Muita, jotka menossa tänään kaupoille katsomaan alennettuja ruokia?
Itse olen menossa, kun kauppa aukeaa ysiltä katsomaan saisko laatikoita alennuksella ja juustoja! Viime vuonna ainakin oli.
Kommentit (23)
Ap tässä. Olin eilen sukuloimassa, joten söin siellä.Oma jääkaappi tyhjä.
Voisitko ajatella, että kaupan työntekijät saisivat viettää vähän joulua ilman että jonkun paskiaisen pitäisi mennä kyttäämään punalaputettuja?!
Käyn hakemassa ruokajaosta joulun jälkeen lapputuotteet pois. Viime vuonna ainakin oli paljon.
Voisin ostaa pari alennuskinkkua ja tehdä koirille ison satsin ruokaa. Riisiä, kasviksia ja kinkkua.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ostaa pari alennuskinkkua ja tehdä koirille ison satsin ruokaa. Riisiä, kasviksia ja kinkkua.
Kinkussa on suolaa, ei ole koirille hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Suolaamaton, jos löytyy.
Ja meidän sakemannit syö kyllä, mitä eteen vie. Mutta jos ei löydy suolaamatonta, niin etsitään sitten karjalanpaistia tai jauhelihaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Suolaamaton, jos löytyy.
Ja meidän sakemannit syö kyllä, mitä eteen vie. Mutta jos ei löydy suolaamatonta, niin etsitään sitten karjalanpaistia tai jauhelihaa tms.
Viimeksi ostin 4 x 1 kg sika-nautajauhelihaa ja tein ison satsin koirille sapuskaa.
En nyt erityisesti mene punalappuja etsimään. Jos löytyy niin kärryyn nostan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ajatella, että kaupan työntekijät saisivat viettää vähän joulua ilman että jonkun paskiaisen pitäisi mennä kyttäämään punalaputettuja?!
Yksinkö niiden pitäs antaa olla siellä ja jättää käymättä kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa ihmeessä ostoksille, aika kuluu paljon nopeammin kun saa jutella asiakkaiden kanssa, nyt pyhinä meille pikkukauppaan ei tule kuormiakaan, joten rauhallista on.
Pakko vissiin saada joku ruma kolttu.
Kävin jo eilen illalla keräämässä kaikki laputetut.
En ole nähnyt sellaista ruuhkaa vuosikynnrniin, mikä oli eilen kaupassa klo 20.00- 21.30 välillä. Kassoja oli 4 + itsepalvelu ja kaikilla jonot mutkitteli hyllyjen välissä
Vierailija kirjoitti:
En nyt erityisesti mene punalappuja etsimään. Jos löytyy niin kärryyn nostan.
Naudan lehtipihvejä tai jotain arvokkaampaa lihaa voisin ostaa punalapuilla, kun saatiin niin monta pulloa punkkuja lahjaksi.
Ei ole rahaa ostaa edes niitä aleruokia. Kelalta mennyt jo 4 viikkoa toimeentulotuki päätöksen tekemiseen eikä vieläkään päätöstä. Olen tässä sinnitellyt viikon 30 eurolla.
Käyn muutenkin ratsaamassa harva se päivä -60% spurguleimatut.
Paikallinen Prisma ja koko kaupan aukioloajan kaikki laputetut ovat suoraan -60%. Alkoi jo eilen ja vielä huomisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa ostaa edes niitä aleruokia. Kelalta mennyt jo 4 viikkoa toimeentulotuki päätöksen tekemiseen eikä vieläkään päätöstä. Olen tässä sinnitellyt viikon 30 eurolla.
Kai tiesit ja olet kuullut kun Kokoomuksen Sarkomaa sanoo, että parila kympillä yksinäinen ihminen saa monen viikon ruuat.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4503f497-6d4d-488d-87fb-0289daa8a…
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/sarkomaa-parilla-kympilla-yksi…
Ostin jouluksi jotain pientä, esim juustoa jota en muuten koskaan osta. Joulu on paremman väen juhla. Työttömälle ei joulua ole suomen yhteiskuntamallissa.
Meillä on kotona ihan kyllin ruokaa katseltavaksi ja peräti ihan syötäväksikin.