Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räjähtikö Helsingissä juuri joissain?

Vierailija
25.12.2024 |

Kuului kova pamaus Viikinrantaan (olin sisällä ja kuului selvästi).

Vai oliko lentokone?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanjäristys

Vierailija
62/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on joulu ja Venäjällä kiskotaan viinaa kaksin käsin. Todennäköisesti joku ydinvoimala kajahti. Toivotaan ettei tuule tänne päin.

Eihän ne juhli joulua vaan vasta sitä pakkasukkoa vuoden vaihteessa. Tosin kännissä ne on aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko taas niitä amitsupoikia pakoputkia paukuttelemassa? Niitähän kuultiin jo syksyn aikaan ympäri maakuntia.

Oli paljon isompi pamahdus. Mikä lie. Voisiko olla Redin tornitalosta tipahtanut joku iso elementti maahan tai jotain?

No oli mikä oli kun mitään ei kerrota. Ehkä se oli joku harmiton pamaus, äänivallin pamahtaminen.

Mitää ei ole kuulunut, tämä on taas persupoikien trollausta.

Vierailija
64/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko taas niitä amitsupoikia pakoputkia paukuttelemassa? Niitähän kuultiin jo syksyn aikaan ympäri maakuntia.

Oli paljon isompi pamahdus. Mikä lie. Voisiko olla Redin tornitalosta tipahtanut joku iso elementti maahan tai jotain?

No oli mikä oli kun mitään ei kerrota. Ehkä se oli joku harmiton pamaus, äänivallin pamahtaminen.

En ole persu, olen helsinkiläinen. Joku iso pamahdus tai räjähdys kuuluin n, 18.30 tai niillä main. En usko että oli mikään jengijuttu, vaan ehkä äänivalli tai sitten joku onnettomuus raksatyömaalla. Ja täällähän pamahtelee välillä kuumavesiputket jotka on katujen alla.

Vierailija
65/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseekon paska ,tulee hajuvaroitus hesaseen .

Vierailija
66/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, olen helsinkiläinen. Joku iso pamahdus tai räjähdys kuuluin n, 18.30 tai niillä main. En usko että oli mikään jengijuttu, vaan ehkä äänivalli tai sitten joku onnettomuus raksatyömaalla. Ja täällähän pamahtelee välillä kuumavesiputket jotka on katujen alla.

Olin koiran kanssa lenkillä noihin aikoihin koillis-helsingissä ja en kuullut mitään, mutta en epäile etteikö siellä olisi voinut kuuluakin. Sen sijaan olen aiemmin kahdesti ollut ulkona kun hävittäjä rikkoo äänivallin ja en usko, ettei se ääni kuuluisi laajalle alueelle eli siis sekä sinun että minun korviini. Etenkin kun eihän tässä linnuntietä ole etäisyyttä viikinrantaan / hertsikkaan /käpylään jne kuin alta 10km

Vierailija
67/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää katsomaan www.seismo.helsinki.fi 

Se kartta näyttää aika jännältä verrattuna aiempiin. Olen sitä säännöllisesti seurannut ja nyt näyttää mielenkiintoiselta.

Vierailija
68/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ravintola ei ole suostunut maksamaan suojelurahaa maatujengille. Ruotsissa arkipäivää.

Suomessa ei toistu Ruotsin tapahtumat.

T. Vihervasuri

"Kilistelkää avaimia!"

Kukahan tuonkin keksi? Ja mitä sen pitäisi edes auttaa?

Mulla ei edes ole avainnippua vaan yksi ainoa avain. Se ei paljon kilise.

Vierailija
69/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää katsomaan www.seismo.helsinki.fi 

Se kartta näyttää aika jännältä verrattuna aiempiin. Olen sitä säännöllisesti seurannut ja nyt näyttää mielenkiintoiselta.

En oikein ymmärrä. En nähnyt tapahtumia raportoituna klo. 17 jälkeen. Voitko selittää, mikä mielestäsi on kiintoisaa?

Vierailija
70/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikin on käpylässä ollut selvittelemässä mikä äänen aiheutti mutta syyllistä ei ole selvinnyt. Ei ole hornettikaan rikkonut äänivallia eikä ilmatieteenlaitoskaan osaa sanoa mitään.

Mutta mikä on järähdys? Mystinen ainakin toimittajankin mielestä, mutta onko tuo jokin combo räjähdyksestä ja jyrähdyksestä? Sopisi hyvin johonkin somevouhottajasta kertovaan juttuun kuinka persetähti järähti..

Vierailija
71/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ravintola ei ole suostunut maksamaan suojelurahaa maatujengille. Ruotsissa arkipäivää.

Suomessa ei toistu Ruotsin tapahtumat.

T. Vihervasuri

"Kilistelkää avaimia!"

Kukahan tuonkin keksi? Ja mitä sen pitäisi edes auttaa?

Mulla ei edes ole avainnippua vaan yksi ainoa avain. Se ei paljon kilise.

Nuo kaikki tumpputemput ja neliötanssit oli just samaa sarjaa tuon kilistelyn kanssa. Eikö noille naurettu jo pitkin maailmaa talk show-ohjelmissakin?

Vierailija
72/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helsingissä on nyt kaivettu maan alle tarpeeksi ja samaan aikaan rakennettu maan päälle liikaa eli enää ei tarvita kuin se kuuluisa olki katkaisemaan kamelin selkä ja koko stadi imeytyy maan alle julmettuun monttuun.

Vierailija
73/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulipukki pieraisi.

Vierailija
74/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo käpylä ole tosi lähellä sitä rsssäläisomistuksessa olevaa areenaa..

Vierailija
75/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maan päällä ei näy mitään savua tms. niin räjähdys tulee maan alta. Helsinki on kuin reikäjuusto, täynnä tunneleita. Aika pelottavaa, että viranomaisten toimintakyky on yksi poliisipartio, joista toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa...

Vierailija
76/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maan päällä ei näy mitään savua tms. niin räjähdys tulee maan alta. Helsinki on kuin reikäjuusto, täynnä tunneleita. Aika pelottavaa, että viranomaisten toimintakyky on yksi poliisipartio, joista toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa...

Tarvittas vielä kaks lisää joista yksi osaa nähdä ja toinen kuulla

Vierailija
77/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtelee, räjähtelee. Talot tärisevät maan pääkaupungissa ja yksi poliisipartio ihmettelee asiaa autosta käsin. Ja tämä maa antaa muille ohjeita varautumisen suhteen. No huh-huh.

Vierailija
78/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 richterin järistyksiä on silloin tällöin Suomessa, mut ne ei pidä ääntä. 

Vierailija
80/97 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on joulu ja Venäjällä kiskotaan viinaa kaksin käsin. Todennäköisesti joku ydinvoimala kajahti. Toivotaan ettei tuule tänne päin.

Eihän ne juhli joulua vaan vasta sitä pakkasukkoa vuoden vaihteessa. Tosin kännissä ne on aina.

Anteeksi maalaisuuteni, kun en muistanut milloin ne on vielä enemmän kännissä. Toivon kumminkin että Säteilyturvakeskuksella on se kansainvälinen kalenteri, jossa tuokin juhlapäivä esiintyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi