Minkä tuotteen hankintaasi olet ollut erityisen tyytyväinen?
Syy voi olla mikä tahansa, vaikka että on tosi hyvä hintaansa nähden. Tai tietenkin, että on ollut todella tarpeellinen, hinnasta ei niin väliä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksumatto. Ostin 2v sitten. Minä suoratoiston suurkuluttaja sohvaperuna jaksan taapertaa sillä lähes joka ilta 3km.
Miksi et menee ulos kävelemään?
Voi ei, väärin kävelty.
Vierailija kirjoitti:
Juoksumatto. Ostin 2v sitten. Minä suoratoiston suurkuluttaja sohvaperuna jaksan taapertaa sillä lähes joka ilta 3km.
3 km ei ole paljon, paitsi jos lähtökuntosi on ollut matala ja on liikkumista estäviä tekijöitä. Mahtavaa kuitenkin kerrankin kuulla, miten laite ei jää käyttämättä! Pitäisiköhän itsekin harkita?
Postimerkit 90 luvulla. Euromerkit maksoi silloin alle euron kpl ja nyt sain niistä 2,50€ kpl. Leimatut merkit sain ketjukirjeistä ilmaiseksi ja myin ne pois, tuhansia merkkejä. Yhteishinta yli tuhat euroa.
Käytetty applen puhelin swappielta ja painopeitto
Satisfyer ja Airfryer.
Hyvää ruokaa orgasmin jälkeen ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä sataa vettä ja on tiet pelkkää jäätä. Ei paljon huvita ulos mennä (töiden puolesta olen ulkona lähes koko päivän jo muutenkin). Illat on kiva viettää sisällä sohvalla sarjoja katsellen. Mietin joskus, että mitä jos testaisi juoksumattoa tähän lisäksi, ei tulisi vain makoiltua. Mulla toimii eikä jäänyt vaatetelineeksi.
Ostin kunnon keittiö-veitsen. Kerrankin saa helposti jähmeimmätkin juurekset paloiteltua helposti. Helpottaa kummasti ruuanlaittoa kun ei tarvii enää taistella sen kanssa, että miten saa veitsen vaikka bataatista läpi.
Siemensin kanvikoneen, joka tekee kahvin pavuista. Saa yhden kupin kerrallaan tuoretta kahvia kunnon cremalla.
Rolex Daytona, Porsche 911 GT3, 412 neliön kämppä bulevardilta
Vierailija kirjoitti:
Siemensin kanvikoneen, joka tekee kahvin pavuista. Saa yhden kupin kerrallaan tuoretta kahvia kunnon cremalla.
Siemensitkö itse vai veitkö naapurin sedälle siemennettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 km ei ole paljon, paitsi jos lähtökuntosi on ollut matala ja on liikkumista estäviä tekijöitä. Mahtavaa kuitenkin kerrankin kuulla, miten laite ei jää käyttämättä! Pitäisiköhän itsekin harkita?
Parempi kuin ei mitään. Alunperin kunto oli tosi huono. Nykyisin jaksan tuon n3km ihan hyvin. Maton mukaan kilometrejä on n 3,5-4. Kellon mukaan vain reilu kolme. Aikaa menee se 35min-40min riippuen vauhdista.
Varustelekan jääkärireppu. Siis se autistireppu.
Puhelimen latausalusta. Periaatteessa ihan turha mutta kuitenkin kiva olla nyhräämättä sen latausjohdon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin ei mitään. Alunperin kunto oli tosi huono. Nykyisin jaksan tuon n3km ihan hyvin. Maton mukaan kilometrejä on n 3,5-4. Kellon mukaan vain reilu kolme. Aikaa menee se 35min-40min riippuen vauhdista.
Hienoa! Omakin lähtökunto siis ollut huono, jopa tasaisella kävely lyhyen matkaa hengästyttänyt. Taustalla sairauksia. Nyt menee hyvin 8000 - 10 000 askelta ja lihaskunnon parantaminen tuo myös lenkkeihin kestävyyttä. Tsemppiä!
Toyota Yaris hybridin, ihana kohtuuhintainen auto automaatti vaihteilla, ei enää ikinä manuaalia.
tänä vuonna olen hankkinut: iphone, macbook, pesukone. kaikkiin todella tyytyväinen.
Kaljaa ostin. Mitä enemmän join sen paremmalta ostospäätös tuntui, ja olenkin säännöllisesti aina vaan ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemensitkö itse vai veitkö naapurin sedälle siemennettäväksi?
Naapurin setä siemensi lopulta meidät molemmat, eikä mennyt pitkään.