Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat, usein laihduttamista yrittäneet, kysymys!

Vierailija
26.02.2007 |

Miten se VOI olla niin vaikeeta? Mä oikeesti ihmettelen. Mun paras ystävä on tosi ylipainoinen ja paisuu vaan, vaikka joka toinen viikko aloittaa jonkun kuurin tai dietin. Se on menossa naimisiin kesällä ja toiveissa olisi heti tulla raskaaksi. lääkäri on kuitenkin sanonut, että saattaa olla vaikeaa lihavuuden vuoksi, pitäisi 10% ainakin laihduttaa...

Eli: siis edes omat häät ja mahdolliset ongelmat raskaaksitulossa eivät motivoi ystävääni karistamaan kiloja! Miten VOI OLLA???????

itse en onneksi ole koskaan kärsinyt ylipainosta enkä koskaan millään laihiksella ollut. Tiedän, ettei se helppoa ole, mutta siis jos on oikein hyvät porkkanat, niin eikö ne yhtään rohkaise??

Kertokaa, mä en tajua. Siis kun vaan syö vähemmän ja liikkuu enemmän. Eiks silleen laihdu?? Eihän kukaan VÄKISIN tunge sitä sapuskaa kenenkään suusta alas!!??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan selittelee itelleen, että kuivuri kutistaa vaatteet jne. sitten sitä vaan ostaa isompaa kokoa ja uskottelee peilin edessä, että ' en mä ny niin lihava oo' ...

sitten kun on tarpeeksi läski, alkaa itseinho- ja sääli ja motivaatio on nolla. sitten sitä vaan syö murheeseensa ja vitutukseen ja alkaa karttaa mm. kaikkia sosiaalisia tilanteita, missä pitäisi olla esillä tai pukeutua hienosti...

kuinka paljon helpompaa on lihoa kuin laihtua....huh. ehkä noin tuhat.

ei muakaan motivoinut omat hääni. olin niissä läski ja ruma ja siksipä ehkä myös onneton. kuvia en edes halunnut nähdä jälkeenpäin.:(

Vierailija
2/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan aina puhutaan, että milloin mikäkin dieetti aloitetaan, mutta motivaation puutteessa ne lopahtaa parin viikon kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nykyisin olen lähes normaalipainoinen niin silti joka päivä on kamppailtava siitä mitä suuhuni laitan. t. 25 kg laihduttanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän