Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOpainoset vko 9

26.02.2007 |

Huomenta!

Pykäsimpä pitkän tauon jälkeen uuden pinonkin pystyyn! Mulla on tuo laihutus motivaatio ollut nollassa, mutta viime yön valvottua päätin, että nyt se alkaa!!! Eihän tästä mitään tuu, ku pers leviää ja masu on niinku 4:llä kuulla raskaana olis.. Eli nyt loppu leivoskahvit, karkin mässäys ja suolaset ja rasvaset ruuat!! Ja alkoi kuntosalireeni (ollut hieman taukoa...) uinti ja jumpassahan oonki käynyt.

Jep, eli tänään käyn koulun jälkeen hankkiin kunnon puntarin ja kaappiin kasapäin terveellisiä välipaloja. Nimittäin tää meikäläisen elämä on tällä hetkellä tosi hektistä, ku pitäis revetä ihan joka paikkaan. Meillä on koulussa tosi kiirus ja tietysti pikkumiehen kans haluisin viettää mahdollisimman paljon aikaa. Mutta se on mukavaa että on tekemistä.

Tuun ilmoittaan alotuspainon ja vyötärönympäryksen ku saan kasattua tarvittavat välineet. Niin ja onko kukaan muuten liittynyt siihen KEVENTÄJIIN?? Mä vähän niinku sitäkin tässä kaavailin, vaikka näin alkuun ottais sen kolmen kk:n pätkän, pääsis jo kovasti alkuun.

Jep, mutta tsemppiä kaikille tahtonaisille! Hiljaa kiiruhtaen rantakuntoon =)

Ikarus *kuin uudestaan syntynyt..puhisee intoa* =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollu tylsän laiska kirjoittaja kun on ollu tosissaan tuota esikoisen synttärihässäkkää ja muita vieraita tässä kovasti. On menny varmaan aika tasan nämä puntit kun en ole ehtinyt syömään kunnon ruokaa ja taas herkkuja on menny sitte aina kahvin kanssa. Uskomatonta, mutta vaaka näyttää 62,7kg. Nyt ekaa kertaa tuntuu oikeesti laihemmalta, ainoo iso miinus on tässä että tissit kutistuu;( Totesin just illalla miehelle että näköjään ei voi saada kaikkea, jos haluaa " lautamahan" saa rusinatissit... No nehän on lähes pelkkää rasvaa, että sieltä tietysti sitte häviääkin. Mieletöntä oli kun testailin vaatekaapista muutamia vanhoja farkkuja jotka jo meinasin kirpparille laittaa ja ne vaan sujahti jalkaan. Aika jees ja pitää motivaation korkeella!

Nyt olen siis tavoitepainossa ja vähän allekin - mut siis toivon, että just vaihteluväli olis 62,5-63,5 välillä, alarmraja on tuo 63,5kg. Mahanahka kyllä roikkuu edelleen, joten salitreeniä on jatkettava ankarasti. Oon saanu mielettömästi virtaa tuosta kuntokeskusjäsenyydestä ja käyn siellä testailemassa erilaisia jumppia + salia. Ihanaa kun saa omaa aikaa ja samalla tekee jotain hyödyllistä joka vielä edistää terveyttäkin. Toisaalta polvi ja selkä on ihan p..na, eivät kestä kai näin kovaa liikkumista. Nyt yritän vähentää tuohon 3 kertaan viikossa ja jatkaa sitä ainakin kesään asti. Elämäntapaahan tässä opetellaan eikä mitään kuuria.

Jos heitätte tänne mittojanne niin lupaan tehdä tilanneraportin tällä viikolla. Sorry että olen huonosti päivittäny sitä. Sen saa toki tuolta copypasteta muutkin!

Tsemppiä naiset, kesään on vielä aikaa ja ehtii saada vaikka mitä aikaiseksi vielä!

Papuna

Vierailija
2/10 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoistavaaIkarus, että laitoit pinon pystyyn ja muutenkin kiva kuulla susta! Olen huomannut, ettet ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta muistan kyllä, että olet palannut koulun penkille.

Mulla on ollut 2 viimestä vkoa kyllä melko huonoa omaatuntoa. Ihan kuin Papunalla, vieraita on käynyt ja sen tietää, että ihan kevyttä ei tule syötyä. Olen kyllä sitten yrittänyt tasata samalle päivälle vähemmän muuta syömistä, mutta heti jää esim. ruisleivät syömättä yms. tärkeät jutut pisteistä.

Silti iloinen ylläri tänä aamuna, kun nöyränä astuin vaa' alle ja olin valmis vastaanottamaan isommat lukemat kuin sitten viime punnituksen. Vaaka näytti 300g vähemmän! Nyt paino siis on 73.3kg.

Ihailen Papuna sun intoa salikortin myötä! Mä oon niin superhuono lähtemään minnekään yksin saati ihan uuteen juttuun. No, nyt mulla on toi pallojumppavideo sekä pilates-ohjeet, joiden avulla metsästän kadonnutta vyötäröä. Roikkuu, roikkuu pahasti täälläkin, paitsi vatsa niin ne rinnatkin. Huoh, on tämä naisen elämä kovaa.

Kävin minäkin eilen Keventäjien sivuilla, mutta mietin sitten vaan, että kun nämä PV-pisteet tuntuu nyt olevan mulla toimiva tuki niin mitä vielä saisin tuolta Keventäjistä? Voiko niitä käyttää rinnakkain ja ylipäänsä, mikä ajatus/systeemi tossa Keventäjissä on? Se ei vielä auennut mutta täytyy tutustua lisää.

Eiköhän tässä ollutkin tärkeimmät, tulkaahan muutkin kirjoittelemaan!

Pumpuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu tällä viikolla ei oo paljon tuloksissa kehumista, painoa tullut 400 g lisää viime viikosta eli tänään 66,3 kg. Valittelinkin jo viime viikolla, kun paino tahtoo nousta, vaikka entisellä linjalla jatkan. No tunnustetaan, että viikonloppuna tuli kyllä herkuteltua, mutta toisaalta tein molempina päivinä kaksi reipasta yli tunnin hiihtolenkkiä. Onko jollain kokemusta tuosta painon heittelystä/ laskun hidastumisesta? Mikä siihen parhaiten auttaisi? Pitäisikö nyt vähentää/keventää syömisiään lisää? Ajattelin, että kyse voisi olla siitä, että elimistö on alkanut tottua vähäisempään energiansaantiin.

Jostakin pitäisi taas repiä uutta motivaatiota, että jaksaisi jatkaa riittävän kevyellä linjalla. Olin ajatellut, että tällä viikolla jätän kaikki herkut pois. Kävipä kuitenkin niin, että innostuin tuossa aamupäivällä leipomaan pullaa ja pitihän niitä toki muutama maistaa laadun varmistamiseksi (että kehtaa muillekin tarjota).

Flunssaa ja päänsärkyäkin on pukannut. Olin eilen ihan rättipoikki hiihtolenkin jälkeen ja nukuin viime yön kuin tukki. Mies haki tytölle maitopullon yöllä, en tiedä olisinko edes herännyt, vaikka normaalisti herään joka hengähdykseen.

Hyvä Ikarus, siitä se lähtee! Mites se mainos meni, että " Jos olet päättänyt, niin kevyt linja..."

Papuna, kiva kuulla taas sinustakin. Missäs Nallukka, Eria, Marja + muut

Vierailija
4/10 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menin nälkäisenä kauppaan. No kaikkihan tietää miten se yleensä päättyy, eli ostoskärryt pullollaan hyvyyksiä ja pahuuksia ja ensimmäisiä mättää suuhunsa jo ostoskasseja pakatessaan.. Noh, mä kuitenkin selvisin siitä!! En ostanut mitään muuta ku pussin pakastepullaa (ku huomenna tulossa vieraita) ja sitten kaikee yltiöterveellistä. Tänään tein kevyen ja nopsan lohiwokin (nam!) ja ruisleivää kaveriksi. Huomenissa olis sitten jauhelihakeiton vuoro.

VINKKI: Tiesittekö että UOTILAN MAALAISLIMPUSTA saa 0.5 pistettä/viipale. Niin meille se painonvartija ryhmän vetäjä sanoi, silloin ennen raskautta ku siellä kävin. Että niistä saa helposti masun täyteen ja säästyy pisteitä! Ja on ihan hyvääkin.

Ihanaa PUMPULI kun muistat vielä mut. Se aina kummasti lämmittää mieltä. Ja niistä keventäjistä, et mun käsittääkseni se on vähän niinku personal trainer netissä. Mäpäs liityn tässä piakkoin, niin voin sitten kertoo. Mullakin kyllä nuo PV pisteet toimii, mutta oon tosi laiska laskeen niitä. Kiitos myös CANAEMOLLE tsempityksestä. Nyt on kyllä hvyja fiilis =)

Se puntari mulla jäi vielä kauppaan, ku en muistanut koko asiaa, ennen ku äsken ku lukasin ton aamuisen kirjoitukseni. Noh, huomanna sitten. Mutta nyt Sakua syötteleen, iltasoseen aika nääs!!

Ikarus *varmaan ainakin jo kilon laihampana* =)

Niin ja mulla on porkkana... nimittäin ostoksille lähetän systerin kans maaliskuun lopulla ja lapset ja ukot jätetään kotia. Silloin pitäis olla ainakin numeroo pienemmässä koossa!

Vierailija
5/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta painon hidastumisesta - mulla kävi kanssa niin, meinasin jo heittää hanskat tiskiin kun ei tiukan pisteytyksen ja liikkumisenkaan kanssa tapahtunu yhdessä kohtaa mitään, painoin jopa enemmän sillon kun pidin tiukkaa kuria kun sillon kun olin lipsunu pahasti. Nyt oon ottanu ns. herkuttelupäivän mukaan viikkoon jollon saa syödä mitä vaan ja se tuntu tepsivän. Herkuttelupäivää seuraavana jostain kumman syystä vaaka näyttikin vähemmän! Joku kaveri sanoi että elimistöä pitäis huijata välillä että alkaa taas polttaa enemmän rasvaa. Tiedä nyt sitte pitääkö paikkansa, mutta mulla toimii. Vaikeinta on se ruotuun palaaminen kun on niin ah ihanaa napsia mitä vaan.

Mä olin sen koeajan kiloklubissa kun mietin kanssa noita keventäjiä - se oli plussaa että siellä oli paljon erilaisia keskusteluja ja ruokaohjeita ja valmiiksi laskettuja esimerkkipäiviä ja suoraan näki paljokon kaloreja mikäkin liikunta kuluttaa yms. Mut en sitte jatkanu kun olis pitäny maksaa. Lisäpotkua saa varmaan kyllä.

Mä olen saanut teiltä täältä virtaa, kiitos siitä! Kivaa kun on joku porukka jolla samat tavoitteet ja ajatukset. On lisää syitä tsempata ja pysyä sanassaan. Mulla se aina auttaa kun puhuu asiasta kaikille niin sitte ei kehtaa lipsua - pakko saada tuloksia aikaan kun on kaikille mainostanut sitä.

Eikä kannata olla itelleen liian rankka, yövalvomiset yms. on kyllä tosi rankkoja juttuja, ei tartte musta aina jaksaakaan painaa sähköjäniksenä ja vielä rankaista itseään syömällä pelkkää rehua. Onhan tässä aikaa opetella uutta elämäntapaa.

Papuna

Vierailija
6/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyty tulla tänne kertomaan tämän aamun vaakalukemat: 65,6 kg! Eli alhaisin lukema tähän mennessä. On se ihmeellistä tuo painon heittely, eroa eiliseen kokonaiset 700 g. Sellasen oon huomannu, että mulla tohon painoon vaikuttaa jonkun verran se, olenko yöllä jalkeilla ja käynkö juomassa. Juominen varmaan vilkastuttaa aineenvaihduntaa. No viime yönä ei tarvinnutkaan paljoa nukkua, kun molemmat tytöt juoksuttivat vuoronperään. Lisäksi se herkkupäivä toisinaan varmaan pistää vauhtia. On se kiva, jos saa herkuttelun päälle vielä palkinnoksi pienemmät vaakalukemat.

Noista Keventäjistä oli puhetta...Ite oon tutustunu vaan Kiloklubiin. Siellä oli yllättävää se, että niiden mulle ehdottama laihdutusohjelma oli sellanen 2000 kcalin päivittäisellä ruokavaliolla toteutettu. Eli siis yllättävän paljon kaloreita, en tiedä olisko sillä ihan tosiaan laihtunu.

Ikarus, kannattaa tosiaan hankkia se vaaka. Se on erittäin hyvä motivaattori, kun voi todeta, että paino putoaa. Ja valitettavasti kyllä päinvastoinkin, into karisee, jos mitään ei tapahdu.

Kevyttä päivää elopainoisille!

canemo

Vierailija
7/10 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painossa, ei muuten ;D

Kertymä siis johtuen noista hilapippaloista, joita lauantaina vietin +600g

Elikkäs paino siis 65kg Vyötärö suht kuosissaan 71cm ja se bmi 25.4

Kyllä se taas tästä, onpahan tas mistä kaventaa ;)

Puhdistuskuurin aloitin eilen, joten vaikutusta jäänen vielä odottamaan, ainakaan vielä ei ole suuremmin juoksuttanut tuolla veskissä, vaikka aiemmin niin tekikin.

Mukavaa, kun naiset olette jaksaneet porskuttaa eteenpäin!

Eria

Vierailija
8/10 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään, tulin nosteleen pinoo vaan. Tänään oli lihaskuntojumppa ja aivan reporankana tää akka täällä. Kyllä se onkin raskas jumppa!!!!

Jep, mut mä meen ootteleen idolsin alkua nyt.

Ikarus

Vierailija
9/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips

Meinasin tehdä sitä päivitystä, mutta aika vähän oli tietoja saatavilla. Tulkaas pinoutumaan uusien mittojenne kanssa niin laittelen sitte listaa!

Tänään on mulla ulosmenopäivä ja eilenkin söin karkkia...SE aika kuusta tekee mulle ihan armottoman makeanhimon johon olen antanut luvan vastata. Nyt sitte vaan tosi vaikeeta päästä ruotuun...

Tuossa alkomaholissa kun on niiiin paljon pisteitä, mutta hällä väliä, tänään juhlitaan! Nam kun suu napsaa Bacardi Breezereitä;)

Papuna

Vierailija
10/10 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viikkoon päässyt nettiin, joten siksi ei ole minustakaan taas kuulunut mitään. Paino 71,5 kg ja vyötärönympärys 84 cm. Lähtömitat oli 72 kg ja 85 cm. Bmi nyt 24,7. Flunssa alkaa vihdoin olla ohi, joten nyt toivottavasti liikuntakin alkaa taas maistumaan. Paino on välillä ollut 1,5 kg enemmänkin, joten ei mikään huonoin mahdollinen tilanne, vaikka kuukauteen siltikin pudotusta vaan tuo puoli kiloa. Ja monta vaatetta on nyt mahtunu päälle pitkästä aikaa, tosin vielä vähän kiristävät. Mutta ei sitten onneksi tarvitse uusia vaatevarastoa, kun melkein kaikki menee kiinnikin jo=) Ollaan vaan oltu koko alkuvuosi koko ajan sairaana, mutta toivottavasti tää tästä. Tästä päivästä viikko eteenpäin täytyy opiskella tosi ahkerasti, mutta koitan välissä käydä ainakin kävelylenkillä ja ehkä hiihtämässäkin.

Marja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän