Tykkäätkö yhteissaunomisista ja paljuiluista isommalla porukalla?
Minä en, varsinkaan jos osa on vähän etäisempiä tai puolituttuja kyseessä. Kaveri ihmettelee, kun ilmoitin, etten osallistu.
Kommentit (33)
En. En muutenkaan ole innokas saunoja. Muuten voin kyllä illanistujaisiin osallistua.
Palju inhottaa. Hikiset tyypit istuu samassa vedessä. Kuinka usein sitä vettä vaihdetaan tai putsataan.
Nuo paljut ällöttää, mutta yhteis sauna menettelee.
Joo ei kiitos paljuun.. liian pieni vesimäärä vierasmpaan ihmismäärään nähden.
Persevedessä lilluminen ei kiinnosta.
En tykkää pahemmon yhteis mistään ja en ole sinut vartaloni kanssa alasti joten ei tod.
En ja paljuilu yök, on epähygieenistä. Ihmisten ihosuikaleita ja ties mitä. Kumminkaan paljoa ei ole pesty oikein ja tarpeeksi usein.
Saunaan joo, mut en voi kuvitellakaan meneväni paljuun paskaisten ihmisten kanssa. En vaikka kävisivät ensin pesulla.
Paljuun en mene, saunaan vain yksin.
Joo ei. Mieheni kanssa kahdestaan puhtaassa vedessä ihan mielellään paljussa lilluisin, mutta se on ainoa seura mitä siihen haluaisin. Joku porukka - no pelkkä ajatuskin oksettaa, vaikka kuinka kavereistaan tykkäisi muuten.
Riippuu seurasta, voi olla superkivaa tai jätän suosiolla väliin.
Tietenkin. Naapurin rouvan tuhero kiinnostaa.
Olen aika rohkea ja ulospäinsuuntautunut, mutta en sauno, kun puolisoni kanssa.
Inhoan kaikenlaista sauna, palju jne juttuja. En tiedä, mistä tämä pidättyväisyyteni johtuu, oli ne sitten kavereita.En myöskään tykkää mistään tyky jutuista, joissa pitää vaikka hieroa työkaveria. Nuo on ihan kauheita kokemuksia.
Ei kiinnosta ollenkaan. Korkeintaan porealtaassa minä ja 5 luksuseskorttia.
Tykkään käydä Saksan kylpylöissä, siellä ollaan alasti altaissa ja saunassa istutaan pyyhkeen päällä jottei lauteet kulu. Miehet ja naiset kaikki yhdessä tottakai.
Saunat, joista pääsee mereen tai järveen, aivan ihania. Ihan sama, ketä siellä on seurana, kunhan osaavat käyttäytyä, suomalaiset yleensä osaavat.
Paljuun, poreisiin tai uima-altaaseen en mene. On tosi huonoja kokemuksia likaisesta vedestä.
En pysty osallistumaan mihinkään tommoiseen kun on sitkeä kynsisieni.