Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa kaupassa kävisit?

Vierailija
25.12.2024 |

Lidl on ihan lähellä, n. 500m päässä. Haluaisin suosia kotimaisia tuotteita, mutta useita käyttämiäni tuotteita ei saa kuin ulkomaalaisena Lidlistä. Hyvät perustuotteet kuitenkin löytyvät. 

Prismaan on matkaa 3km, ja joutuisin käymään pyörällä tai bussilla kaupassa, koska autoa ei ole. Toinen vaihtoehto on tilata kerran kuussa jättiostokset kotiin, ja tehdä täydennökset Lidlistä (eli lähinnä maito, tuoretuotteet). 

Meillä on neljän hengen talous+2 teiniä vuoroviikoin+iso koira, eli ostosten määrä on aika iso. Tällöin kyllä harmittaa käyttää kahteen kauppaan niinsanotusti vähän rahaa, kun kummastakaan ei saa yhtään bonuksien muodossa takaisin. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa paremmat bonukset eli käyttäisin sitä.

Vierailija
2/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Lidistä edes saa kaikkea.

Esim. itse juon soijamaitoa, eikä sitä siellä ole, ei kunnon koiranruokaa, jotain Goshidia, mikä on ihan skeidaa, samoin kissanruoka. Fazun kaakaopussit, ei ole  myöskään. Tässä muutama esimerkki

Valikoima on pienempi muutenkin. Pienempiä pakkauksia . Huonosti Luomutuoteita tuoretavarassa

Ostan toki  jotain Lidin tuotteitakin, mutta  pääpaino on S ketjussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Lidlistä kaiken ja vain jotain merkkituotteita kuten kahvi tai mitä niitä muita on, muualta. Jos et säästä ruoassa niin tilaa sitte jättitilaus jostain K tai S kaupasta. 

Vierailija
4/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ottaa puhelinsovelluksen jolla saisi Prismasta osan tai muu paikka, vaikka se tuntuu vaikealle käyttää ja miten ihmeessä tuontiaika sovitaan, onko aikuinen paikalla. Päivystystä? Ja pari kertaa bussilla jos joku jaksaa. Lidlistä on pakko löytyä edes yksi suomalainen tuote tai luomu. Vaikkei luomu takaa onko piikitön tai kokeeton, puhdas. -Sitten jos on joku puhtaampi tila mistä saisi tilattua kerralla enemmän, mutta miten kuljetus? Mummo tai pappa apuun? Kauppahallit ovat usein keskustassa välimatkojen päässä samoin tori vielä kauempana ja siellä liikkuu kummallista porukkaa. Leipomomyymälät voivat olla kuin kahvila ja kutistuneet. Ideoita vain. Ellei sitten hanki talon paikasta jossa voi kasvattaa jotain tai valmistaa itse.

Vierailija
5/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan tilaisin S-ryhmän kaupasta suurimman osan, ja täydennystä Lidlistä.

Minua harmittaa maalla asumisessa oikeastaan vain se, ettei tänne voi tilata ruokaostoksia kotiin kuljetettuna. (Asutaan siis oikeasti maalla, ei taajamassa.)

Vierailija
6/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ilta-alennusten aikaan. Lidl ei ole hyvä pääasiallinen ruokakauppa, sillä valikoima on suppea, alennukset surkeat ja osa tuotteista niin heikkolaatuisia että ovat käyttökelvottomia.

Vierailija
7/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan tilaisin S-ryhmän kaupasta suurimman osan, ja täydennystä Lidlistä.

Minua harmittaa maalla asumisessa oikeastaan vain se, ettei tänne voi tilata ruokaostoksia kotiin kuljetettuna. (Asutaan siis oikeasti maalla, ei taajamassa.)

Ennen oli kauppa-autoja maalla? Mutta ne olivat vain tietyn ajan ja tiettynä hetkenä. Eli sekin tavallaan hankalaa. Ellei ole joku lähettifirma joka rahtaa ison satsin kerralla. Mahtuuko kaappiin edes.

Vierailija
8/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on perseestä. Suurin osa on paskaa. Eikä ole kaikkia tarvittavia tuotteita.

Vierailija
9/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin välttämään kaikkea kotimaista olipa ketju mikä tahansa. Jotakin on pakko joskus ostaa kun ei ole vaihtoehtoja mutta pääsääntöisesti kaikki ulkomaalaista. 

Vierailija
10/10 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kummassa kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi