Mies pilasi joulumme
Mies ilmotti olevansa kipeä. Kurkkuun koskee ja ei jaksa lähteä joulun viettoon 500 km päähän kotoa. Mulla synnytyksestä kaksi viikkoa. Esikoinen alle 2-vuotias ja sit tää vastasyntynyt. Lentokoneeseen saa ottaa vaan yhden sylilapsen/aikuinen ja junalla ei selvitä, koska ei oo sisarusrattaita. En saa mitenkään vietyy siis kahta lasta junassa. Autolla matka liian pitkä yksin ajaa ja hoitaa lapsia, kun synnytyksestäkin vielä niin vähän aikaa.
Joulua ei oo laitettu kotiin, koska piti mennä mun lapsuuden kotiin.. mun isovanhemmat on siellä tod.näk. viimestä joulua, mummo dementoituu sitä vauhtia, ettei varmaan ens jouluna tunne mua. Eli viimenen "lapsuuden joulu". Ja kaikille olis ollu tärkeetä, et neljä sukupolvea on koolla.
Nyt sit jäädään kotiin. Mitään en oo leiponut/laittanut. Jääkaappi on tyhjä. En vaan jaksais. Itkettää ja väsyttää ja vituttaa. Ja kun toi mies on niin sairas, että on istunut tietokoneella koko päivän. Makais edes, jos kerran on niiiiiin sairas.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Menette kun mies on tervehtynyt
Mies on nopeammin terve kuin ap toipunut synnytyksestä.
Minun setäni ajoi tuollaisen matkan sairaana. Ei ajanut sen viikon jälkeen enää koskaan mihinkään kun tauti tappoikin. Siinä AP:lle vaihtoehto mietittäväksi.
kukaan täysjärkinen ei matkusta noin pienen vauvan kanssa, tän on pakko olla trolli
Joulun ostaa hetkessä. Tänään kun hakee kinkun niin se saa aamusta tai yöllä uuniin. Laatikot ja kalat sekä kaiken muun saa kaupasta ja taksilla kotiin.
Vielä ehtii. Huomenna kippaiset ostamassa kaupasta punaisia kynttilöitä sekä vaikka hyasintin, ruoaksi kaupan laatikoita, paistopisteeltä karjalanpiirakoita sekä rullakinkku. Jälkiruoaksi teet valmislevyistä joulutorttuja ja niiden kanssa glögiä. Huomenna illalla kynttilät palamaan ja Youtubesta joululauluja taustalle. Voila!
Ei elämä mene monestikaan, niinkuin on suunnitellut. Ole onnellinen, että miehellä on vain flunssaa, ettei ole sairaampi. Kyllä ne vanhemmat pärjää siellä tän joulun.
Lienette nelikymppisiä vauvan vanhempia, kun äitikin jo dementoitunu.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla miehen kirjoittama provo, kun synnytys ei ala tasan viikolla 40, vaan ap voisi olla synnyttämässä parhaillaan, eikä itkisi lentolippuja. Ja kukaan ei sillä revenneellä verta vuotavalla toosalla lähde kauas sukuloimaan.
Ja kuinka mones jo, aiheesta "Mies pilasi joulun"😄
Onks kukaan laskenut?
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii. Huomenna kippaiset ostamassa kaupasta punaisia kynttilöitä sekä vaikka hyasintin, ruoaksi kaupan laatikoita, paistopisteeltä karjalanpiirakoita sekä rullakinkku. Jälkiruoaksi teet valmislevyistä joulutorttuja ja niiden kanssa glögiä. Huomenna illalla kynttilät palamaan ja Youtubesta joululauluja taustalle. Voila!
Tai jos kuljetuspalvelut toimivat huomenna alueellanne niin tilaatte ne kotiinkuljetuksella.
sama
Entä ,kun sinä ap kaatuisit ja nyrjäyttäisit nilkkasi. Mies täällä kertoisi kaikille ,miten pilasit joulun,,, häpeä ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies perusteli?
Että on kipeä ja ei jaksa lähteä joulun viettoon 500 km päähän kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on provo..ei kai kukaan lähde pari viikkoa synnytyksestä toiselle puolelle Suomea..
Tai jos ei, niin ehkäpä mieskin oikeastaan ajattelee näin, mutta ei saa sanottua oikeaa syytä, niin on sitten muka sairastunut?
Menette kun mies on tervehtynyt