Kuinka usein kehtaan soittaa kouluikäiselle leirille? yli 10 vuotiaita leiriläiset
Kommentit (11)
Anna lapsen olla rauhassa ja nauttia leiristä. Kyllä hän sitten soittaa jos tulee ikävä :) Ainakaan minun pojat ei koskaan halua että heille soitellaan leirille... noloa heidän mielestä. Ja touhua on yleensä niin paljon ettei se ikäväkään ehdi tulla.
Sanoisin hänelle että itse voi soittaa kotiinpäin aina silloin kun siltä tuntuu
Tekstarin voin illalla laittaa. Kyllä lapsi soittaa, jos jotain asiaa on.
Siis ala-aste ikäisistä oli kysymys.
Vierailija:
Siis ala-aste ikäisistä oli kysymys.
Joku varmaan kuvaisi niitä leireiksi, mutta todella massiisivisessa koossa, kevyesti 200 lasta kerralla ja aika laitosmaista hommaa. Mutta idea oli siis, että köyhät lapset pääsevät myös lomalle. Minä olin 80-luvulla semmoisella. Siirtolat olivat ala-aste ikäisille tarkoitettuja.
Minä en viihtynyt, mutta kyllä siellä oli semmoisiakin lapsia jotka tykkäsivät.
Ei aikanaan äiti perään soitellut kun leireillä oltiin. Ei varmaan ois tavottanutkaan kun aina mentiin jossain päin. Kyllä se ap,n lapsi soittaa jos on tarvis. Olisin hävennyt jos äiti ois soitellut.
Taisin olla 4. luokalla. Ei sinne soitelleet vanhemmat, aikaa ennen kännyköitä. :D Eikä kirjeitäkään laitettu puolin eikä toisin.
11 jatkaa. Siis soittaminen sinällään ei hävettäs. Mutta se että joka päivä ja ehkä muutamaankin kertaan.
mutta isompana leirikoulussa ollessa annettiin soittoaika, jolloin sai soittaa (nyt en enää muista miten päin oli lupa vai oliko molemmin päin). Säännöt sovittiin etukäteen vanhempain illassa (karkkipolitiikka ja puhelupolitiikka ja mitä kaikkea muuta esille tuotiinkaan). Tai siis sopiminen oli sitä, että opettaja kysyi vanhempien mielipidettä, mutta opettaja oli hyvin perillä oppilaiden ajatuksista - keskitien kulkija siis.
siis kuinka monesti päivässä