Mitä juotte jouluna?
Otsikossa kysymys. Mitä teillä juodaan jouluna? Meillä olutta lonkeroa viiniä ym. T utelias.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöille ostin pari siiderit. Itse juon kermalikööriä.
Onko sinulla joulunakin kämpilläsi teinityttöjä, joita juotat känniin käyttääksesi heitä myöhemmin seksuaalisesti hyväksi?
Join kreikkalaista jogurttia ja vettä yht 2 litraa tänään.
Menen nukkumaan.
Hyvää Joulua.
Minä join kahvia, joululimpparia ja kivennäisvettä. Olin siskollani yhteisjoulussa, oli mukavaa, joulpukkikin kävi kun siskon nuorin lapsenlapsi on 7v, me aikuisetkin ja nuoriso tykätään meidän jouluperinteestä.
Juhla-aterioilla yleensä viiniä. Tänä jouluna jäi yhteen valkoviinilasilliseen, kun lautasellani oli ainoastaan kalaa, äyriäisiä ja kasviksia. Kevyt, hyvä olo. Janojuomana vesi. Aina.
Vettä, maitoa, ehkä myös vähän maustamatonta jogurttia ja vedellä laimennettua sokeritonta appelsiinilimsaa.
Mietitäänpäs oikein, mitä tuli eilen juotua. Kahvia, vettä, glögiä, alkoholiton siideri, sprite. Tänään vielä ainakin kahvia, vettä, glögiä ja alkoholitonta viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vettä juon se on ilmaista.
Kyllä sen vedenkin nykyisin yleensä joku maksaa. Jollet siis saa sitä jostain luonnonlähteestä.
Glögiä alkolla ja ilman, kahvia, punaviiniä, vettä, julmustia, teetä.
Pääasiassa vettä ja limppariakin vähän, mutta pullo punaviiniä ostettiin miehen kanssa ja eilen otettiin lasillisen ja tänään varmaan toiset. Lahjaksi saimme myös alkoholipitoista glögiä, mutta saapa nähdä innostutaanko sitä avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja sinistä maitoa.
Eikö sininen maito ole myös kuin vettä joisi?
Join joulupöydässä tänään 7-Uppia. Hyvä alkoholiton vaihtoehto kuplivaksi.