Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jonka tulot (3000€/kk) koostuu pimeistä töistä ja Kelan tuista?
Eli haittaako jos mies ei tee ns rehellisiä töitä vaan tekisi remontti, raksa yms hommia pimeästi samalla nostaen Kelasta täydet tuet?
Kommentit (35)
Ei haittaisi yhtään. Saa olla vaikka huumekauppias kunhan rahaa tulee jostain.
Pesunkestävä rikollinen siis! Veropetosta, törkeä tukipetosta. Noistahan tupee sitten ihan linnaa, takaisin maksu ja menettää tue seuraavaksi 10 vuodeksi!
En missään olosuhteissa. Panna voitaisiin jos sen osaat mutta suhde ei tulisi kysymykseenkään.
Kolme tonnia on kyllä vähän vähän. Verokortittomuus ei ole ongelma, mutta niukat tulot on.
Vierailija kirjoitti:
Pesunkestävä rikollinen siis! Veropetosta, törkeä tukipetosta. Noistahan tupee sitten ihan linnaa, takaisin maksu ja menettää tue seuraavaksi 10 vuodeksi!
Silti valtiolle tulee kalliimmaksi. Vankilassa olo maksaa 350e/päivä.
Tuollainen jää sille tielle eli jaksamisia!
Vierailija kirjoitti:
Kolme tonnia on kyllä vähän vähän. Verokortittomuus ei ole ongelma, mutta niukat tulot on.
3 tonnia nettona käteen tarkoittaa jotain melkein 5000€ bruttopalkkaa
en mä tiedä, mahdolliset lapsetkin pitäisi opettaa valehteleen isän töistä pienestä pitäen ja asuntolainaa ei saa pimeillä tuloilla
En voisi. Se on joko tai rehellisesti töissä tai Kelan tuet. Huijareita en katsele.
Ei ikinä. Pimeä työ on mulle aivan täysi deal-breaker, vaikka olis miljoonan kuukausitulot.
En usko, että meillä olisi riittävästi yhteisiä juttuja parisuhteen perustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Det motsvarar 5500 €/månad brutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 tonnia nettona käteen tarkoittaa jotain melkein 5000€ bruttopalkkaa
Sori, lukutaidoton. Ap väittää tekevänsä pimeää työtä eli ei maksa veroja.
En ota moraalitonta persurikollista ikinä.
Ap varastaa yhteiskunnalta, joten nussikoon toisia persuja. Mä en roskaväkeen alennu.
Ei ei voi.Tulot voi loppua,eikä ihastusta ole eikä tuu.Sori.Vaihdoin jo toiseen ja sitä toiseen..tai miks kehenkään.Säilytä rahasi elä.Kuka rahalla saa oikeaa rakkautta.
Rehtimies joka ei ole päihteiden runtelema, siisti itsestään huoltapitävä sopii tuloistaan riippumatta. Naisena minulla riittää tulot perheen ylläpitoon. En kaipaa rahaa vaan rakkautta.
Tottakai ottaisin. Nykyinen yhteiskunta on niin mätä, että mikä tahansa rahan ansaitsemiskeino käy.
Voisin seurustella koska seurustelen sellaisen miehen kanssa. Olen tehnyt myös pimeitä töitä koska mieheni joskus pyytänyt minua mukaan töihin. Lisäraha ei ole pahitteeksi. Miehelläni on tuttuja jolta saa töitä välillä. Pitää ottaa työ vastaan oli se siiten pimeä tai ei koska kyllä raha kelpaa. Mieheni myös kalastanut vuosia ja myynyt kalaa ja tienannut 500-1000 euroa kk muta nykyään ei tule kalaa niin paljon kuin ennen. Me tehtiin jo 15 vuotta sitten pimeitä töitä festareilla yhdessä.
Pimeistä töistä ei tiedä koskaan saako rahoja
Luuseri.