TP:t viikoilla 9-10
Tämä pino on meille jotka tahdoimme pikkukakkosta ja haaveemme toteutui!Eli kaikki kahden lapsen äidit pinoon!
*Me aloitimme pinoilun aikanaan jo vauvakuumepuolelta mutta aivan uusia pinoon ottaisimme mielellään kun nämä pinot käyneet nykyään niin lyhyiksi*
enkö oo nyt ahkera=)
tässä meille pinoa.
Kommentit (16)
Kiva kun oli taas pino valmiina :)
Tänään oltiin kuopuksen kanssa kaverin luona lounastreffeillä. Paikalla vipelsi neljä tyttöä (12kk-1v4kk) ja kaikilla tuntui olevan oikein hauskaa. Seurailivat toisiaan ja kanniskelivat tavaroita, hauskaa katsottavaa.
Huomenna meille tulee kavereita lapsineen kylään ja torstaina mennään taas toiselle kaverille, joten ohjelmaa piisaa ja hyvä niin.
Itselle on niin henkisesti tärkeä saada päivisin aikuiskontakteja, että onneksi tytöt ovat olleet taas terveinä. Muistissa on vielä koko tammikuu, joka vietettiin omissa oloissa kotona ja hermo meinas mennä.
Niin ja... olin tänään NP-ultrassa... et meille tulee se PK=pikkukolmonen syyskuun alussa jos kaikki menee hyvin :)
Et sellaista tällä kertaa!
j
Joeela,mitä täältä luinkaan,onnea pikkukolmosen odotuksesta=)
Olenkin miettinyt joku aika sitten eikö kukaan muka ole raskaana heh,et vaan ole paljastanut ennemmin!!
toivottavasti vielä pysyt täälläkin tai kerrot kuulumisia kun tää pino kuihtuu muuten.
tänään meen miespuolisen kaverini kanssa ostoksille päivällä ja muksut kaverille hoitoon siksi aikaa,toivottavasti ei tuu heräteostoksia,ei oo kotiäidillä varaa moisiin=)
Keskinen vaan on semmoinen paikka että meinaa sortua vaikka mihin.
Muruselle tulee 1,3v ikää=)
äityliini ja Juho 1v3kk tasan
Tulin nostamaan pinon päivänvaloon :)
Ei meille kummempaa, onneksi ollaan oltu terveinä.
Ollaan tänään lähdössä päiväristeilylle Tallinnaan.
Missä Hopoliini ja Minsku... huhuu?!!!
Viikonloppuja kaikille!
sori palstahiljaisuus!
Mulla ollut niin kamalasti hommaa kun vien 19 pussia kirpputorille ensi viikolla ja kauhee hinnoittelu ym.sitten
mulla on hirvee kestoväsymys,nytkin väsyttää niin etten tiedä
miten päin olisin.
Juho herännyt tosi kauan joka ikinen aamu 6-7 ,yleensä likempänä kuutta,tänä aamuna 6:20,eilen 6:05,se alkaa oleen mulle niin aikaista että en jaksa.=/
tämä tökkii muuten kun kirjoitan,voi ei,toivottavasti saan lähetettyä.
Katri meni eilen yökylään mummille,haetaan se klo 15 kerhosta tänään ja kotia samalla.
kirppisjuttuja pitäis taas lajitella ja hinnoitella,toivottavasti ees menee kaupaksi paljon.
Juho kans vie tältä mammalta mehut joskus,oonko mä jo niin vanha heh=)
Poika on kuin elosalama ja vilkas,joka paikassa tonkimassa ,kiipeemässä ja menossa...
tulikin tuosta mieleen GALLUP:minkä ikäisiä äitejä tänne kirjoittelee?
mä täytän 27.3 31-v,kääk!
nyt tökkii niin kummasti tää kirjoitus että lopetan,varalta kopioin tän.
äityliini ja vilkas Juho
heips taas!
Nyt Juho viimein unilla,normaalisti 12 aikaan mutta oltiin aamupäivästä muskarissa ja nukkui sitä ennen
aamu-unet sen takia,kun herää aina vaan ja edelleen
6-7,usein lähempänä kuutta.
alan oleen aika väsynyt jo=/
Katri meni kaverilleen eli mulla jonkun tunnin vaan yks lapsi=)
Juho yritti juosta =0 vauhti kiihtyi ja kait se jotain puolijuoksua jo veti=)
kävellyt Juho on nyt..öö...3kk pian.
Meillä Juholla varmaan jo joku esi-uhma=(
aika taistelua ja huutoa on,muskarissakin niin vauhti päällä etten taida viitsiä syksyllä enää viedä ja voi olla etten muutenkaan
ku ei aika välttämättä sovi töiden takia.
Juhoa ei se sillain kiinnosta kun ei haluu istua yhtään sylissä tai paikallaan,soittimia tykkää soittaa ja kun oikein vauhdikkaasti
mennään mutta valitettavasti ei vie sitä enää muskariin syksyllä
kun turhaa yli 40,- maksan kun saan vaan sen perässä mennä ja huutoa kuunnella.
Katri taas on aina niin nauttinut muskarista mutta onkin rauhallinen luonne jätkään verrattuna!
taidan mennä oikaseen sohvalle>>
äityliini ja vilkas Juho 1v3,5kk
KIRJOITELKAA!!=)Viivi?Kölli? muutkin?kadoneet?nyyh!
Kivoja uutisia, kun pitkästä aikaa tänne pinoon taas eksyy.. =) Äh, jotenkin on ihan unohtunut tää taaperopuoli..Ja silloon, ku oon käyny, en ole pinoa nähnyt, ollut kai jossain painuksissa.
Meillä kävi tänään vieraita, kaverini meidän tytön ikäisen tyttönsä kanssa. vähän vaihtelua päiviin! Töitä tein taas viime viikolla kolme päivää, ja ensi viikolla varmaan saman verran. Ja se on ollut kans ihan kivaa! Kun tiedän, ettei joka päivä tarvi mennä.. =)
Kuopus on vääntänyt kulmahampaita jo ties kuinka kauan. Ja heräilee myös joka aamu kuuden hujakoilla..hoh hoijaa..Olis niin ihana nukkua edes seitsemään asti!!
Eipä ihmeempiä, yritän löytää pinoon useammin!
H & mukelot
heipat!
ihana ilma vaikkakin piha niin mahtavan kurainen ym.
Katri meni kerhon jälkeen vielä kaverilleen ja mä olen
villiviikarin kans kaksin kotona=)
se tuossa päristelee kuola lentäen traktorikirjalle=)
automies!
pitäis syömään mennä...
eipä kummempaa!!!
äityliini ja marraskuinen=) Juho
1v3,5kk+
Juholla uusi sana,se on täällä murresana ja sitä hokee=)
ONNEA JOEELA! Olipas mukava lukea tällaisia uutisia pitkän palstatauon jälkeen :D Miten olet voinut alkuraskauden? Koska teillä on laskettuaika? Toi remontti vähän hillitsi meidän kolmoskuumetta, mutta saas nähdä, jos kesemmällä laitettais yritys päälle... Välillä olen vaan epävarma, että jaksaisinko, sillä noi meidän pojat ovat todella villejä ja nätisti sanottuna " aktiivisia" :/
Meillä remontti on valmis ja kotiuduttiin viime viikonloppuna. Yritän tulla nyt kirjotteleen taas, kun on kone käytössä, mutta huomenna lähdetäänkin viikoksi Himokselle!
Meillä kai kans jotain uhmaa tuolla pienemmällä. Ei tottele ollenkaan ja tekee KAIKEN kieletyn ja voi sitä tekoitkua ja huutoa kun herra sitten haetaan pois tuhotöistään kun käskyt ei mene perille.
Mukavaa viikonloppua kaikille, ja Joeela, sait mut kyllä iloselle mielelle uutisillasi :D
Minsku ja pojat 2v10kk ja 1v4kk
Kiva kuulla Minskustakin pitkästä aikaa!! Ihan ku ite olisin ollu tosi aktiivinen.. =) Ja mukavaa ja rentouttavaa Himoksen lomaa!!!
Tässä Idolsia kuuntelen toisella korvalla samalla..Onkos muut kattoneet tätä?? Joko on suosikkia löytynyt? Mulla ei..Kristiinasta en ole niinkään aiemmin tykännyt, mutta nyt laulaa hyvin, Panu on kyl ehkä ykkönen.. =) Mun herkkä poikabändi-puoli kuoriutuu esiin vuosien tauon jälkeen... =)
Lapset on ihan räkäisiä olleet koko viikon..Yöt on ollu ihan ärsyttävän rikkonaisia..hoh hoijaa..ja kaiken lisäks itellä " puhkes" tänään flunssa. Saa nähdä jaksaako huomenna töihin raahautua..kurkku on ihan sikakipee. Ääntä kuitenkin tuolla töissä tarvitsee.. =)
Meillä esikoisella on ihan KAMALA uhma tai jotain!! Kaikki päivät se vaan huutaa, normaalia puhetta en muista kuulleeni viikkoon. Kaikki asiat on ihan ehdottomasti EI, EI ja EI!! Äh, täällä olis tarvetta varapäreelle, tai kassilliselle varapäreitä!! Kuopuksen mielenosoitukset tai " uhmat" lähinnä naurattaa esikoisen rinnalla..
Tyttö tuolla yskii, niin ettei vissiin ens yönäkään nukuta..
Öitä joka tapauksessa..nukkumaan.. =)
^nostelen..
oon Juhon kanssa kotona kaksin kun Katri kaverinsa 6v
synttäreillä,on ekan kerran yksin synttäreillä=)
Vein eilen vaivaiset =) 19 pussia vaatteita ja tavaraa kirppikselle,toivokaa että menee kaupaksi,huomenna
toivottavasti saan hakea rahaakin eikä vaan niitä 19 pussia takas heh
Mä laitan ensi maanantaina Katrille eskari/hoitohakemuksen ja Juholle hoitohakemuksen,myös uutta työtä koitan etsiä kovasti.
Mullahan on työpaikka mutta haluan uuden!!!!
palaan toki vanhaan jos en muutakaan löydä,etsinnät jo menossa...
Juho menee ryhmikseen jos saa sen paikan,toivottavasti kun Katrin eskari samassa paikassa.
Mä joudun hakeen aina kävellen lapset ja tuo vain 500 metriä meiltä eli kivan lähelläkin!!
äityliini kellä tekis siideriä mieli vaan en sorru=)
painonpudotusta muuten: -18.4 kg nyt,miten
muut painonpudottajat??
sekä Juho kuka FLUNSSASSA taas!!!!
vai hengetär,mä oon kirjoitus/netti/palstarakas=)
jos tää pinoilu joskus loppuu,haluan kaikkien meiliosoitteet,tää on
käsky heh=)
en minäkään yleensä enää joka pv.käy mutta koitan mahd.usein kuitenkin.
Oon täs Juhon kanssa kaksin kotona n.klo 22 asti,mies raveissa ja Katri meni Nurmoon serkuilleen leikkimään.ja kummeilleen kans=)
pitää mennä kylvettään Juhoa>>>
äityliini ja Juho liki 1,3vee
Menipäs tämäkin viikko nopeasti!
Oltiin eilen pitkästä aikaa puistossa kun siellä tarjottiin naistenpäivän kunniaksi äideille aamupalaa. Ja oli lämpimiä sämpylöitä, erilaisia leikkeleitä, kasviksia, kahvia jne... puiston henkilökunta oli nähnyt tosi paljon vaivaa ja hyvälle maistui :)
Tänään oltiin kaverin luona leikkimässä ja lounastelemassa. Ja sieltä suoraan serkkujen luo... tultiin vasta seiskalta kotiin, mutta nyt tytöt jo nukkumassa :)
Hopoliini: kuulostaa kivalle noi muutamat työpäivät vaihtelun ja tietty talouden kannalta! Olisin mennyt jo ihan mielelläni töihin elokuussa ellei tää uusi tulokas olis ilmoittanut tulostaan... nyt siirtyy töihinmeno jonnekin hamaan tulevaisuuteen 2009 (hui...)!
Ja äitiliini: myös meillä kuopuksella uhmaa. Kun ei vielä puhu (muuta kuin n. 10 sanaa) niin huutaa niin kauan että saa haluamansa. Ja loukkaantuu todella helposti... liikuttavaa katseltavaa kun heittäytyy lattialle ja kurkkii katsooko kukaan :)
Nyt sen sipsipussin kimppuun!
j
en ehdi kirjoitella,päivä meni Nurmossa lasten
serkun 3v juhlissa.
Juholla tuli isin kauan odotettu sana aamulla:
" isi" =)
koitan huomenna ehtiä...
äityliini ja Juho 281105
en tiiä mikä viikon numero lie menossa mut kun meidän
pinot valitettavan lyhyitä niin jatkan tähän vaan=)
tein tuossa kotijumppaakin=) mulla on nyt semmoinen omatekoinen¨
treeniohjelma eli koitan nyt ujuttaa liikunnan ja treenailun mukaan
laihisurakkaan!
katsotaan tuleeko tuloksia.
Juholla kait joku 6 sanaa vasta,että kait se sitten huutamalla
koittaa sanoa asiansa ja kiukkuaa!!asiaa varmaan olis kun osais
sanoo vaan=)
eilen oli juhlissa 11 lasta,ei olis musta suurperheen äidiksi,ei..
nostan hattua ketkä haluu enempi kuin 1-2 lasta,mulle tää kaksi
on maksimi!!
tänäkin aamuna noi vaan tappeli ja jestas miten iso ääni Juhollakin
jo on...=)korvaparat!
illalla tytön muskari...
heräsköhän se pojanviikari=)
äityliini ja Juho villi pieni mies=)
koitan ehtiä huomenna tänne kirjoitella vaikka eipä meille kummempaa=)