Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suorituspaineet

Vierailija
25.12.2024 |

Tuleeko muilla suorituspaineita kun seksiä harvoin? 

Vaikka kyseessä oma kumppani niin silti paineita miten onnistuu. Ensin mietit sitä onko tänään mahdollista saada ja sit mietit riitänkö toiselle ja olenko haluttava kun ei nainen tee mitään eleitä eikä aloitteita. Onko muilla näin?????

Sit alkaa viel miettimään että toivottavasti ei suorituspaine vaikuta erektioon!!!

Siinä sit nauttien seksiä...

Asiallisia kommentteja

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla erektioon vaikuta millään tavalla. Muuten kyllä vaikeaa kun ei tiedä milloin olisi hyvät mahkut. Mutta tee niin kuin monet muutkin, hanki rakastaja jos kotona on ns. hiljasta.

Vierailija
2/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla erektioon vaikuta millään tavalla. Muuten kyllä vaikeaa kun ei tiedä milloin olisi hyvät mahkut. Mutta tee niin kuin monet muutkin, hanki rakastaja jos kotona on ns. hiljasta.

Miksi neuvot hankkimaan rakastajan? Eihän ollut mitään mainintaa, että hän olisi bi-henkinen ja haluaisi munaa perseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

o mulla tulee paineita siitä kun toinen käyttäytyy ei naisellisesti eikä häntä nappaa yhtäkki vikuroi ei luota itseensä tai muita ongelmia. koko juhlava toimitus keskeytyy, lupaa jatkaa myöhemmin ja hevon kakat. minun vonkaamistahan se tulee oleen kuten aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi