Sain joululahjaksi vain kahvipaketin
Juhlamokkaa ja pari suklaalevyä, bokserit ja sukat.
Siis ihan paskat joululahjat?
Kommentit (24)
Mitä olisit halunnut?
Minä en ole saanut ainuttakaan lahjaa 27ään vuoteen.
Eli ensin VAIN kahvipaketin, mutta sitten muutakin🤦
Sait paljon. Ole kiitollinen. Kahvi on kallista.
Juhlamokka on minusta tosi pahaa kahvia eli ottaisin vittuiluna jos lahjaksi sitä saisin.
Minäkin sain vain paketin kahvia. Olen tyytyväinen. Tykkään kahvista.
Ihan jees tuota kahvia lukuun ottamatta. Tai tietty jos se on sun lempparia niin sittenhän sekin oli just hyvä sulle.
Tuollaisia ne aikuisiän lahjat usein on ja ajatushan se on tärkein eli se läheinen on ajatellut sinua ja halunnut muistaa sinua jouluna ostamalla lahjan vaikka tietenkin voisi olla ostamattakin.
Olisitko ilahtuneempi jos et olisi saanut keneltäkään yhtään mitään lahjaksi?
Itse annettiin lapsille hieman enemmän kuin tavallisesti jouluna. Minulle suurin joululahja on heidän aito ilahtuminen. Sain pari pientä joululahjaa itsekin ja olen kitollinen.
Ihan käytännölliset lahjat sait. Mitä olisit toivonut olevan?
8 e kahvipaketti on hintava, joten?
Vierailija kirjoitti:
Lapsille annoin molemmille kahteen kauppaan lahjakortit ja vähän käteistä. Vaimolle avoimen lahjakortin minne vaan 50e arvoltaan vaikka sovittiin ettei anneta toisillemme mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille annoin molemmille kahteen kauppaan lahjakortit ja vähän käteistä. Vaimolle avoimen lahjakortin minne vaan 50e arvoltaan vaikka sovittiin ettei anneta toisillemme mitään.
Eli et antanut lahjaa, vaan rahalla kuittasit koko homman.
Mä en saanut edes lapsena noin montaa lahjaa. Aikuisiällä en ole saanut mitään paitsi työpaikasta.
Mun unelma. Ei mitään turhaa krääsää. Sain tänä vuonna syötävää (ei makeisia), teetä ja ihanat villasukat. Köyhänä arvostan näitä lahjoja enemmän kuin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain pimppiä joululahjaksi.
Äidiltä, siskolta vai mummilta?
Vierailija kirjoitti:
Mä sain pimppiä joululahjaksi.
Sama! Toki melkein joka aamu sitä saa niin silleen oli vitsi että se oli joululahja. Nauratti kyl ja tuntu hyvältä.
Hävettääkö?