Mies, miten suhtautuisit, jos...
...nainen kaivaisi melasi esiin ja alkaisi imuttamaan sua, kun ajat autoa? Haaveilen yllättäväni heilani tuolla, koska saan häneltä loistavaa suuseksiä. Mutta haluaisin kuulla ensin ajatuksia.
Kommentit (23)
En pitäisi, liikenneturvallisuus ensin
m37
Juu ei kannata, motarilla varsinkaan, mikäli arvostat molempien henkeä.
No täytyy sitten valita hiljaisempi sivutie. Ap.
Vierailija kirjoitti:
No täytyy sitten valita hiljaisempi sivutie. Ap.
Kyllä se paikka tosiaan kannattaisi valita niin, että siinä on pysähtymismahdollisuus. Henkilökohtaisesti mulle suikkarin tarjoaminen olisi 30 vuoden saamattomuuden jälkeen todella suuri ja mieluisa yllätys, mutta siltikään en liikkuvassa autossa voisi siihen suostua. Multa puuttuu se geeni että vaara viehättää, ja vähän sellainen evoluutiossa karsiutuva ominaisuushan se onkin.
Tuossa kun airbag laukeaa taparaivoon ja leuat napsahtaa yhteen niin taitaa olla kerrasta poikki.
En tajunnut, että olisin noin kuuma paketti. Ap.
Minulle tuo on tehty eikä se ajamista juuri vaikeuttanut. (Sen verran nopeasti silloin tuli, siksikö?)
Eli anna mennä vaan, ikimuistoinen kokemus se on miehelle.
M50+
Koettu on ensimmäisen vaimon kanssa. Oikein miellyttävä ajomatka oli. Saa tehdä uudelleen. Sen aloitettuasi mies takuulla löytää tiensä seuraavalle sivutielle, tai levikkeelle, jossa se voidaan sisäistää siihen märkään itseensä sitten.
Tekisin rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä ja liikenteen vaarantamisesta.
On tullu pari kertaa koettua, ja ihan hyvin pystyy ajamaan samalla. Jaksaa pitkääkin matkaa ajella. Tulee skarpimpi olo jälkeenpäin, joten voi olla vaikka liikenneturvallisuuden kannalta positiivinen vaikutus.
Minusta ei kannata vastailla tämmöisiin "Mies, miten suhtautuisit, jos...", jossa yksinäinen wanha nainen heruttelee vajaalla otsikolla vastaajamaan.
Ei mulla ole melaa. Ainostaan 19 cm kalu. Veneessäkin on airot.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kannata vastailla tämmöisiin "Mies, miten suhtautuisit, jos...", jossa yksinäinen wanha nainen heruttelee vajaalla otsikolla vastaajamaan.
Ahaa, kiitos mielipiteestäsi.
Motarilla vakkari päällä ajaen olen saanut vaimolta käsihoidon loppuun asti. Onnistu hyvinkin, miksei siis suihinottokin.
En viitsi vastata avauksiin joissa on vajaa herutusotsikko.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi vastata avauksiin joissa on vajaa herutusotsikko.
Mut vastasit sitten kuitenkin.
Tuollaisen yllätyssuikkarin sain muutaman kerran 30 vuotta sitten tyttöystävältä. Eräällä kerralla ajoimme poliisin puhallusratsiaan kun minulla oli housut puolitangossa. Onneksi ei tarvinnut nousta autosta. Oi niitä aikoja...
Turhan vaarallista