena. 

Ei kait kukaan ole niin tollo et pitää tietsikkaa oikealla nimellään?

Vierailija
44/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen sopan sinä taas itsellesi keitit.

Vierailija
45/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä profiilissa näy kuin profiilikuva, joka näkyy muutenkin kaikkialla. Harva pitää julkista profiilia. 

Vierailija
46/46 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ehdotuksiin "saatat tuntea" Tauski Peltonen, enkä tasan tarkkaan ole ollut kiinnostunut mistään häneen liittyvästä saati käynyt profiileissa kurkkimassa.

Teillä saattoi olla yhteinen kaveri/kavereita. Minullekin tuli joskus ehdotuksia, että saatan tuntea jonkun julkkiksen, jonka kanssa oli yhteinen kaveri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän