Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miehen sylkykuppi

Vierailija
22.12.2024 |

Miehelläni on äärettömän kovaa stressiä ja asiat ovat sellaisia, että en voi konkreettisesti auttaa helpottamaan oloa. Tukea olen tietenkin yrittänyt parhaani mukaan.

Meillä on kaksi lasta, ja tilanne on se että olen nyt miehen pahan olon paskaämpäri. Lapsillekin tiuskii. Hän tietää ja ymmärtää, ettei ole ok purkaa pahaa oloa muihin, mutta tekee sitä silti. On myös masentuneen oloinen, möhlinyt työssä useamman pienen asian ja ne kuormittavat häntä entisestään. 

Alan olla itse loppu. Haluaisin takaisin sen miehen, joka arvosti minua, kohteli hellästi, oli lämmin ja hauska.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinäinen joulu tiedossa kun suollat tätä samaa paskaa jatkuvasti?

0/5

Vierailija
2/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene roskiin, olet häpeäksi ammattitrolleille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voisi olla aihetta käydä työterveyshuollossa juttelemassa. Pieni sairausloma voisi tehdä terää. Joka tapauksessa tuon sylkykuppina pitämisen on loputtava.

Vierailija
4/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen voisi olla aihetta käydä työterveyshuollossa juttelemassa. Pieni sairausloma voisi tehdä terää. Joka tapauksessa tuon sylkykuppina pitämisen on loputtava.

On käynyt juttelemassa, ei auttanut kuin pariksi päiväksi. Pienikin vastoinkäyminen (tyylillä joku tuote loppu lähikaupassa), ja taas mennään.

Vierailija
5/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käynyt juttelemassa, ei auttanut kuin pariksi päiväksi. Pienikin vastoinkäyminen (tyylillä joku tuote loppu lähikaupassa), ja taas mennään.

Sitten hänen on mentävä sinne uudestaan. Oliko keskusteluapu kaikki mitä hän sai?

Vierailija
6/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylkykuppi, sylkykuppi

valkoparta vanha juppi

Vierailija
7/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolisena on mahdoton sanoa, miksi mies käyttäytyy noin. Onko kyseessä vaan paskamainen luonne, hormonaalinen häiriö, huonot elintavat ja niistä johtuvat terveysongelmat, kivut, vanhuus, vai mikä? Kusipäästä erotessa hän tekee tietysti lasten elämästäkin helvetiä ja ottaa elämäntehtäväkseen nöyryyttää eksää

Paras mitä tuossa vaiheessa voit tehdä on irtaantua emotionaalisesti lapsista ja hyväksyä, että heidän kohtalonsa ei ole pelkästään sinun käsissäsi. Ero on sinun jaksamisesi ja hyvinvointisi kannalta välttämätön, ja riippuen siitä miten mies käyttäytyy sen jälkeen, mahdollisesti ero myös lapsista

Vierailija
8/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24.12 klo 12 julistetaan jpulurauha. Kun kirkonkello lyö klo 12 otat ukolta avaimet pois, annat käteen valmiiksi pakatun matkalaukun, ja sanot hyvästi, saat sanoa lisäksi jotain myös pahasti, esim: "skuuttaa vtuun siitä" toimii hyvin. Hyvää joulua, siitä se elämä taas alkaa.

Vierailija
9/9 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on vapaa tahto, pakkaa kamasi!