Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys pelottaa

Vierailija
26.12.2024 |

Olemme puhuneet mieheni kanssa, että eroamme. Asia ei tullut kummallekaan yllätyksenä ja olemme hyvissä väleissä.

Minulla ei ole paljon ystäviä, eikä sukulaisia ja mieheni on ollut tukeni ja turvani. 

Olen aivan rikki ja ahdistus ja pelko yksinäisyydestä kalvaa minua. Olen introvertti, enkä tutustu helposti uusiin ihmisiin. Pelkään, että jään eron jälkeen paikoilleen ja muu maailma jatkaa menoaan. 

Onko muilla ollut samankaltaisia tuntemuksia ja miten olette päässeet niistä eteenpäin? Haluaisin vain meidän hyvien aikojen parisuhteemme takaisin, vaikka tiedän, ettei se ole mahdollista..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, että osaan kyllä yksin..mutta tarkoitan enemmän yksinololla sitä, että minulla ei ole ihmistä kenen kanssa suunnitella tulevaisuutta, kenelle kerron haaveistani tai peloistani. Tai jos jotain sattuu, niin en voi enää ensimmäisenä soittaa miehelleni vaan se on sitten joku muu :(

"Minulla ei ole paljon ystäviä" kirjoitit. Eli sinulla on joku ystävä. Miksi et voisi kertoa/soittaa hänelle haaveistasi, peloistasi tai kun jotain tapahtuu? 

Vierailija
22/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinoloon tottuu. Kun ei ole ketään kehen nojautua, on pakko opetella seisomaan omilla jaloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! Saa elää juuri niin kuin itse haluaa, eikä tarvitse pitää kulisseja yllä muiden takia *bliss*

Vierailija
24/26 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on ollut jotain jonkun miehen kanssa. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista naista ei pitkässä tai lyhyessäkään suhteessa.

Vierailija
25/26 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, että osaan kyllä yksin..mutta tarkoitan enemmän yksinololla sitä, että minulla ei ole ihmistä kenen kanssa suunnitella tulevaisuutta, kenelle kerron haaveistani tai peloistani. Tai jos jotain sattuu, niin en voi enää ensimmäisenä soittaa miehelleni vaan se on sitten joku muu :(

"Minulla ei ole paljon ystäviä" kirjoitit. Eli sinulla on joku ystävä. Miksi et voisi kertoa/soittaa hänelle haaveistasi, peloistasi tai kun jotain tapahtuu? 

Hei, olet oikeassa, voinhan minä. Jotenkin tuntuu, että en halua "vaivata" ystäviäni omilla huolillani. Vaikka toisaalta, jos tilanne olisi toisinpäin ja ystäväni tarvitsisi tukeani auttaisin mielelläni.

Jotenkin helposti näkee vain varjopuolia asioissa. Monet vastaukset ovat avanneet silmäni näkemään, että minulla on ja on ollut kuitenkin paljon sellaista mitä pitäisi osata arvostaa.

Ehkä tämä tästä, päivä kerrallaan..

- ap

Vierailija
26/26 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Mutta ärsyttää. Olen ilmeisesti sosiaalisesti kömpelö Aspergern.