Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5min seksilahja

Vierailija
26.12.2024 |

Hei! Annoin miehelleni 5min lahjakortin missä hän saa tehdä (melkein) mitä vaan minulle 5min ajan ja minä saan myös pyytää häntä tekemään 5min minulle jotain kivaa. Tällä tavalla uskalsin pyytää häntä nuolemaan pimpin lisäksi hieman rohkeammin alempaa. Oli näköjään molemmille mukava lisä vaikka jännitti ainakin minua pyytää jotain näin tuhmaa. 

Onko muut antaneet tai saaneet kivoja lahjoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakotit miehesi nuolemaan persettäsi??? Hyvää joulua vaan..

Vierailija
2/2 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksilahjoja näkynyt, mutta täällä joulukyläilyllä ei ole ollut mahdollisuuttakaan seksihommiin, muuten kuin kiireettömään pillunhierontaan aamuisin heräillessä.

Sanoin kyllä tässä vaimolle, että on herännyt ajatus testata jotakin värinälelua, että tuntuisiko hyvältä. Hän aina sanoo että itseään ei kiinnosta seksivälineet yhtään, mutta tokasi mulle kuitenkin että sittenpä kokeilet. Aion kysäistä, että mitäs hänelle voitaisiin hommata alennusmyynnistä, sillä varjolla että ilmaisen toimituksen hintaraja saataisiin kasaan. Katsotaan että seuraisiko siitä kysymyksestä joulun ihme.

Ap:lla ihan kiva lahjaidea, mutta luulen ettei meillä oikein toimisi, sillä rouva ainakin ajattelee saavansa nykyisellään niin hyvää seksiä, ettei osaa kuvitellakaan mitään muuta. Pitäisiköhän alkaa vähän kehnommaksi rakastajaksi, niin alkaisi syntyä vähän kokeilunhalua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan