Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa jättää minut lapsen syntymän takia

Vierailija
25.12.2024 |

Ei usko, että lapsi on siennyt pyhästä hengestä, vaan väittää minun käyneen vieraissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä isyystesti, lyö äijälle paperi käteen todisteeksi isyydestään samalla kun painelet ulos ovesta. Etkä palaa enää koskaan.

Vierailija
2/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sulle saatana ihan oikein!

Mikä helvetti siinä on, kun sanotaan selvällä suomella teille ä m m i l l e  että mitään kersoja ei ole tippumassa, jos huijaat sellaisen itsellesi, tai et suostu aborttiin, niin tulet jätetyksi itse kehittämäsi ongelman kanssa päineen???!

Miten se tajuamisen taso voi olla noin saatana matala, että ei tajuta vaikka se sanotaan päin naamaa selvällä suomella??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset paljosta jos mies häipyy. Elämä on parempaa jopa ja helpompaa. Uutta löytyy elämään.

Vierailija
4/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä isyystesti, lyö äijälle paperi käteen todisteeksi isyydestään samalla kun painelet ulos ovesta. Etkä palaa enää koskaan.

Mistä tiedät Jumalan dna:n?

Vierailija
5/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti siinä on, kun sanotaan selvällä suomella teille ä m m i l l e  että mitään kersoja ei ole tippumassa, jos huijaat sellaisen itsellesi, tai et suostu aborttiin, niin tulet jätetyksi itse kehittämäsi ongelman kanssa päineen???!

Miten se tajuamisen taso voi olla noin saatana matala, että ei tajuta vaikka se sanotaan päin naamaa selvällä suomella??!

Huh huh, antaako joku oikeasti tällaisille?

Vierailija
6/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin panin lomalla ulkomailla ja poika syntyi. Nainen tuli parin vuoden päästä vastaan kadulla ja vaati tilille. En ollut tuntevinani/muistavinani ja häivyin. Huusi kovasti omalla kielellään. Luulen ettei ylistänyt. Halusin viettää edelleen vapaita naistenmiehen butterfly-päiviäni. Nyt vähän kaduttaa, kun ei ole virallisia lapsia ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tietäjät on käyny paikalla?

Vierailija
8/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, antaako joku oikeasti tällaisille?

Huh huh, miten se ei voi mennä jakeluun sinullekaan, että kaikki miehet (useimmat) ei niitä kersoja halua?!

Ne kersat kun ei EDELLEENKÄÄN ole teille ä m m i l l e mikään ihmisoikeus. Niihin tarvitaan kaksi, ja _kaksi suostumusta_. Teidän pillutelineiden "mielipiteet", "haluamiset" tai "minä päätin MEIDÄN puolesta" ei edelleenkään riitä.

Vierailija
9/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina kans miettinyt että Neitsyt Maria oli aikaansa edellä. Selkee feministi ja vuohipaimen orgian jälkeen totes vaan Sanna tyyliitt.   Että hei uskokaa nyt kyl tää kommunismi toimii ja feminismi myös.

Eiku siis että neitsyt mä oon, Ihme on syntynyt.