Mies poisti Tinder osumista ilman selitystä...koska poistat omia osumiasi? Ja ilmoitatko siitä?
Eli mies poisti minut osumista ilman selityksiä. Olemme kyllä messengerissä vaihtaneet yhteystiedot mutta emme sen kummemmin vielä siellä kirjoitelleet. Emme ole vielä treffanneet kertaakaan.
En halua nyt mieheltä alkaa tivaamaan selityksiä messengerissä miksi poisti minut ilman mitään selitystä ja että onko tämä nyt ohi. Eli poistatteko te ihmisiä osumista ilman ilmoitusta jos on mahdollisuus viestitellä toisella alustalla? Messengeristä hän ei ole minua blokannut. Vai onko teillä yleensä ollut juttu tässä tilanteessa ohi? Itse en poista osumia vaikka yhteystiedot olisi vaihdettu.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Typerin viesti naismuistiin on tinderukko, joka marraskuussa ilmoitti löytäneensä seurustelusuhteen. Sitä ennen oli maaliskuussa vaihdettu pari viestiä tyyliin "moi asun paikassa x". En edes muistanut koko ihmistä.
Heh. No, sillä ei varmaan ollut montaa matchiä ja ajatteli olevansa kohtelias ilmoittaessaan kaikille että tää oli nyt tässä. Hölmöä noin pitkän ajan hiljaisuuden jälkeen, mutta oisit itsekin voinut siivota listalta pois sellaiset joiden kanssa ei tullut edes viestiteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta rautaa tulessa eikä halua että näet koska on paikalla tinderissä. Unohtaisin.
Ei sitä muutenkaan näe.
Minä näen etäisyyden vaihtelusta, että toinen on ollut aktiivinen Tinderissä, vaikka olemme jo siirtyneet whatsappiin ja olemme saattaneet tavatakin ja sopia jatkosta.
Kyllä, kyttään, koska haluan tietää suhtautuako tapailuun vakavasti vai seksisuhteena. Näihin Tinderissä aktiivisena jatkaviin naisiin suhtaudun luonnollisesti jatkossa vain panoina.
Sen verran annan siimaa, että tiedän joidenkin haluavan esitellä matchiaan (minun profiiliani) ystävilleen mikä voi selittää etäisyyden vaihtelun, mutta hyvin nopeasti huomaan kuitenkin milloin kyse ei ole siitä vaan säätämisestä toiseenkin suuntaan.
Ihan samalla tavalla olet itse aktiivinen tinderissä.
Etäisyyteni vain ei vaihtele, koska kyttään vain kotona. Tai vaihtelee toki hänen omien Tinder-availujensa mukaan, mutta hänellä ei ole sen perusteella syytä epäillä minun olevan aktiivinen (enkä olekaan). Eihän minulla ole kortti edes näkyvissä kuin matchilleni, koska laitan sen aina piiloon, kun yritän tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerin viesti naismuistiin on tinderukko, joka marraskuussa ilmoitti löytäneensä seurustelusuhteen. Sitä ennen oli maaliskuussa vaihdettu pari viestiä tyyliin "moi asun paikassa x". En edes muistanut koko ihmistä.
Heh. No, sillä ei varmaan ollut montaa matchiä ja ajatteli olevansa kohtelias ilmoittaessaan kaikille että tää oli nyt tässä. Hölmöä noin pitkän ajan hiljaisuuden jälkeen, mutta oisit itsekin voinut siivota listalta pois sellaiset joiden kanssa ei tullut edes viestiteltyä.
En pidä siivouksesta enkä käytä aikaani minkään appin siivoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta rautaa tulessa eikä halua että näet koska on paikalla tinderissä. Unohtaisin.
Ei sitä muutenkaan näe.
Eli miksi siis poistaa osumaa vaikka on mahdollisuus viestitellä muualla? Jos siitä ei hyödy mitään. Paitsi että haluaa lopettaa jutun.
Ap
Jos se vaikka tapasi jonkun, eikä halua enää olla Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä muutenkaan näe.
Minä näen etäisyyden vaihtelusta, että toinen on ollut aktiivinen Tinderissä, vaikka olemme jo siirtyneet whatsappiin ja olemme saattaneet tavatakin ja sopia jatkosta.
Kyllä, kyttään, koska haluan tietää suhtautuako tapailuun vakavasti vai seksisuhteena. Näihin Tinderissä aktiivisena jatkaviin naisiin suhtaudun luonnollisesti jatkossa vain panoina.
Sen verran annan siimaa, että tiedän joidenkin haluavan esitellä matchiaan (minun profiiliani) ystävilleen mikä voi selittää etäisyyden vaihtelun, mutta hyvin nopeasti huomaan kuitenkin milloin kyse ei ole siitä vaan säätämisestä toiseenkin suuntaan.
Ärsyttääkö moneen suuntaan säätäviä alapeukuttajia, kun paljastin tämän asiasta tietämättömille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä muutenkaan näe.
Ärsy
Ehkä se kävi katsomassa valokuviasi tinderistä? Aikamoiselta kyttääjältä ja ylianalysoijalta vaikutat
Kerran mies poisti matchin kun oltiin viestitelty ja jo puhuttu siitä, että voitaisiin tavata ja sitten kun ehdotin ajankohtaa, hän poisti matchin.
Itse ainakin turhaudun koko tinderiin kuukaudessa. Jos ei silloin ole mitään potentiaalisia keskusteluja niin poistan vaan tilin sanomatta mitään. Muutaman välikuukauden jälkeen (tai milloin taas jaksaa sitä miestulvaa) lataan uusiksi puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä muutenkaan näe.
Ärsy
Et sä nyt mitään rakettitiedettä kenellekään paljastanut.
Ehkä tässä enemmän ihmetyttää se että miksi poistaa osuma jos kerran ollaan jo messengerissä? Voinhan sinne kirjoitella. Tosin vähän ujostuttaa sitä nyt tehdä kun emme siellä sen kummemmin ehtineet vielä keskustelua aloitella. Voi olla että ylianalysoin mutta osuman poisto tekee minusta ehkä nyt vähän epäilevän tämän jutun suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran mies poisti matchin kun oltiin viestitelty ja jo puhuttu siitä, että voitaisiin tavata ja sitten kun ehdotin ajankohtaa, hän poisti matchin.
Kauhea tuollainen painostava ehdottelija olet. Jos nainen ehdottaisi minulle jotain ajankohtaa, niin poistaisin minäkin matchin välittömästi. Mistä näitä oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä enemmän ihmetyttää se että miksi poistaa osuma jos kerran ollaan jo messengerissä? Voinhan sinne kirjoitella. Tosin vähän ujostuttaa sitä nyt tehdä kun emme siellä sen kummemmin ehtineet vielä keskustelua aloitella. Voi olla että ylianalysoin mutta osuman poisto tekee minusta ehkä nyt vähän epäilevän tämän jutun suhteen.
Ehkä hän omasta mielestään siirsi keskustelun toimivammalle alustalle.
Itse poistin naisista osumia jos keskustelu ei edennyt, naisella liian pitkät vastausviiveet, jos liikaa matchejansamaan aikaan niin sieltä jonon hänniltä karsimista, vuoroviikkovanhemmuus eri viikoilla jne
Vierailija kirjoitti:
Mulle käynyt sama juttu parikin kertaa. Näitä miehiä yhdisti se, että he kaikki vaikuttivat epävarmoilta. Enpä siis menettänyt mitään, kun ei mun kanssa mitkään hiirulaiset pärjää.
On. Ainakin selkeä tapa vähentää osumat minimiin..