Miksi jenkeissä tavismiehillä on aina ihan kauniit naiset ja suomessa se on päinvastoin?
Se king of queens pariskunta on juuri sellainen tyypillinen jenkki pariskunta.
Ja ihan tavis ihmisillä on siellä isot ok:t, pari uudehkoa autoa jne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää pluskoon läskeistä niin jenkkimammat varmasti maistuu.
On ne ihan hotteja siihen 30v asti kunnes kiloja ehtii kertymään.
Kyllä ne tavismiehet on varakkaita.
Siellä naiset on paljon vielä miehen rahojoen varassa. Suurella osalla naisia on surkean pieni palkka, ja tekevät montaa työtä pärjätäkseen edes jotenkin. Siellä ihan oikeasti naisille on väliä miehen varallisuus ja palkka, toisin kuin täällä, koska meillä on parempi tasa-arvo ja sosiaaliturva jotta nainen pärjää yksinkin, jopa yksinhuoltajana.
Jos kyse on tästä sarjasta, niin kyllä tässä on tämä tyypillinen ummehtunut asetelma, että mies saa olla millainen plösö tahansa, mutta naisen täytyy olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tavismiehet on varakkaita.
Jenkeissä saa ihan kelpo palkkaa kunhan vaan pääsee yliopistosta läpi. Ja ne yliopistot siellä ovat todella helppoja.
Deittailu on miehille Suomessa kiinni ulkonäöstä, Ameriikoissa rahasta. Köyhän elämä ei ole herkkua maidon ja hunajan maassa. Avioliitto on lähinnä bisnestransaktio.
Vierailija kirjoitti:
öh, sehän oli TV sarja ...
Realistinen tv sarja.
Remppa- ja unelmakämppä osto sarjoissa näkee just tuota. Naiset yleensä todella hotteja. Palkat myös ok siellä kun joillakin taviksilla on varaa miljoonakämppiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on tästä sarjasta, niin kyllä tässä on tämä tyypillinen ummehtunut asetelma, että mies saa olla millainen plösö tahansa, mutta naisen täytyy olla kaunis.
Kellarin kinkussa on kyse juuri tästä sovinistisesta amerikkalaisesta asemasta. Vastaavaa kuin Venäjällä, naisten pitää olla riippuvaisia miehistä ja heidän tuloista. Ja mitäs se nykyinen hallitus Suomessa ajaakaan? Kellarin kinkussa nainen on kuitenkin fiksumpi ja kouluttautuneempi kuin mies ja silti tienaa vähemmän kuin soviduunarimiehensä.
Jenkeissä mies pystyy antamaan perheelleen asioita joita suomalainen juntti ei. Aloitetaan ihan vaikka asenteesta ja luottamuksesta.
Norminaiset haluu olla kotiäitejä eikä mitään uraohjuksia. Ei suominaiset ole normeja. Eivät välitä ulkonäöstään, rahat pitää tienata itse, ja joka viikonloppu on joku uus pano tinderistä/baarista.
Vierailija kirjoitti:
Roseanne oli paljon realistisempi sarja. Tavis plösöpariskunta ja niitten rumat lapset.
Eikös se kellarin kunkku mies ollut vaan joku postinjakaja? Ei varmaan mikään rahamies sillä palkalla.
Ja sama al bundyn kanssa. Kenkämyyjä, kaunis vaimo, iso ok talo.
Sä et ole ap. tavis et USAssa etkä täällä.
Homer Simpsonkin on lihava ja vielä aika köyhä ja liki alkkis, mutta sillä on hoikka ja kaunis nainen. Mä mäin telkkarissa! Omin silmin näin. Miksei suomessa ole näin? Mikxxxei? Kyllä mä niin mieleni pahoitan, epistä ja itkupotkuraivarit. Niin!
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä mies pystyy antamaan perheelleen asioita joita suomalainen juntti ei. Aloitetaan ihan vaikka asenteesta ja luottamuksesta.
Onko suomalaismiehen syy että ollaan köyhiä kun verovaroin pitää elättää kaikenlaista juoppoa ja ma mua?
Onneksi en tarvitse miehiä mihinkään. Vaikka olisin työtön ja rahaton, pärjäisin makuupussilla ja trangialla missä tahansa ilman kenenkään apua. Myös talvisin.
Heillä on hyvännäköisiä ja treenattuja miehiä.
Suomessa on kaltaisiasi. Olen pahoillani.
Jos tykkää pluskoon läskeistä niin jenkkimammat varmasti maistuu.