Olen lähdössä pitkästä aikaa tällä viikolla iltarientoihin ;) Auttakaa pukeutumisessa!
Olen 27-vuotias, vatsaa on vielä jonkin verran synnytyksen jäljiltä (vauva 7kk), muuten olen suht hoikka, koko 38. En kuitenkaan kovin kiinteä =P
Olisko ok pistää päälle valkoinen H&M paitapusero, semmonen suht vartalonmyötäinen+nuorekas ja alle musta perustoppi, naruolkaiminen? Housuiksi mustat suorat housut? Vai ruskeat farkkumalliset?
Entäs kengät? Millaiset niiden kuuluisi nykyään olla? Ei löydy kuin pari vuotta vanhat lättäpohjaiset mokkasaappaat ja sitten vuorelliset mustat talvinilkkurit. Voisin ehkä ostaa jotkut edulliset uudet jos tarve vaatii...
Mennään Vantaalle Hotellille varmaan tai sitten Helsinkiin johonkin, en tiedä vielä minne. Perjantaina olisin menossa :)
Kommentit (8)
että sinulla on kotoisa ja hyvä olo, ja pilkettä silmäkulmassa ;-)!
Mukavaa iltaa!
itse kävin baarissa lauantaina kaverin kanssa hihittelemässä pitkästä aikaa ja oisi flaksi käynyt kahdeksan kertaa jos oisi ollut haku päällä. pahus kun on aviomies jo hankittuna.
puin mustan pitkän topin, päälle vajaahihavillapaidan ja tiukat farkut sekä korkosaapikkaat. paidat meni reilusti farkkutakamuksen yli ja tukka hamssotti saunan jäljiltä, niittivyökö niitä miehiä sitten houkutti, en tiedä :D hilpeintä oli kun hitaan alkaessa paraimmillaan kaksi oli yhtäaikaa hakemassa tanssille ja tuijottelivat toisiaan.
eikun hauskaa iltaa!
Kun vatsaa on vielä vähän jäljellä, on kiva pistää päälle jotain, mikä ei korosta sitä. Toppi " tukee" vatsaa hiukan ja estää sitä lörpöttämästä valkoisen paidan läpi.
Mustat suoratsousut laittaisin ja kävisin ostamassa saappaat koroilla. Osta joku kiva koru piristämään lookkia! Niin ja paksu vyö, jonka voit laittaa vyötärölle paidan päälle, hoikistaa mielettömästi vauvan jälkeistä mahaa!
Hauskaa iltaa!
iltariennoille valkoisessa paitapuserossa! Farkut jalkaan ja kiva toppi tai lyhythihainen päälle.
Mitä vaan kenkiä voi käyttää, missä on pitkä varsi!
tai katsele kivoja vaatteita nettimyymälöistä ja valitse pika postitus, ne voi sit palauttaa jos ei ollutkaan hyvät..
Eli housut " solahtavat siististi" bootseihin.
Jos housut ovat löysät/leveälahkeiset en laittaisi niitä bootsien sisään. Tulee ruman näköiset " pussit" housuihin. Ei hyvä.
Äläkä laita mitään mustaa toppia valkoisen paitiksen alle, jompikumpi vain päälle. Käy tosissaan ostaa jotkut korkokengät.